Avtomatski menjalnik in zima

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
zato ne ker je to navadn ročni menjalnik z dvema motorčkoma od brisalcev. Edn stiska sklopko, drugi pa prestavla.
Tega enostavno nemoreš nardit, da bi delalo gladko. Ker predn motorček sklopko stisne, drugi prestavi pa spet prvi spusti gre kr nekaj časa mimo.

drugače pa jaz tudi nisem verjel, da je to taka katastrofa kot sem bral dokler nisem peljal
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Teoretično ima računalnik nadzor nad menjalnikom, motorjem in sklopko in bi lahko to troje idealno ujel skupaj. Kako pa smo nekdaj (in žal še sedaj) prestavljali traktorje in druge stroje brez sinhroniziranih menjalnikov? Računalnik bi moral biti krepko boljši.
Očitno se v razvoj takih sistemov ni prav veliko vložilo...
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Teoretično ima računalnik nadzor nad menjalnikom, motorjem in sklopko in bi lahko to troje idealno ujel skupaj. Kako pa smo nekdaj (in žal še sedaj) prestavljali traktorje in druge stroje brez sinhroniziranih menjalnikov? Računalnik bi moral biti krepko boljši.
Očitno se v razvoj takih sistemov ni prav veliko vložilo...

V praksi pa že obstaja avtomatski menjalnik, ki že zelo dolgo več kot odlično in bolje opravljajo svoje delo. DSG je očitno fail, za katerega ni bilo nobene potrebe, da ga sploh naredijo, prav tako je tudi nadaljnji razvoj čisti nesmisel.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Zakaj bi bil DSG fail? Ker crkuje v uvoženih taksi passatih s pol miljona prevoženih in 130.000 na števcu?

Prav vsi športni in superšportni avti imajo menjalnike takšne zasnove in če zanemariš (domnevne) težave z zanesljivostjo ne vidim prav nobene prednosti klasičnega avtomatika pred dual-clutch zadevcami.

Btw. Si ga vozil?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Točno tako: DSG nima nobene opazne prednosti pred klasičnim avtomatom.

Prestavljanje na volanu s + in - ima že steptronic, ki je klasični avtomat.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Sklepam, da nisi repliciral meni.

Glede prednosti:
Kaj pa neizguba moči na pretvorniku navora. Manjša poraba? Boljše/hitrejše/lepše pospeševanje....
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.820
5.929
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
A si že vozil kakega? Ker je u iber počasen, večina jih je na nivoju motorično prizadetega penzionista ... Pa tudi tisti, ki niso, cukajo.
Jaz sem ga vozil in bom sedaj zapisal nekaj bogokletnega, kar bo pravega ''Alteraša'' vrglo v zrak.
Vozil sem ga v C3 Picasso, 1.6HDI. Menjalnik nesramno cuka, če ga voziš kot pravi avtomatik, torej ne spuščaš plina. Ko se navadiš spuščat plin med prestavljanjem, postane zadeva sprejemljiva. Seveda je pa daaaaaaaaaaaaaaaaaaleč od pravega in dobrega avtomata. Enako je bilo v 208 1.4HDI.
Ampak guess what: te stvarce so v avtomobilih (z izjemo DS serije, kjer pa ta zadeva res ne bi smela biti noter), ki so namenjeni lagodnemu in udobnemu prevozu iz točke A v točko B. S Citroenom s takim dizlom, kot so ti cukavčki sparjeni, pač ne boš šel pobirat ovinkov, ker boš kvečjemu pristal v jarku
grin1.gif
.
Bi ga jaz imel? Looool, ni šans. Trdim pa, da je zadeva čisto sprejemljiva za nekega kupca Citroena/Peugeota. In sedaj čudo nad vsemi čudi: najmanj 10 strank poznam, ki so s tem ''za Alteraše poden od podna'' menjalnikom čisto zadovoljni.
In še tole: odvzemanje plina v pravem trenuku med prestavljanjem se je ženska voznica naučila v par km. In avto ne kima več.
Torej, povzetek: zadeva je poden od podna, če se ga primerja s pravim in dobrim avtomatom, ampak za to ceno in kategorijo vozila zadeva ni tako neuporabna, kot se piše po netu. Seveda pa za super duper voznike Alterja je zadeva poden od podna in oni pač se ne bodo vozili z menjalnikom, od katerega so oni hitrejši. Hint: nekaterim se je... za hitrost prestavljanja, ravno tako kot se jim je... za to, da ga bodo pilili čez ovinke.
In ja, podpiram odločitev PSA-ja, da so končno dali te zadeve v pokoj in uvedli namesto njih Aisine.

PS: Niti ne mislim odgovarjat na komentarje supermenshov... Sploh tistih, ki so od parih glasnih osebkov prebrali na netu, da je zadeva šit, v praksi ga pa še videli niso, kaj šele vozili. So pa seveda tudi zelo glasni in ''pametni'', kako je zadeva poden. Škoda mojega časa za to.
nahrung002.gif
Dafuq zakaj bi potem kupoval avtomatika, kjer se boš potem spet jebal, tokrat ne s sklopko, temveč s polgasom ? In kdo si tega želi ne bo kupil avtomatika.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Jah ...

Ravno zadnjic opazim da so klasični avtomati (izvzeti razni MBji in ZFi z 8mimi brzinami v luksuznih vozilih) čisto upravičeno zapostavljeni v EU.

Recimo mazda 3:
- G120 AT -> poraba: 5.6l/100km / pospešek: 10.3s / max. hitrost: 198km/h
- G120 MT -> poraba 5.1l/100km / pospešek 8.8s / max. hitrost: 198km/h

Skratka 10% višja poraba in 15% slabša zmogljivost. Pa to je motor ki je nad evropskim povprečjem kar se tiče zmogljivosti.

DSG ima že 10 let enake ali boljše karakteristike v zmogljivosti/porabi od primerljivega modela z ročnim menjalnikom (sicer itak težko primerjamo ker 7 brzin v MT nima noben).
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Sklepam, da nisi repliciral meni.

Glede prednosti:
Kaj pa neizguba moči na pretvorniku navora. Manjša poraba?

Tebi, tebi.
smile-1.gif


Kdo bi vedel, še posebej ker proizvajalci lažejo takoj, ko odprejo usta. (To je tudi odgovor Utisevalcu. Podatki proizvajalca niso vredni počenega groša.)

Splošna modrost poznavalcev in novinarskega tiska v ZDA pa je, da avtomatiki zadnjih 10 let ne žrejo nič več bencina kot ročni menjalniki. Kar je še en razlog, da so tam ročni menjalniki izumrli. In ne, niso kar vsi menjalniki v ZDA postali DSGji.
rolleyes-1.gif


Citat:
Uporabnik crnobog pravi:Boljše/hitrejše/lepše pospeševanje....

hysterical-1.gif
[x100.000.000.000]

Nasmejal si me, prav zares
aplauz.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Tovarniške poraba seveda nimajo nič z realnostjo, ampak primerjalne so pa med sabo.

Sicer pa za mazdo zgoraj na spritmonitor (min / avg / max):
- manual: 5,14 6,56 8,33
- auto: 6,43 7,92 9,79

... tule sploh ne štima oz. so razlike še večje!
tongue-1.gif
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Teoretično ima računalnik nadzor nad menjalnikom, motorjem in sklopko in bi lahko to troje idealno ujel skupaj. Kako pa smo nekdaj (in žal še sedaj) prestavljali traktorje in druge stroje brez sinhroniziranih menjalnikov? Računalnik bi moral biti krepko boljši.
Očitno se v razvoj takih sistemov ni prav veliko vložilo...

V praksi pa že obstaja avtomatski menjalnik, ki že zelo dolgo več kot odlično in bolje opravljajo svoje delo. DSG je očitno fail, za katerega ni bilo nobene potrebe, da ga sploh naredijo, prav tako je tudi nadaljnji razvoj čisti nesmisel.

Sej tudi DSG več kot odlično opravlja svoje dela (vsaj te, ki sem jih do sedaj vozil - v Scirrocotu, Passatu 2016, 458 Italia, M3 F80, M4 F82, M5 F10, M6 F13) in sploh nima nobene veze s cukomatiki o katerih je bilo govora. Vrjetno jih večina športnih avtomobilov (sicer z drugo oznakovi izven VAG koncerna) uporablja ravno zato, ker so fail in čisti nesmisel (po tvoje). Katere DSG si pa vozil in kakšne težave si imel z njim, da se ti zdi tak fail?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Tovarniške poraba seveda nimajo nič z realnostjo, ampak primerjalne so pa med sabo.

Sicer pa za mazdo zgoraj na spritmonitor (min / avg / max):
- manual: 5,14 6,56 8,33
- auto: 6,43 7,92 9,79

... tule sploh ne štima oz. so razlike še večje!
tongue-1.gif

a) So v redu vsaj za primerjavo? Kdo bi vedel!
smile-1.gif


b) V resnici je vseeno, ker bodo ročni menjalniki izumrli, skupaj z motorjem na notranje izgorevanje
zmaga.gif
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.525
957
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Tovarniške poraba seveda nimajo nič z realnostjo, ampak primerjalne so pa med sabo.

Sicer pa za mazdo zgoraj na spritmonitor (min / avg / max):
- manual: 5,14 6,56 8,33
- auto: 6,43 7,92 9,79

... tule sploh ne štima oz. so razlike še večje!
tongue-1.gif

a) So v redu vsaj za primerjavo? Kdo bi vedel!
smile-1.gif


b) V resnici je vseeno, ker bodo ročni menjalniki izumrli, skupaj z motorjem na notranje izgorevanje
zmaga.gif

Prej bova jaz in ti in vsi birokrati izzumrli, kot pa motor z notranjim izgorevanjem.
 

hrci

Pripravnik
22. jan 2008
865
2
18
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Teoretično ima računalnik nadzor nad menjalnikom, motorjem in sklopko in bi lahko to troje idealno ujel skupaj. Kako pa smo nekdaj (in žal še sedaj) prestavljali traktorje in druge stroje brez sinhroniziranih menjalnikov? Računalnik bi moral biti krepko boljši.
Očitno se v razvoj takih sistemov ni prav veliko vložilo...

V praksi pa že obstaja avtomatski menjalnik, ki že zelo dolgo več kot odlično in bolje opravljajo svoje delo. DSG je očitno fail, za katerega ni bilo nobene potrebe, da ga sploh naredijo, prav tako je tudi nadaljnji razvoj čisti nesmisel.

Sej tudi DSG več kot odlično opravlja svoje dela (vsaj te, ki sem jih do sedaj vozil - v Scirrocotu, Passatu 2016, 458 Italia, M3 F80, M4 F82, M5 F10, M6 F13) in sploh nima nobene veze s cukomatiki o katerih je bilo govora. Vrjetno jih večina športnih avtomobilov (sicer z drugo oznakovi izven VAG koncerna) uporablja ravno zato, ker so fail in čisti nesmisel (po tvoje). Katere DSG si pa vozil in kakšne težave si imel z njim, da se ti zdi tak fail?

malo off
kak se ti je zdel kaj scirocco? .. Ga imam v planu malo stestirat (1.4, 160km, avtomatik).. kak je kaj vožnja?
 

MooNman

Pripravnik
5. avg 2007
148
0
16
malo tu malo tam
Ali ima kdo kakšne informacije o zanesljivosti DSG7 menjalniki do 250 Nm navora, ki jih vgrajujejo v npr bencinarje (seat leon 1.8 tsi 180 km in nižje)? Nekje sem bral, da si problemi z obrabo lamel in menjavo že pri 70k km?
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.808
639
113
Citat:
Uporabnik MooNman pravi:
Ali ima kdo kakšne informacije o zanesljivosti DSG7 menjalniki do 250 Nm navora, ki jih vgrajujejo v npr bencinarje (seat leon 1.8 tsi 180 km in nižje)? Nekje sem bral, da si problemi z obrabo lamel in menjavo že pri 70k km?

DSG7 so odpovedovali kot po tekočem traku, nekje po svetu so bili vpoklici, pri nas žal ne. Če se ni obrabila sklopka, ti je pa mehatronika odletela. To govorim za octavio II 1.6TDI in podobne avtomobile. Baje da je to sedaj v novi generaciji avtomobilov rešeno.