Toyota CVT na hibridih vs. ostali

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Se pravi CVT prestavlja gladko, kadar voziš umirjeno. DSG, PDK in podobne dual-clutch kreature tudi, ampak so sposobne prebavit tudi kakšno konkretno pospeševanje. V čem bi bil torej CVT boljši? Se lahko oglasi kdo, ki je konkretno preizkusil oboje?

Odkar imam DSGja, vem kaj pričakujem/zahtevam od avtomatika in pri nakupu naslednjega, bo to eden od ključnih kriterijev.

Bom poskušal čim bolj po domače napisat.
Sam tudi vozim DSG, pri svojem zadnjem preizkusu (glej temo v Avtomobilizmu) pa sem pri Priusu pač vozil CVT (recimo mu tako). Bistvo je, da CVT sploh ne prestavlja!! Je brezstopenjski in se od njega pričakuje, da je avto vedno v takšnih obratih, da ti lahko voziš z največjim udobjem/navorom. Če voziš umirjeno, je res bomastično. Upam, da me kak VAGovec ne bo napadel, ampak meni se je vrnitev na moj DSG zdela kot stara škatla (govorim za menjalnik). Čeprav je DSG zelo dober, vseeno čutiš pretikanje, sploh na strmih zavitih cestah, ko mora recimo na serpentini prestaviti (najprej se upočasni, nato prestavi, nato pa to precej močno čutiš). Pri CVT tega ni - pred strmim zavojem pač malo spustiš pedal in potem po potrebi dodajaš. Odzivnost pedala (in načeloma tudi zvok motorja) sta preko celega ovinka nespremenjena.
Sedaj pa na malo bolj pritisnjen pedal
cool-1.gif
tukaj veš, da pri DSG kdaj prestavi nižje in takrat malo močnejši motor kar konkretno (ali pa vsaj neudobno) zarohni, vendar se po tem vse spet dogaja, kot si navajen. Pri CVT pa pride v drugo skrajnost - motor zarohni na nek čuden način (najbližje temu je, kot bi imel pritisnjeno sklopko), avto pa pospešuje, čeprav je glas čuden. Pri tem pospeševanje vseeno ni tako silovito. No, in to je zadeva, ki jo mnogi zamerijo CVTjem.
Tako - napisano po domače.
Sam bi lepo živel s CVT, ker mi je všeč in zelo redko močneje pritisnem. Poleg tega je zgradba načeloma preprosta. Preden sem spomladi prešel na Passata, sem bil že roko že v denarnici, da bi vzel Outbacka z Lineartronicom (CVT). In na testni vožnji sem tudi dobro čutil zgoraj opisano. Mnogim to res ni všeč, saj radi močneje pritisnejo. Zadevo moraš preizkusit in upoštevat zgoraj napisano, pa boš hitro videl razliko. Upam, da sem kaj pomagal.
write.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.428
2.379
113
Pomurje
Večina ki testira hibrida pozabi, da imaš 4 režime vožnje.
EV je za parkirat in domov pripeljat, da te starši/žene ne dobijo.
ECO mode, je za mestno vožnjo. Hitro ugaša motor, klima-gretje je na še sprejemljivi moči
NORMAL mode, je za odprto cesto in avtocesto, pravtako je namenjen postopnemu privajanju novih kupcev na ECO mode, kjer je stopalka za plin res počasi odzivna in premisliš, če se jo res splača protisnit ali boš "zajadral" do križišča. Pravijo, da je poraba na AC nižja in manj obremenjujoča za motor kot v ECO mode.
POWER mode, je pa namenjen vzponom in gas lovi tako kot turbo bencinar-dizel le da nima "turbo luknje". Vedno ko grem v hribe in serpentine imam v POWER, ker je vsaj malo "užitka" v vožnji.

Če pride testni voznik na probo pa dobi avto v ECO mode bo rekel, ta avto so jajca, ker se nikamor ne premakne, kar je res, napram ostalim vozilom. Seveda prodajalci na to nikoli ne mislijo, razložijo vso teorijo potem pa pogrnejo v praksi. Začeti bi moral s Power, potem Normal in na koncu testa bo se že vozil na Eco.

Jaz moji vedno pustim avto v Normal, ker drugače benti. Jaz sem vedno v eco.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
In kaksna je poraba pri power?
Imam 5 km klanca (tudi) s serpentinami potem pa toliko spusta. Z avtom po ravnem lahko dosegam porabo 5l, na tej relaciji (v obe smeri) je prakticno nemogoce priti pod 6. Pac je treba tudi bremzo uporabljat, ker gre kljub zaviranju z motorjem proti 100....
Koliko zmorejo stisniti "elektro" zavore in s tem polniti baterijo.
Predvidevam da je za hibride prevec klanca.
PHEV bi pa najbrz zadevo ze speljal brez nekega hudega zaviranja z diski (ajd pred serpentinami najbrz ne uide tudi to). Moram dobiti na test kaj takega.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
PHEV bi pa najbrz zadevo ze speljal brez nekega hudega zaviranja z diski (ajd pred serpentinami najbrz ne uide tudi to). Moram dobiti na test kaj takega.

Ampera zavira z regeneracijo do 60kW moči, preden začne zavirati z diski, tako da kar precej.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Jaz imam nekje 5-6 km spusta/dviga vsak dan. Gorsko hitrostna dirka Šembije - Ilirska Bistrica.
smile-1.gif

V povprečju gor in dol pridem pod 5 l/100 km.

Za pot navzdol je poraba seveda kak deciliter na 100 km, če se potrudiš tudi čista nula. Za pot navzgor nekje 8 l / 100 km.
Ker se seveda ne vozim samo na tej relaciji, ampak naprej, praviloma akumulirano energijo pri spustu potrošim za pot čez Ilirsko Bistrico.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Tudi jaz navzdol lahko pridem najbrz s cist nulo, problem je navzgor, kjer je poraba okoli 13l. Rekord navzgor pa sem imel 22l (na Kum) , pa sem peljal druzinsko. Ce bi peljal v "powerc mode bi naibrz slo z okoli 30l....
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
V Kaliforniji, se najde precej tudi hibridnih Fordov. Tudi s CVT. Pa Chevrolet Volt je tudi CVT. V principu je cel kup avtov CVT. Subaru fura sedaj na veliko CVT varijante.

Subariu je pri CVTju šel na prednastavljene prestave, recimo. Ravno zaradi problema, ki sem ga opisal. Ford je CVT že odpisal.
Kot rečeno:meni je CVT odlična tehnična rešitev, ampak kupci ga ne marajo. In to je tisto, kar šteje.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
To je pa ze lep podatek (na oko). Predvidevam da bodo tvoje ploscice in diski zdrzal mio km....

Na zadnjem rednem servisu, ki sem ga imel konec junija, je serviser rekel, da so ploščice in diski kot novi.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.428
2.379
113
Pomurje
Moji na Priusu pri 60kkm pa so šli zadnji diski na struženje in nove pakne. Premalo uporabe so rekli, čeprav temu ni tako. Nekdo jih je pomojem skuril ali pa so jih v tovarni narobe nastavili in je notranje ploščice pobralo, zunanje pa so kot nove.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Načeloma nobeden. Ampak vprašneje "kateri pa je" je tu nepomembno. CVT ni, ti pa si napisal, da je. In odgovoril sem samo in izključno na to. Vleč katerikoli drug tip menjalnika v to je popolnoma nepotrebno. Ni šlo za primerjavo, ampak trditev o CVT.