Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Se pravi CVT prestavlja gladko, kadar voziš umirjeno. DSG, PDK in podobne dual-clutch kreature tudi, ampak so sposobne prebavit tudi kakšno konkretno pospeševanje. V čem bi bil torej CVT boljši? Se lahko oglasi kdo, ki je konkretno preizkusil oboje?
Odkar imam DSGja, vem kaj pričakujem/zahtevam od avtomatika in pri nakupu naslednjega, bo to eden od ključnih kriterijev.
Bom poskušal čim bolj po domače napisat.
Sam tudi vozim DSG, pri svojem zadnjem preizkusu (glej temo v Avtomobilizmu) pa sem pri Priusu pač vozil CVT (recimo mu tako). Bistvo je, da CVT sploh ne prestavlja!! Je brezstopenjski in se od njega pričakuje, da je avto vedno v takšnih obratih, da ti lahko voziš z največjim udobjem/navorom. Če voziš umirjeno, je res bomastično. Upam, da me kak VAGovec ne bo napadel, ampak meni se je vrnitev na moj DSG zdela kot stara škatla (govorim za menjalnik). Čeprav je DSG zelo dober, vseeno čutiš pretikanje, sploh na strmih zavitih cestah, ko mora recimo na serpentini prestaviti (najprej se upočasni, nato prestavi, nato pa to precej močno čutiš). Pri CVT tega ni - pred strmim zavojem pač malo spustiš pedal in potem po potrebi dodajaš. Odzivnost pedala (in načeloma tudi zvok motorja) sta preko celega ovinka nespremenjena.
Sedaj pa na malo bolj pritisnjen pedal
Tako - napisano po domače.
Sam bi lepo živel s CVT, ker mi je všeč in zelo redko močneje pritisnem. Poleg tega je zgradba načeloma preprosta. Preden sem spomladi prešel na Passata, sem bil že roko že v denarnici, da bi vzel Outbacka z Lineartronicom (CVT). In na testni vožnji sem tudi dobro čutil zgoraj opisano. Mnogim to res ni všeč, saj radi močneje pritisnejo. Zadevo moraš preizkusit in upoštevat zgoraj napisano, pa boš hitro videl razliko. Upam, da sem kaj pomagal.