Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
A si že vozil kakega? Ker je u iber počasen, večina jih je na nivoju motorično prizadetega penzionista ... Pa tudi tisti, ki niso, cukajo.
Jaz sem ga vozil in bom sedaj zapisal nekaj bogokletnega, kar bo pravega ''Alteraša'' vrglo v zrak.
Vozil sem ga v C3 Picasso, 1.6HDI. Menjalnik nesramno cuka, če ga voziš kot pravi avtomatik, torej ne spuščaš plina. Ko se navadiš spuščat plin med prestavljanjem, postane zadeva sprejemljiva. Seveda je pa daaaaaaaaaaaaaaaaaaleč od pravega in dobrega avtomata. Enako je bilo v 208 1.4HDI.
Ampak guess what: te stvarce so v avtomobilih (z izjemo DS serije, kjer pa ta zadeva res ne bi smela biti noter), ki so namenjeni lagodnemu in udobnemu prevozu iz točke A v točko B. S Citroenom s takim dizlom, kot so ti cukavčki sparjeni, pač ne boš šel pobirat ovinkov, ker boš kvečjemu pristal v jarku
.
Bi ga jaz imel? Looool, ni šans. Trdim pa, da je zadeva čisto sprejemljiva za nekega kupca Citroena/Peugeota. In sedaj čudo nad vsemi čudi: najmanj 10 strank poznam, ki so s tem ''za Alteraše poden od podna'' menjalnikom čisto zadovoljni.
In še tole: odvzemanje plina v pravem trenuku med prestavljanjem se je ženska voznica naučila v par km. In avto ne kima več.
Torej, povzetek: zadeva je poden od podna, če se ga primerja s pravim in dobrim avtomatom, ampak za to ceno in kategorijo vozila zadeva ni tako neuporabna, kot se piše po netu. Seveda pa za super duper voznike Alterja je zadeva poden od podna in oni pač se ne bodo vozili z menjalnikom, od katerega so oni hitrejši. Hint: nekaterim se je... za hitrost prestavljanja, ravno tako kot se jim je... za to, da ga bodo pilili čez ovinke.
In ja, podpiram odločitev PSA-ja, da so končno dali te zadeve v pokoj in uvedli namesto njih Aisine.
PS: Niti ne mislim odgovarjat na komentarje supermenshov... Sploh tistih, ki so od parih glasnih osebkov prebrali na netu, da je zadeva šit, v praksi ga pa še videli niso, kaj šele vozili. So pa seveda tudi zelo glasni in ''pametni'', kako je zadeva poden. Škoda mojega časa za to.