Aretiran kapitan ladje

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.156
11.037
113
kod Džej-Zija
Težka bo. Je precej več škode naredil kapitan na Exxon Valdezu na Aljaski, ko je tudi nekaj po svoje navigiral in potopil poln tanker. Stroški in posledice okoljske škode so enormni. Sicer pa nesreča z najtežjimi finančnimi posledicami je definitivno razlitje nafte v Mehiškem zalivu po eksploziji naftne ploščadi British petroleum-a. Samo stroški zapiranja vrtine so bili več milijard dolarjev, celotni stroški so pa menda presegli 40 milijard.
shocked-1.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.420
2.773
113
Aja, pa posnetek s helikoperja kaze barko v popolni temi. Po moje ce bi imeli zasilno razsvetljavo, bi morala zdzat par ur.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.732
6.503
113
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Aja, pa posnetek s helikoperja kaze barko v popolni temi. Po moje ce bi imeli zasilno razsvetljavo, bi morala zdzat par ur.
V začetku te teme imaš fotografijo z ladje med reševanjem, kjer je zasilna razsvetljava vidna.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.420
2.773
113
Vceraj me je za cel vecer prikovala oddaja na Rai1 o tej nesreci, pa mal tko po spominu.
Privlekli so ven, da je bil kapitan z privlacno plavolase Moldavko, na vecerji, kjer je spil nekaj kozarcev vina, potem sta sla skupaj na koandni most. Ni clanica posadke, ne potnica.
Hvaljenje kapitana, kako je s sidri zavrtel ladjo da je lepo nasedla so izmisljotina. Guardia di finanza je imela coln na patrulji, ki je prisel prvi na kraj dogajanja, ker so bili pogovori sumljivi in posnel celotno dogajanje. Posnetek je na sodiscu.

Malo po spominu, mogoce je kje na natu time-line, pa ne najdem.
21.40 Schettino poklice upokojenega kapt. Palomba, da pride mimo, ta mu rece da ni na otoku
21.45 trk, poslje nekoga preverit stanje
21.48 kapita izve iz strojnice, da je vse poplavljeno

in od tukaj naprej se pricne zmeda, kapitan se pogovarja z odgovornim na Costi Crocciere, ne ve se kaj, ampak na koncu rece, da je z njegovo kariero konec, kapetaniji govori o manjsi okvari agregata, da imajo black-out

22.25 Kapitanija se enkrat poklice, kapiten pravi, da pusca voda; Mrtvi? Ranjeni? Vse je v redu.
22.28 Kapitanija vprasa, ce rabijo pomoc? Da bi prisel prav vlacilec itd.........

Totalen razpad sistema.....
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Tale članek tudi veliko pove o tehnični podpori, ki jo ima Costa Crociere.

Ekipa 12ih ljudi z enim vlačilcem pogodbeno (mizar, varilici in kapitan majhnega vlačilca) skrbi za celotno floto njihovih ladij...
So jih klicali ob 23:30 v Genovo: Halo? Imamo manjše puščanje vode na "Concordii", pridite kar se da hitro...

http://www.corriere.it/cronach...e7a1445db.shtml
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.239
1.397
113
Evo reševanje na ladji je pomagal koordinirati župan otoka Giglio. Župan je prišel s prvim čolnom in se po lestvi povzpel na ladjo. Kjer je skušal najti kapitana in njegove pomočnike. Katerih več ni bilo na ladji.

Kapitan je povedal da je pri reševanju potnikov padel iz ladje na streho reševalnega "čolna" in se mu ni več uspelo povzpeti na ladjo nazaj. Kot po naklučju so bili v istem reševalnem čolnu tudi kapitanovi pomočniki. Če je tudi njim spodrsnilo in so padli na ta čoln še ni jasno.

A ni zanimivo da se je Kapitanu in njegovim ponesrečenim spodrsnilo da si pristali na istem čolnu in niso mogli več koordinirati reševanja. Medtem ko je župan pozneje brez problema prišel na ladjo pomagat ?
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik tado pravi:
Koliko jih je še pogrešanih, 15? Bral sem tudi, da so se sobe zaklenile, ko je zmanjkalo električnega toka. Si predstavljate, da so ti ljudje sedaj zaprti tam?
Pa če pogledamo realno, zaposleni so itak ljudje vseh nacionalnosti, po možnosti jih večina ne zna niti angleško. Kapitan zagotovo sam ne more voditi 1000 zaposlenih, prav tako pa ne pomagati evakuirati 3500 ljudi.

In jih niti ne rabi. Večina delavcev na ladji ima še funkcijo polek glavnega dela, še delo recimo usmerjevalca potnikov, sepravi,
ko zapiska signal, letijo zaposleni (vsi od delilca v kazinoju do kozmetičarke) na svoje pozicije, vsak je v enem štoku, en levo, en desno na hodnikih, na stopnicah, skratka ko turist potisne glavo skoz vrata, da pogleda kaj dogaja, ga že traficc director napol potegne ven
in ga napoti po hodniku, kjer čaka drugi ki ga pošlje dalje, vsi se dobijo na palubi in tam jih že bašejo v čolniče.
Tisti ki pa ne potisnejo glave ven, pa jih pridejo iskat ostali kapitanovi dedi, soba ki je prazna dobi okoli kljuke bel robec ali ruto
tako vedo da nerabijo odpirat in pregledovat.

3000 osebja je tako iz ladje na bajbotih v manj kot eni uri. In to če je kapitan na ladji, iz ladje, pijan ali trezen. Kapitan ima toliko
pomočnikov in asistentov, da tudi če ga zajebe, vsako njegovo dejavnost spremlja še kup drugih ljudi in napake nemogoče.
Žal v tem primeru gre za naravno katastrofo oz. obliko le te,...
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Ampak glejmo s svetle plati, križarjenje s Costo bo zdaj znatno ceneje oz. nasploh vse križarke bodo šle dol s cenami.


Predstavljam si veselje, ko sem na tej ladji, pokupim vse brajtlinge pol pa se potopimo in nerabim nič plačat :D
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.239
1.397
113
Glede na to da si delal na takšni potniški ladji. Si delal tudi na tej ? In zakaj bi to naj bila "naravna katastrofa" ?
Res ne more noben drugi kot pa kapitan ukazati evakuacije ? Recimo prvi oficir ali pa ostali.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik tado pravi:
Koliko jih je še pogrešanih, 15? Bral sem tudi, da so se sobe zaklenile, ko je zmanjkalo električnega toka. Si predstavljate, da so ti ljudje sedaj zaprti tam?
Pa če pogledamo realno, zaposleni so itak ljudje vseh nacionalnosti, po možnosti jih večina ne zna niti angleško. Kapitan zagotovo sam ne more voditi 1000 zaposlenih, prav tako pa ne pomagati evakuirati 3500 ljudi.

In jih niti ne rabi. Večina delavcev na ladji ima še funkcijo polek glavnega dela, še delo recimo usmerjevalca potnikov, sepravi,
ko zapiska signal, letijo zaposleni (vsi od delilca v kazinoju do kozmetičarke) na svoje pozicije, vsak je v enem štoku, en levo, en desno na hodnikih, na stopnicah, skratka ko turist potisne glavo skoz vrata, da pogleda kaj dogaja, ga že traficc director napol potegne ven
in ga napoti po hodniku, kjer čaka drugi ki ga pošlje dalje, vsi se dobijo na palubi in tam jih že bašejo v čolniče.
Tisti ki pa ne potisnejo glave ven, pa jih pridejo iskat ostali kapitanovi dedi, soba ki je prazna dobi okoli kljuke bel robec ali ruto
tako vedo da nerabijo odpirat in pregledovat.

3000 osebja je tako iz ladje na bajbotih v manj kot eni uri. In to če je kapitan na ladji, iz ladje, pijan ali trezen. Kapitan ima toliko
pomočnikov in asistentov, da tudi če ga zajebe, vsako njegovo dejavnost spremlja še kup drugih ljudi in napake nemogoče.
Žal v tem primeru gre za naravno katastrofo oz. obliko le te,...

Dober opis iz prve roke.

Ampak za kaj takega mora dati kapitan pravočasno(!) ukaz za evakuacijo, ne šele po tem, ko je ladja že napol nagnjena
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
No Malcom, tule ne gre za nikakršno naravno katastrofo, pač pa izključno za kapitanovo objestnost.
glede na to, kako blizu obale so že prej pluli, izgleda kot, da so tekmovali, kdo bo plul bližje obali.