1.2 tsi

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.831
113
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Če bi bil SJTV1 en tak z alterja, bi pisal, da se je vozil povprečno s +160km/h.
grin1.gif
To je povsem spodobna poraba za hitro vožnjo.
hysterical-1.gif
 

uporabniktsi

Zelenc'
12. feb 2011
5
0
1
Ja servisa resda še nisem delal,pa vendar ne bo toliko kot damo za A6 3.0 TDI. Prvi servis naj bi bil tam okoli 100 eur.Kar se tiče pa turbo luknje,ti pa lahko povem iz lastnih izkušenj,da imamo srečo ker je ne občutimo. Mislim da sem pravo turbo luknjo občutil v Audi sport quattro S1 ali renault 5 turbo....To v octaviji je skoraj neizrazito.....No ja vsaj zame.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.242
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Kako pa boš drugače dosegel 100km/h povprečne hitrosti? Če bi bil SJTV1 en tak z alterja, bi pisal, da se je vozil povprečno s +160km/h.
grin1.gif
To je povsem spodobna poraba za hitro vožnjo.

In da ljudje ne bodo ugibali, kako pridelaš tako porabo ob takem povprečju: greš iz centra mesta v center mesta, vmes AC in kako stanje v koloni (recimo vse skupaj za cca 30 minut na mestu). Del poti je bil tempomat na 165, del na 150, del pa na 140, v mestu po omejitvah). Tisti kos s 150 je bil najdaljši ... Seveda ni šlo ves čas po tempomatu, je bilo treba vmes bremzat in pospešit nazaj ... Ne zelo velikokrat, je bilo kar znosno (recimo v povprečju 1x na 20 km) ...
In to je to, nobene umetnosti. Zelo lagodna vožnja, povsem brez utrujenosti ...

Pa en PS za @sad: čez 165 po števcu BMW ni šlo niti enkrat ... Pa pri 140, recimo, je poraba (na oko) okoli 7, morda 7,5 ... Pri 150 enih 8, pri 165 pa 10 ali nekaj čez ... Težko na hitro ocenit ...
 
Nazadnje urejeno:

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik GFors pravi:
Ena neumesna: zakaj ima audi oznako TFSI, VW in Škoda pa TSI, saj je govora o istih motorjih (1.2, 1.4)

Mah sej tut pr ostalih so menjal oznake. Leon je bil 2.0 TFSI po faceliftu pa TSI, pa isti k od motorja..
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
ZAkaj imam jaz v spominu, da je ena verzija samo turbo, druga pa še v kombinaciji s kompresorjem....?
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
So določeni motorji s kompresorjem in turbino, vendar to nima veze z imenom motorja...

VAG opušča TFSI poimenovanje in prehaja na TSI. (FSI N/A, TSI turbo (s kompresorjem)). So pa baje to posodobljeni modeli TFSIjev in s tem zmanjšane emisije in "nižja" poraba goriva.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
vendar ni nič posebnega. Pravzaprav se mi zdi precej glede na ves pomp okoli tsi motorjev

nahrung002.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.925
113
Citat:
Uporabnik Sheriff pravi:
Mi lohka poveš (če si bil pozorn) koliko rpm ima v 5i oz. 6i (če jo ima) na 120km/h



(prestava je vidna desno zgoraj na displayu)
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
ZAkaj imam jaz v spominu, da je ena verzija samo turbo, druga pa še v kombinaciji s kompresorjem....?

To velja za 1.4 motor, ostalo pozabi..
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.286
196
63
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ok, ni 1,2 TSI, je pa 1,4 TSI. Izkušnja od predkratkim: Passat 1,4 TSI (122) s 4 osebani v avtu + prtljago je zlahka sledil noxemu X3 xdrive20d s 3 osebami in prtljago. Razlika v porabi na dobrih 1000km dolgi poti (kriva je seveda AC in večja čelna površina X3): 0,1 litra po BC, v korist Passata (8,8 vs 8,9 pri X3) ... Povprečna hitrost na poti (razen par km vse AC: 99 km/h)
Tudi tega Passata sem že vozil in jke ta motor čisto dovolj zmogljiv, enako velja za Ocatvio 1,2 TSI. Saj je lepo, da vato trga asfalt, ampak za vsakdanjo uporabo je takle 1,2 turbo v normalno velikem (kombilimuzina ali kombi nižjega sredjega razreda) avtu dovolj.

8,8 l niti ni tako nizka poraba. Se mi zdi kar precej glede na vožnjo. Vprašanje je tudi kako točna sta BC.

Se strinjam. Tako porabo pri takšnem režimu vožnje zlahka dosežem (v sicer nekaj 10kg lažjem avtu) z 1.8 TSI motorjem. Pri takšni vožnji je ponavadi nekje okrog 8 do max 8,5.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.286
196
63
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Citat:
Uporabnik GFors pravi:
Ena neumesna: zakaj ima audi oznako TFSI, VW in Škoda pa TSI, saj je govora o istih motorjih (1.2, 1.4)

Mah sej tut pr ostalih so menjal oznake. Leon je bil 2.0 TFSI po faceliftu pa TSI, pa isti k od motorja..

A pa dejansko je isti? Na Seate se sicer ne spoznam kaj dosti, je pa imela preFL Octavia RS "stari" 2.0 TFSI motor (serija EA113), FL pa ima novejši EA888 motor.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.242
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ok, ni 1,2 TSI, je pa 1,4 TSI. Izkušnja od predkratkim: Passat 1,4 TSI (122) s 4 osebani v avtu + prtljago je zlahka sledil noxemu X3 xdrive20d s 3 osebami in prtljago. Razlika v porabi na dobrih 1000km dolgi poti (kriva je seveda AC in večja čelna površina X3): 0,1 litra po BC, v korist Passata (8,8 vs 8,9 pri X3) ... Povprečna hitrost na poti (razen par km vse AC: 99 km/h)
Tudi tega Passata sem že vozil in jke ta motor čisto dovolj zmogljiv, enako velja za Ocatvio 1,2 TSI. Saj je lepo, da vato trga asfalt, ampak za vsakdanjo uporabo je takle 1,2 turbo v normalno velikem (kombilimuzina ali kombi nižjega sredjega razreda) avtu dovolj.

8,8 l niti ni tako nizka poraba. Se mi zdi kar precej glede na vožnjo. Vprašanje je tudi kako točna sta BC.

Se strinjam. Tako porabo pri takšnem režimu vožnje zlahka dosežem (v sicer nekaj 10kg lažjem avtu) z 1.8 TSI motorjem. Pri takšni vožnji je ponavadi nekje okrog 8 do max 8,5.

Khm ...
Razlike med octavio in X3 je za skoraj pol tone (še passat je 140 kil težji od octavie), X3 ima 4x4, pa ne verjamem, da ga stalno voziš naloženega, kot je bil X3 ali passat. Ta masa se kar pozna ... Prištej avtomatik, prištej čelno površino in obliko X3 in prištej dejstvo, da se kak 1.8TSI pri višjih hitrostih manj matra kot 1,4 TSI ...
PS: že če bi 1.8 TSI iz Octavie dal v Yetija 4x4 in se peljal enako, bi bilo vsaj liter več od tega, kar dosežeš zdaj ...
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
Masa avta na avtocesti ne igra skoraj nobene vloge pri porabi, v mestu, kjer je veliko zaviranja, pa se močno pozna.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.242
113
www.adriamedia.si
50 pospeševanj od 100 do 160 se nekaj pozna ... Pa še parkrat od 0 do takih hitrosti, pa je že kar opazno ... Ne seveda toliko, kot večja čelmna, slabša aerodinamika in 4x4 ...
Mimogrede, danes na hitro pogledal na BC astre 1.4 turbo (140 konjev): pri cca 155 km/h cca 8,5 ...
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Nekaj tukaj sedaj ne štima. Ali ti novi turbo bencinci le ne porabijo tako malo, vi dobro tiščite pedal to the metal ali pa jaz vozim preveč penzionistično glede na to, da imam jporabo na 2.4 N/A bencincu 9 litrov ali kak deci manj. Govorimo o povprečju par tisoč km kombinirane vožnje.

Res, da vozim po omejitvah in je resnica nekje vmes, ampak vseeno. Dejstvo je, da morate kar "dinamično" voziti.
 

uporabniktsi

Zelenc'
12. feb 2011
5
0
1
Ja,mislim da je to kar dinamična vožnja. Jaz vozim 1.2 Tsi Octavio večinoma po omejitvah.No kdaj pa kdaj tudi malo pritisnem,vendar ne pogosto. Pa imam sedaj 6.3 porabe. Do sedaj sem naredil 4500 km. (70% AC,30% mesto).
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
50 pospeševanj od 100 do 160 se nekaj pozna ... Pa še parkrat od 0 do takih hitrosti, pa je že kar opazno ... Ne seveda toliko, kot večja čelmna, slabša aerodinamika in 4x4 ...
Mimogrede, danes na hitro pogledal na BC astre 1.4 turbo (140 konjev): pri cca 155 km/h cca 8,5 ...

Se strinjam, sicer se pozna ampak zelo malo, če nato ne zaviraš. Hotel sem samo izpostavit (ne)pomembnost mase avta pri enakomerni vožnji...

Da pa ne bo čisto offtopic, tele nove pogruntavščine me ne ganejo kaj dosti. Za moj okus je 2L bencinski atmosferc ravno prav močna/varčna/robustna zadeva za normalno premikanje po svetu...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.242
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Nekaj tukaj sedaj ne štima. Ali ti novi turbo bencinci le ne porabijo tako malo, vi dobro tiščite pedal to the metal ali pa jaz vozim preveč penzionistično glede na to, da imam jporabo na 2.4 N/A bencincu 9 litrov ali kak deci manj. Govorimo o povprečju par tisoč km kombinirane vožnje.

Res, da vozim po omejitvah in je resnica nekje vmes, ampak vseeno. Dejstvo je, da morate kar "dinamično" voziti.

Za tisto porabo zgoraj imaš točno napisano, kako je bilo voženo. Gas je večinoma itak tempomat dajal ...

Astra, recimo, mi po mestu (stop&go) rabi 10, po odprti cesti (ne AC) normalno hitra vožnja pa tam malo nad 7 (kombiniranih porab razen pri porabi na testu v reviji sicer ne maram pisat, ker je od vsakogar kombinacija drugačna) ... Vrhnika-Lj, recimo, mi je pa 1,4 TSI Golf pil malo čez 4 ...