1.2 tsi

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.691
1.322
113
1.2 sam po sebi ne bi smel biti problem z veliko kilometrino, turbino je pa treba vedno pazit.

Koliko ima pa kaj turbo luknje?
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik uporabniktsi pravi:
Ja polovica komentarjev sploh ne zadane bistva debate.Seveda,sami teoretiki. Jaz sem kupil octavio combi 1.2 tsi da bomo prevažali otroške vozičke in ostalo kramo.Za ženo.Pa se je izkazalo da je zelo soliden avtomobil,pravzaprav zelo dober. Ni neka raketa pa vendar je zelo soliden karavnček. Tudi oprema je zelo solidna,nadpovprečna.Za tiste,ki boste kupovali novega karavana za prvi avto,vam priporočam da ga vsaj testirate. Poraba pa je cca dobrih 6.Pa še servisi so skoraj zastonj.

Jaz imam pola tsi, o kaksnih servisih govoris? Koliko si jih pa imel? Ker olje za tsija je kar drazje od navadnega bencinarja. In ja, turbo luknja je. Ze na polu ocitna, na oktaviji karavan pa najbrz kar konkretno. Je treba po klancih marsikdaj v prvo prestaviti..
 

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
Citat:
Uporabnik ggg pravi:

Jaz imam pola tsi, o kaksnih servisih govoris? Koliko si jih pa imel? Ker olje za tsija je kar drazje od navadnega bencinarja. In ja, turbo luknja je. Ze na polu ocitna, na oktaviji karavan pa najbrz kar konkretno. Je treba po klancih marsikdaj v prvo prestaviti..

Sej navor je problem v 1.2 ne moč, kokr sm napisu Polo in pogojno Golf ostalo pa niti ne sploh pa ne za daljše ture...
Se mi zdi da je ta motor not dat bol za mestne relacije in krajše furce.
Mi lohka poveš (če si bil pozorn) koliko rpm ima v 5i oz. 6i (če jo ima) na 120km/h
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik Sheriff pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:

Jaz imam pola tsi, o kaksnih servisih govoris? Koliko si jih pa imel? Ker olje za tsija je kar drazje od navadnega bencinarja. In ja, turbo luknja je. Ze na polu ocitna, na oktaviji karavan pa najbrz kar konkretno. Je treba po klancih marsikdaj v prvo prestaviti..

Sej navor je problem v 1.2 ne moč, kokr sm napisu Polo in pogojno Golf ostalo pa niti ne sploh pa ne za daljše ture...
Se mi zdi da je ta motor not dat bol za mestne relacije in krajše furce.
Mi lohka poveš (če si bil pozorn) koliko rpm ima v 5i oz. 6i (če jo ima) na 120km/h

Turbo motorji imajo večji navor kot pa klasično polnjeni, pri 1.2TSI imaš dovolj navora od 1500 rpm dalje, prej je pa lahko kriza v kak klanec.

Pa ko toliko omenjaš golfa, Octavia je samo golf v limuzinski preobleki kar pomeni da če je za golfa dovolj je tudi za octavio (koneckoncev ima precej nižji količnik zračnega upora).
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Razlika v masi med Golfom in Octavio 1.2 TSI je 40kg, ne vem od kod tebi da je tak motor za Golfa v redu, za Octavio pa ne. Spet sklepaš po svoje...
 

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
OK ne rečem k ga nism vozu, ampak a si predstavljaš v Octaviji combi4 osebe pa polhn kufer da ne rečem še montano na strehi na poti proti morju z 1.2 motorjem - sorry jst si ne
confused-1.gif

Dobra 2 jurja je dražji 1.6TDI in vrjamem da bi bil boljši nakup k 1.2TSI
 

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
Ja, ampak v Golfa ne morš naložit tok krame kot v Ocatavio... zato ne primerjam teh dveh ne glede na težo vozila
confused-1.gif


Golf mi nikoli ni zgledu mula, Octavia pač mi je bl family wagon
wink-1.gif

A vi kupujete k kupujete avto ne računate da bo treba kdaj avto naložit pa polhnga pelat recimo 600km-jev
sprasujem se.gif
 

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
To je res
wink-1.gif

No k bo kak naprodaj z 200T+ (brez okvare turbine) lahko naprej debatiramo
smile-1.gif

do takrt bom jst z mojim 1.9 traktorjem lepo pod 6l. križaru
wink-1.gif


LP.S
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Lej, mi smo mel pred leti doma Tipota 1.4 (mislim, da je mel 75konjev) pa smo 4 hodil v Bosno polno naloženi, občasno je blo še kaj na strehi. Pa smo šli na Hrvaški strani čez Petrinjo, kjer je res ovinkasta cesta, ampak smo se čisto spodobno peljali.

Tako, da 1.2TSI mora biti čisto spodoben voz za normalno umirjeno vožnjo.
Jaz sem vozil Octavio combi 1.8TFSI in moram rečt, da je super voz!
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
ksz:

tud sam sem skeptik glede kombinacije 1.2 tsi motorja v tako težkem avtu. Moči 105 konjev je dovolj za premike, težava je v navoru, ki je v tem motorju zagotovljen samo s turbino ( roko na srce 1.2 atmosferc nima navora
smile-1.gif
.
Kaj to pomeni v praksi ? Pomeni, da je turbina zaposlena na polno.
Scenarij....avto zunaj čez noč, temperatura -10. Okoli hiše sam hrib, torej kamorkoli greš, greš v hrib....NO-GO scenarij za govorit o "poceni servisiranju".
Podobna zgodba je pa v mestu....mrzel avto z veliko speljavanji.

Sam osebno imam rajši večjo kubaturo z LPT ( low pressure turbo ).
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Tale downsizeing bi bil primeren če bi imel motor za pomoč iz prostega teka kompresor, potem pa še turbino... Ja, potem bi bila zadeva popolna zamenjava za npr. 1.8 ali celo 2.0 motor tako po moči kot po navoru... Vendar, manjša kubatura prinaša višje hitrosti batov, večje obremenitve sklopov motorja in posledično tudi preciznejše vzdrževanje... Kar mi pa nekak s tole Alter populacijo ne gre skupi. In ja, določene stvari so lahko (zelo drag) potrošni material, ki se mora menjati na nek interval kilometrov hočeš ali nočeš... Tudi motorji s ketno niso tako opevano boljši, tudi ketna se stegne v končni fazi...

Bottom line vsega pa je, da je downsizeing in, avto luksuz. Kdor se s tem ne strinja pa lahko uporablja LPP, SŽ ali Borovo-trans. Tako da je irelevanto razpravljati ali motor "paše" v tak avto ali ne... Konec koncev je tudi ekologija faktor, zaradi katerega se gremo down-sizeing... In atmsfersko polnjene mašine so ponavadi ekološko spornejše kot pa prisilno polnjene.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.244
113
www.adriamedia.si
Ok, ni 1,2 TSI, je pa 1,4 TSI. Izkušnja od predkratkim: Passat 1,4 TSI (122) s 4 osebani v avtu + prtljago je zlahka sledil noxemu X3 xdrive20d s 3 osebami in prtljago. Razlika v porabi na dobrih 1000km dolgi poti (kriva je seveda AC in večja čelna površina X3): 0,1 litra po BC, v korist Passata (8,8 vs 8,9 pri X3) ... Povprečna hitrost na poti (razen par km vse AC: 99 km/h)
Tudi tega Passata sem že vozil in jke ta motor čisto dovolj zmogljiv, enako velja za Ocatvio 1,2 TSI. Saj je lepo, da vato trga asfalt, ampak za vsakdanjo uporabo je takle 1,2 turbo v normalno velikem (kombilimuzina ali kombi nižjega sredjega razreda) avtu dovolj.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Po vrsti>

Moci je dovolj, navora pod 1800-2000 ni nobenega, po stevcu.. ne vem kje vlecejo ta 1500rpm max navor... in problem je v klancih. Pa tudi zadnje tri prestave so tako dolge. Po 2000rpm pa lepo vlece, se vidi, da je notri majhen polz, ker ga tudi hitro zmanjka in po 5000rpm ga nima smisla kaj dosti priganjati.
Pri 100kmh ima v zadnji sesti prestavi okoli 2000rpm, je v rangu 2l dizlov v srednjem razredu... kar mu precej pomaga k nizji porabi. Konkretnih stevilk pa ne vem, ker ga ne vozim vsak dan, je drugi avto pri bajti. Je pa cetrta (predzadnja prestava) tako dolga kot pri obicajnem golf razredu bencinarju peta prestava, se pravi 3000rpm pri 100kmh, in potem imas se peto in sesto prestavo.
Ni toliko problem pri obremenjenem avtomobilu kot je v majhnem prostoru v Polu, ki ni avto za potovanja, ali pa se staram.
Na vzponih je avto tezak za voziti. Na vrsic je vec kot 3/4 serpentin treba speljati s prvo prestavo. Ce primerjam s svojim multijetom z 1.9l prostornine, ki vlece 6 ljudi in prtljago (2,2toni) kot bivol ni primerjave s se enkrat lazje obremenjenim Polom na isti trasi.

write.gif
 

mm46

Pripravnik
5. sep 2007
597
7
18
40
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Ni toliko problem pri obremenjenem avtomobilu kot je v majhnem prostoru v Polu, ki ni avto za potovanja, ali pa se staram.
Na vzponih je avto tezak za voziti. Na vrsic je vec kot 3/4 serpentin treba speljati s prvo prestavo. Ce primerjam s svojim multijetom z 1.9l prostornine, ki vlece 6 ljudi in prtljago (2,2toni) kot bivol ni primerjave s se enkrat lazje obremenjenim Polom na isti trasi.

write.gif
Zgleda se staraš
smile-1.gif
Čez vršič se z njim še nisem peljal, čez ljubelj pa s 4 osebami v avtu ni blo treba niti 1x dat v prvo.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ok, ni 1,2 TSI, je pa 1,4 TSI. Izkušnja od predkratkim: Passat 1,4 TSI (122) s 4 osebani v avtu + prtljago je zlahka sledil noxemu X3 xdrive20d s 3 osebami in prtljago. Razlika v porabi na dobrih 1000km dolgi poti (kriva je seveda AC in večja čelna površina X3): 0,1 litra po BC, v korist Passata (8,8 vs 8,9 pri X3) ... Povprečna hitrost na poti (razen par km vse AC: 99 km/h)
Tudi tega Passata sem že vozil in jke ta motor čisto dovolj zmogljiv, enako velja za Ocatvio 1,2 TSI. Saj je lepo, da vato trga asfalt, ampak za vsakdanjo uporabo je takle 1,2 turbo v normalno velikem (kombilimuzina ali kombi nižjega sredjega razreda) avtu dovolj.

8,8 l niti ni tako nizka poraba. Se mi zdi kar precej glede na vožnjo. Vprašanje je tudi kako točna sta BC.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Kako pa boš drugače dosegel 100km/h povprečne hitrosti? Če bi bil SJTV1 en tak z alterja, bi pisal, da se je vozil povprečno s +160km/h.
grin1.gif
To je povsem spodobna poraba za hitro vožnjo.