Chip tuning - razlicne cene

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.229
2.507
113
kemb . Hvala, sj še nimamo avta, pa upam da tudi ne bo, moj dec ma neke pribliske da bi ga kupu (A6 50 tdi quatro 286 KM) , bi ga pa dal čipirat ali remap, ker je gledal za A6 55 tdi alroad cena velik večja, če bi dal pa 50 tdi čipirat bi ga prišlo cca 800 €, bi bil pa na istem z ccm in KM - 3.0 tdi v6 344 KM.
sedaj ima - reno talisman 2.0 dci 190 KM - zaenkrat nobenih problemov, kar naj tako ostane.
Če bo dal avto ČIPIRAT ga bodo lahko identificirali ko se bo uscal na otroškem igrišču!

Avte se je včasih ČIPALO - zamenjalo čip, sedaj se jih optimizira/remapa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

jezek

Guru
24. jul 2008
3.446
1.445
113
Sem sicer pristas cipanja, a na tako novem in dragem avtu cipat za 20posto vec konjev se mi zdi neumnost. Hitrost verjetno enaka, pospesek tam tam, poraba verjetno ne bo nizja...
 

WPT78

Majstr
6. maj 2015
1.104
-866
83
Je pa moj dec enga klicu k se s tem ukvarja (neka firma) pa je reku da ko kupiš nov avto je treba prvo zvozit saj 3000 km, da se stvari uležejo tko k treba pa potem se lohk pride. Je pa en dan testnega prpelu dam 50 tdi limuzina, men osebno je vseen kolk je močna mašina in kolk ma KM, avto ma 4 kolesa in se pelje,
moj avto je 1.0 tce 90 KM (renault) pa se tud peljemo.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

jezek

Guru
24. jul 2008
3.446
1.445
113
Ker je leto naokoli samo kratek update: moje čipanje na domači mizi (s kitajskim klonom in mapami iz UK) je bilo očitno brezhibno. 1.6 blu se navit na 150 konjev še kar veselo vozi pri drugem lastniku, 2.0 hdi (136 na 190) pa briljira z mocjo in 2 litra nizjo porabo kot prej. (C8 je prej polno nalozen plus montana trosil 9, sedaj 7. Vleka prikolice prej 10, zdaj 7.5. In to pri 300.000 plus prevozenih). Napak nobenih.
Ce se kdo zeli kaj igrat (na lastno odgovornost seveda) mu posodim kitjačke. Imam tudi polno delujočo PSA duagnostiko če kdo rabi kake kode prebrat ali kako malenkost vklopit (ala zadnje luči, sprememba režima klime, pregled zamasenosti dpf in nivo Eolysa....)
 
  • Všeč mi je
Reactions: motoroki in Marxon

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
tole okol porabe je kr mal za lase privlečeno, razn če se je ven metal tut DPF in/ali je bla originalna mapa konkretno zajebana.
Al je pa začel potovalni po čipiranju se bolj lagat...
 
  • Všeč mi je
Reactions: mosseero in sajkek

jezek

Guru
24. jul 2008
3.446
1.445
113
Kakor vam drago. Tuner sicer obljublja 1.5 l nizjo porabo....ampak Janez ve bolje....
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Kakor vam drago. Tuner sicer obljublja 1.5 l nizjo porabo....ampak Janez ve bolje....

Problem je, ker prvič folk zaupa potovalnemu računalniku (ni tezko preko mape sfejkat korekcije potovalnega računalnika) kot drugo je pa tudi psihološki efekt, k rečeš stranki da bo po čipanju manj pil in potem podzavestno vozijo počasnej in lepš...

Js v praksi pr obeh svojih z remapom nisn opazo nobenih bistvenih sprememb pr porabi navzdol. Pri enem mogoče kakšn deci nizja poraba, je pa pri obeh pr mestni voznji in priganjanju kvečjemu še kakšne pol itra zram po čipanju.

Je pa res, da se sigurno da kaj prihranit, če fizično in softwaresko odstraniš DPF, ker potem nikol ne dela regeneracij in kuri nafto za brezveze.
Ampak če gledamo šparovne relacije med 90-130km/h pa ob istih pogojih nwm če bo 5% razlike, če se emisijska oprema pusti na mir.

Lahko pa seveda kdo postreže z kakim izpiskom sprintomitor pred/po.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.446
1.445
113
Glej, se enkrat. Vseeno mi je kaj ti mislis. 1.6 je po cipanju dejansko pil 1 l vec. 2.0 pa pije do 2 manj. To je sicer splosno znano za ta motor...ampak teraj ti svoje.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
1699083710793.png

1699083731067.png
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Glej, se enkrat. Vseeno mi je kaj ti mislis. 1.6 je po cipanju dejansko pil 1 l vec. 2.0 pa pije do 2 manj. To je sicer splosno znano za ta motor...ampak teraj ti svoje.
rad bi vidu sprintmonitor... Marsikdo govori svoje, ampak nima empiričnih podatkov, k bi to podkrepil...
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.022
843
113
kot nekdo, ki vozi čipiran avto (1.6 tdi golf, RSR popravljen iz 110/115 >> 148KM, merjeno na valjih.. torej dokazano in ne nek "občutek")..
razlog čipiranja ni bila želja po manjši porabi ampak želja po lepši/boljši vožnji.. kdor čipira zato, da bo imel 1-2l manjšo porabo slepi samega sebe..
poraba je v najboljšem primeru enaka (lahko da avto pije manj - ampak ga tudi šofer pelje drugače ;))
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.553
1.145
113
Tole je glavna reč pri tuningu:

1699090406292.png


štart s 50Nm navora več in stalno se vrti s kakšnih 20KM več. Razlika je kot dan in noč. Prej anemični pospeški, zdaj pa eksplozija zabave. 2 leti od tuninga. Stage 1. Priporočam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ncnifrej

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
tale eksplozija navora, sploh če ni prav premisljena (drivers choice mape) je izredno blagodejna za sklopke, menjalnike pa se kaj :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

jezek

Guru
24. jul 2008
3.446
1.445
113
Sprintmonitorja lastnik ne uporablja. Ce si gajsten pa anal-iziraj sam ...zakaj imajo c8 2.0 kasnejsih letnikov (in ene 50konjev vec na istem motorju) 2 litra manjso porabo. Jaz tu zakljucujem debato....ker me res boli q za tvoje mnenje, lastnik ze ve koliko km je s tankom prevozil prej in koliko po mojem posegu.