Chip tuning - razlicne cene

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
problem je, k mamo vzorec enga lastnika, ne 100tih. Pač, js tut lohk rečem da moj 2.0d pije zdej 2.9l prej pa 4,5... Ampak to ja sam to, js sn reku :)
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Sprintmonitorja lastnik ne uporablja. Ce si gajsten pa anal-iziraj sam ...zakaj imajo c8 2.0 kasnejsih letnikov (in ene 50konjev vec na istem motorju) 2 litra manjso porabo. Jaz tu zakljucujem debato....ker me res boli q za tvoje mnenje, lastnik ze ve koliko km je s tankom prevozil prej in koliko po mojem posegu.
Pa imajo res?

Oh guess what, nimajo


0,6 deci v povprečju... Kar pač leta razvoja in druge aerodimanike kamot not prnese.
Ne pa 2 litra na istem bloku motorja, lol.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.739
113
Bi verjel, če bi rekel, da je zvišal moč v nižjih vrtljajih in spremenil razmerje v menjalniku. Tako pa ali pravljice ali velik črn oblak dima za dotičnim.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Bi verjel, če bi rekel, da je zvišal moč v nižjih vrtljajih in spremenil razmerje v menjalniku. Tako pa ali pravljice ali velik črn oblak dima za dotičnim.
z visanjem moči v nizjih vrtljajih pa daljsimi prestavami samo po sebi v resnic zelo mal znizujes porabo. Ker s tem samo znizujes interne frikcije.

Če hočes efektivno znizat porabo mors ali 1)dvignat izkoristek motorja 2)znizat tezo/rolling resistance 3)povečat aerodinamiko

Pri tuningu at best lahko dvignes izkoristek na račun tega, da odstranis DPF ali pa spremenis pri kaksnem tlaku in kotu vziga se vbrizgava nafta. Če mislis da z dvigovanjem navora kaj dvigujes izkoristke, well, that's just wrong.
Pr tuningu se v resnic v nizjih pozicijah gas pedalke ne spreminja količina navora, k ga proizvaja motor, ker bi to efektivno pomenl _večjo_ porabo. Dvigne se sam _peak_ navor (in posledično moč).
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.295
4.114
113
V osnovni dvigneš temperaturo izgorevanja in povečaš izkoristek. S tem pa Nox e naženeš v nebo.
Saj vw je počel isto in so ga dobili s prsti v marmeladi.

Samo Ježek za to ne odgovarja, njemu je bitno da nanj rabi goriva.

Saj zato pa so prišli upadati, da je motor pol več svojega sranja požrl preko egr ventila in je bilo izgorevanje hladnejše in z več dima, ki ga potem mora DPF poloviti in potem izvaja več regeneracij.

Ampak Ježek and Co bodo to ven dali in še malo parametre popravili.

Sicer pa z Novim letom se baje začne meriti prašne delce in ne vem kam se bodo Ježki pol poskrili ko bodo cepali in za drugim na tehničnem pregledu.

Zaposleni na tehničnih že razmišljajo o odpovedih, ker kdo se bo z Janezom in Aleksandrom ter Mojotom zajebaval ko njegovo nemško kraljestvo ne bo več primerno za cesto.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.553
1.145
113
Spet isti odgovor. Isti sklop motorja, izpuha in vse s tem. Tovarniške mape prilagojene le trgu samem, zavarovalninam, cestninam, registracijam. Razlike v nakupu novega avta 3k+ z drugo mapo. In pol bojo lovili te delce na tehničnem sanja Janez, kaj dve uri ga bojo gnali v laboratoriju in prilagajali na iztrošenost pri 200k km, dober si bil ti v šoli ja.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Mal sem ven iz tega, kam se sedaj kaj vozi chipat? Razmišljam v tej smeri, nazadnje sem bil v css podplat nekaj let nazaj, pa sem imel mešane občutke
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.295
4.114
113

Audi 3,0 TDI po tovarniškem čipanju spusti dušo.

Lepo so to zrihtali Nemci, da zadovoljijo emisije.

Tak, da če kdo misli to kupiti naj 2x premisli.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.446
1.445
113
Ob obletnici zadnjega DIY cipanja in upostevajoc kup modrovanja alterznalcev kako se tega ne dela doma in kako so zvelicavni samo domaci "priznani tunerji"....me zanima kako taisti ocenjujete tisoce voznikov bimerjev, ki avte cipajo z mobitelom, na katerm je app ranga 200 do 400€ in bt/zicnim vmesnikom za 30€. Flashanje traja 3 minute, nato imas kup map, katere preklapljas kar med voznjo. Pri tem na sestaku (B58) naprimer iz deklariranih fabriskih 360 (kar je malo pod 400 na gredi) dobis nekih 500 konjev brez predelav, s predelavo ranga 2.500€ nekih 700, ter z overkill predelavo okrog 1000 konjicev. Se to sme? Ali je treba peljat kam v Fukovce k Janez Novak s.p.?
 
2. jul 2020
5.095
6.643
113
Če ima Janez Novak sp iz Fukovcev valje, bi vsekakor peljal k njemu.

Vse ostalo je kot hondaš, kateri vrže airbox ven in namontira K&N športni filter nad motor. In potem razlaga naokoli, da ima njegov Civic 125 konjev, ker piše +25 konjev na škatli filtra. Ne me razumeti narobe, ti tunning boxi priznanih znamk delujejo. Isto Meho Tunning sp. Ni pa to optimalno.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.446
1.445
113
Kaksen box neki? To povozi ecu. Kaj bo Janez na valarju nameril, kar ni Hans naračunal? Res zanimivo, da tisoci ljudi, ki so za avto dali 100 ali 150 jurjev zaupa neki spletni prodaji appa, samo Lojze pa bolj verjame Janezu z valjarji!?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
In kak hans ve v kakem stanju je motor?
Janez na valerih takoj vidi če nekaj ni ok
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.446
1.445
113
Bedarija. Govora je o avtih ki se cipajo z motorji v normalnem stanju. In pa res me zanima kako na valarjih vidis da so batni obrocki ze mal naceti. V glavnem buce. Morda valjar pomaga pri cipanju 90tdi na 130 ali pa 139 (glede na odcitek valjev), ne pa pri hitech zadevah, ki se vijejo na 700 konjev. V glavnem, nisem zasledil se niti enega uporabnika app-tunanja, ki bi imel tezave. In pri teh vrednostih nikogar ne zanima ali navije ma 690 ali pa 710 konjev. Pa tudi stanje motorja ocitno ni noben faktor, saj se mape nalozijo na suho - brez kakrsnihkoli predhodnih logiranj parametrov. In glede na to, da je 90 posto uporabnikov teh zadev iz Usa, dvomim da gre za nafuk....ker bi hitro to s tozbami sesuli.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.446
1.445
113
Pa ker si se ze spet cutil poklicanega javit...pa povej, kateri so to elementi stanja motorja, ki vplivajo na cipanje? To, da je motor mal sfukan? Orenk sfukan? No, da slisimo. Valji pokazejo kaj? Da en injektor pusca? Da so obrocki fuc? Da so glavni lezaji na koncu? Ta turbo opleta?
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.446
1.445
113
A ne znas brat? Kaksna skatlica za 400e? Govorim o flashanju original ecuja, nobene skatlice ne natikas. Ce pa zelis zamenjati mapo pa to naredis v 15sek prek obd s telefonom.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.446
1.445
113
E tega pa ne poznam. Kot skatlico poznam powerboxe ki fejkajo podatke senzorjev. Vseeno ne vem zakaj bi dajal 10x vec denarja za one tvoje resitve, ce pa obd-android baje deluje bp in daje brutalne rezultate. Razen ce tvoja resitev omogoca prikritja tunanja pred fabriko (za potrebe garancije), cesar pa za B/S58 se nisem zasledil.