Jaki problem. Za 30% dvigni zgornje obrate!Ni težava stotka. Daj primerjavo hitrosti za 130 km na uro.
Torej 2.6krpm in cca 2krpm.
Jaki problem. Za 30% dvigni zgornje obrate!Ni težava stotka. Daj primerjavo hitrosti za 130 km na uro.
Kaja pa 1.6 tdi 110HP motorji, so ti tudi problematični?1.2 tsi so imeli precej problemov, morda bi pogledal na zadevo tudi s te strani. Ne vem, ce so vse odpravili, glede na to, da motorja ni vec v ponudbi. Od unicenih turbin, do problemov z verigami. Take banalne stvari.
1.2 tsi so imeli precej problemov, morda bi pogledal na zadevo tudi s te strani. Ne vem, ce so vse odpravili, glede na to, da motorja ni vec v ponudbi. Od unicenih turbin, do problemov z verigami. Take banalne stvari.
Je problem, ker se prestave medseboj prekrivajo. Iz 2000 rpm in 100 km na uro, dvigni obrate na 4000 rpm. Hitrost boš imel 200 km /h.? Pri bencinarju še dvigni obrate za 2000 rpm, da bo okroglih 6000rpm. Končna hitrost bi torej bila lahko 300 km/h.Jaki problem. Za 30% dvigni zgornje obrate!
Torej 2.6krpm in cca 2krpm.
1.2 tsi so imeli precej problemov, morda bi pogledal na zadevo tudi s te strani. Ne vem, ce so vse odpravili, glede na to, da motorja ni vec v ponudbi. Od unicenih turbin, do problemov z verigami. Take banalne stvari.
Preden se smesis, poglej pri svojem avtu tvoje pisanje. Pogoj je da imaš klasični menjalnik in ne avtomatik, cvt....tam pa velja tvoja teorija. Pri klasiki pa NE MORE držati, razen če sklopka drsi.Je problem, ker se prestave medseboj prekrivajo. Iz 2000 rpm in 100 km na uro, dvigni obrate na 4000 rpm. Hitrost boš imel 200 km /h.? Pri bencinarju še dvigni obrate za 2000 rpm, da bo okroglih 6000rpm. Končna hitrost bi torej bila lahko 300 km/h.
Pri Hondi Jazz bi še malo dvignil obrate na 7000 (da kikne) in bi že prehitel Ferarija, tistega zlatega iz Venezuele
Tudi ti se ne smeši preveč...Preden se smesis, poglej pri svojem avtu tvoje pisanje. Pogoj je da imaš klasični menjalnik in ne avtomatik, cvt....tam pa velja tvoja teorija. Pri klasiki pa NE MORE držati, razen če sklopka drsi.
Seveda govorim za obrate v isti prestavi. Ne vem kaj omenjas prekrivanje prestav.
Če imaš 2krpm pri 100kmh, boš imel 4krpm pri 200 in 6krpm pri 300.
To ni res. Pozabljaš na zračni in kotalni upor, ki lepo obratno sorazmerno raste in pa seveda prestavno razmerje. Hint: Na biciklju v 1. prestavi se ne moreš pelati 50 po ravnem. V najvišji prestavi pa. Tako da tudi prestavno razmerje določa max. obrate motorja in hitrost.
2011 so jih šele uvedl, prej je bil 1.4 N/A motor. Problemi pa so bili dokler je bila ketna, tudi 2013, 2014 letniki.Probleme so imeli začetni letniki, do tam nekje 2011 če se prav spomnim.
2011 so jih šele uvedl, prej je bil 1.4 N/A motor. Problemi pa so bili dokler je bila ketna, tudi 2013, 2014 letniki.
Z lahkoto se lahko peljes 50 v prvi prestaviTo ni res. Pozabljaš na zračni in kotalni upor, ki lepo obratno sorazmerno raste in pa seveda prestavno razmerje. Hint: Na biciklju v 1. prestavi se ne moreš pelati 50 po ravnem. V najvišji prestavi pa. Tako da tudi prestavno razmerje določa max. obrate motorja in hitrost.