Vzdržljivost novodobnih motorjev?!

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
ni problem da bi ga novinarji skritizirali, prodajat ga ne bi smeli ker nebi dobil homologacije zaradi emisij
wink-1.gif

Niti ne, bi se dalo uredit tudi tole. Problem pa je da bi CO2 davek bil precej visok ja, sej tudi cena takega motorja bi bila katastrofa!
grin1.gif


.. in se uporabljajo taki motorji v določenih sferah, reče se jim industrijski motorji (in nekateri so izpeljanke klasičnih motorjev v vozilih, VW vem da ima ponudbo v tem segmentu).
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Koliko pa je na cesti VAG-ov in koliko Kii ter Hyundaiev?
smile-1.gif


In zanimivo da ima Hyundai forum glede na število uporabnikov v podforumu "Okvare in popravila" večji odstotek postov kot pa Vw forum. Zakaj le, če so tako super oh in sploh zanesljivi?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Sicer glede na prvotno "zbadljivko" in vprašanje v temi ki se navezuje na okvare VWja je verjetno v igri 1.4TSI motor z dvojim dihanjem (turbo+kompresor). Ta motor je čudo tehnike in vprašanje zakaj ga je VW sploh tlačil kam drugam kot pa v kakšne GTIje.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Zakaj pa potem takoj ne dajo v proizvodnjo 500ccm turbo motorje? Če kubatura ni merilo? Ali pa celo 350 ccm 2 cilindraše. jebeštrga, turbo gor pa bo, al kako?
 

miha123

Pripravnik
30. nov 2010
286
7
18
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Sicer glede na prvotno "zbadljivko" in vprašanje v temi ki se navezuje na okvare VWja je verjetno v igri 1.4TSI motor z dvojim dihanjem (turbo+kompresor). Ta motor je čudo tehnike in vprašanje zakaj ga je VW sploh tlačil kam drugam kot pa v kakšne GTIje.

Ni bilo prav nič zabljivo, mogoče je tako zvenelo vendar to ni bil moj namen. Marsi kakšen drug motor je čudo tehnike in nima takih problemov.
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.263
153
63
Iz prakse:

* Golf 1.4 TSI 122KS, v službo 20 km v glavnem relacija, poraba pri 100-120 km/h 6,5 pa tudi manj l/100km (s tem da štartam z neogretim motorjem, 1.2 TSI je žrl pri taki vožnji 5,5 l/100km

* 1.6.16v prejšni avto, žrl ob taki vožnji med 7,5 in 8l/100km - s tem da je bil anemičen za prehitevanja in ob malo več dinamike je šla poraba seveda gor.

Če te podatke apliciraš na 100.000 prevoženih km je razlike v ceni goriva med 2300 in 4000 EUR...
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Iz prakse2: Ibiza 1.2TSI poraba pri 130km/h 6.5 l/100km in 3000 obratih.

Iz prakse: 6.0 W12 pri 130 km/h 9 l/100km
rolleyes-1.gif

p.s. sam da ti nisi napisal povprečne porabe. Jesti napišem mojo, 25 litrov!
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Se pravi, da je to samo 1 liter manj (8,5) od našega zvestega spremljevalca 1.6 16V (zasnova motorja na tržišču že o ho ho dolgo) Kangooja, težkega skoraj 1500kg z zračnim uporom nebotičnika.

3X hura za novodobne motorje
tongue-1.gif
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.823
849
113
toti Maribor
Ne pozabi na 70% mestne vožnje. Če se vozim relacijo je brez pretiravanja in brez avtoceste 5,3l/100km. Najboljša primerjava bo avtocesta 130km/h povprečje 6,5l/100km
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.718
9.930
113
40
MB
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Iz prakse2: Ibiza 1.2TSI poraba pri 130km/h 6.5 l/100km in 3000 obratih.

kak lahko mate pri isti hitrosti eni 2,3k eni pa 3k obratov, zmenite se zaj
smile-1.gif
 

wilin

Pripravnik
5. maj 2008
114
1
16
Različen menjalnik. Škoda in Seat mata 5 stopenjskega, Golf pa 6 in se razlika takoj pozna.
Pa ko smo že pri primerjavah, 1.2TSI 86hp 5-stopenjski menjalnik v Fabii, povprečna poraba zadnjih 30kkm 6.5l/100km (čez teden vožnje v službo in nazaj, čez vikend 2x 120km MB-KK, + marsikaj drugega).
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Zakaj pa potem takoj ne dajo v proizvodnjo 500ccm turbo motorje? Če kubatura ni merilo? Ali pa celo 350 ccm 2 cilindraše. jebeštrga, turbo gor pa bo, al kako?
Zakaj to mene sprašuješ?
Edino merilo za vzdržljivost bo na koncu čas in št. prevoženih kilometrov.