Vzdržljivost novodobnih motorjev?!

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Jaz bi rekel, da je trajnost teh novih motorjev namerno tako slaba. Komu pa bi bilo v korist, če se naredi avto, ki ne bi rabil servisev in bi naredil 1mio km brez problema?

Definitivno je nekaj na tem. Če malce preberš bmw forum recimo, hitro ugotoviš, da so novejši motorji s podobno prostornino in konjenico bistveno problematičnejši kot starejši. Da bi pa inženirji pri bmwju kar tako pozabili kako se naredi vzdržljiv motor pa tudi dvomim.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
356
83
39
Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Nekaj že bo na tem... Poglejmo ameriške V8 ali pa V6, velika prostornina in majhni vrtljaji, trajajo in trajajo... Ali pa Harleye... No, če gremo malo bližje -stare Mercedese s po 2500 kubiki in 70 konji... Takšen mlinček s 1000 kubiki že ne more dolgo gnati težkega avta... Seveda, vse v cilju zmanjševanja teže in cene... končno ceno pa itak kupec plača. Ne mislim cene novega vozila, pač pa kasneje, ko začnejo stvari crkovati ena za drugo ...

Moj 2,5D je imel celo 94 konjev.
cool-1.gif


Stricu na 2 let sttarem Polu 1,6 TDI na 20k km šla turbina, po enem letu (30k km) se je spet začel pojavljat nek čuden ropot, tako da ga je prodal.
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Zanimivo bi bilo videti % število okvar pri TSI motorjih v primerjavi z ostalimi znamkami, glede na to da ima praktično vsak drug novejši avto VAG koncerna na zadku oznako TSI dočim je turbo bencinarjev ostalih znamk še vedno zelo malo na cesti. Je v Polo rangu sploh možno dobiti non-VAG avto z turbo bencinarjem razen Clia TCe (katerih pa tudi ni ravno na pretek)?

Še nisi slišal za Fiat Punto, Alfa Mito
sprasujem se.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Koliko je Mitov in predvsem Puntov z T-Jet na cesti?
smile-1.gif


Za začetek niti na avto.net ni nobenega medtem ko je Polotov z TSI 71.
smile-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ampak to še ne spremeni dejstva da Puntov z T-Jet na cestah praktično ni.
smile-1.gif
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.263
153
63
Vsi T-JETi (vrjetno vseeno lahko govorimo o množini
evil.gif
) od Fiata so tako dobri da jih lastniki ne dajo od sebe za "noben denar"?

TSI je raketa proti staremu 1.4 atomosfercu.

Sam kdor še ni probal pač suhoprano teoretizira po netu....
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Koliko sele trpijo Actrosi, DAFi in podobni, ker morajo z 12l prostornino vleci 44 ton bruto teze. Pa pred mio km, nihce motorjev niti pogleda ne
grims-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kolikor sam vem je T-Jet dejansko dober motor, sicer malce bolj požrešen ampak bi naj bil zanesljiv. Ga pa pri nas v Puntu zelo zelo težko najdeš, medtem ko ima praktično vsak drug Polo na zadku oznako TSI, da ne omenjam še Ibize, Fabie in nenazadnje A1.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.055
460
83
tam ko se terc po tori rola
Glede teh litrskihmlinčkov, bomo šele čez čas videli kako so vzdržljivi... Recimo 150 jurjev, pa koliko okvar bo do tedaj. Pošteno? Na moji ''no name'' jajčki 1500 ccm in 86 konjev, do 150 jurjev ni bilo drugega, kot menjava dihtnge na glavi in sesalnih kolektorjih. Kar se tiče mašine. Menjava zavornih oblog in sklopke je pa druga stvar -tu gre govora o trpežnosti mašin.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Jaz ne pri 1.2 TSI, 1.4 TSI in 1.6 THP nisem imel te potrebe. Imajo tudi pri nizkih obratih več kot dovolj navora za normalno vožnjo.

Me zanima kaj bi rekel za Modeota 1.0 z neverjetnimi 170Nm navora. Pa porabo ki niti slučajno ne bi bila pod 8-9 litri
smirk-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Bi bilo potrebno preizkusiti. Mi je pa kolega rekel, da gre Focus z 1.0 Ecoboost bojda slabše kot Golf VI (VII gre zaradi manjše teže še bolje) z 1.2 TSI, kljub temu da ima slednji vsaj na papirju 20 konjev man.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Zanimivo bi bilo videti % število okvar pri TSI motorjih v primerjavi z ostalimi znamkami, glede na to da ima praktično vsak drug novejši avto VAG koncerna na zadku oznako TSI dočim je turbo bencinarjev ostalih znamk še vedno zelo malo na cesti. Je v Polo rangu sploh možno dobiti non-VAG avto z turbo bencinarjem razen Clia TCe (katerih pa tudi ni ravno na pretek)?

Citat:
Eine andere Sprache spricht die AUTO BILD-Kummerkastenstatistik: Während markenübergreifend 36 Prozent der Kummerkastenfälle als Motorschäden gemeldet werden, sind es bei VW 42 Prozent. Noch dramatischer sieht es aus, wenn man nur Steuerketten betrachtet: 39 Prozent sämtlicher im Kummerkasten erfassten Steuerkettenschäden betreffen VW – das ist ein um 75 Prozent höherer Wert, als VWs Marktanteil es erwarten ließe. Und das, obwohl VW in einem großen Teil seiner Motoren statt Steuerketten weiter Zahnriemen verbaut, zum Beispiel bei TDI-Dieseln.
http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-motorschaeden-3342557.html

Kakorkoli obrneš, odstotki niso zanemarljivi - še posebej izstopa okvara verige pogona odmičnih gredi.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Me zanima kaj bi rekel za Modeota 1.0 z neverjetnimi 170Nm navora. Pa porabo ki niti slučajno ne bi bila pod 8-9 litri
smirk-1.gif

Da se slabše kot obstoječi mondeo z 1.6 s 160Nm verjetno ne pelje, pa tudi porabi verjetno ne več.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Zanimivo bi bilo videti % število okvar pri TSI motorjih v primerjavi z ostalimi znamkami, glede na to da ima praktično vsak drug novejši avto VAG koncerna na zadku oznako TSI dočim je turbo bencinarjev ostalih znamk še vedno zelo malo na cesti. Je v Polo rangu sploh možno dobiti non-VAG avto z turbo bencinarjem razen Clia TCe (katerih pa tudi ni ravno na pretek)?

Citat:
Eine andere Sprache spricht die AUTO BILD-Kummerkastenstatistik: Während markenübergreifend 36 Prozent der Kummerkastenfälle als Motorschäden gemeldet werden, sind es bei VW 42 Prozent. Noch dramatischer sieht es aus, wenn man nur Steuerketten betrachtet: 39 Prozent sämtlicher im Kummerkasten erfassten Steuerkettenschäden betreffen VW ? das ist ein um 75 Prozent höherer Wert, als VWs Marktanteil es erwarten ließe. Und das, obwohl VW in einem großen Teil seiner Motoren statt Steuerketten weiter Zahnriemen verbaut, zum Beispiel bei TDI-Dieseln.
http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-motorschaeden-3342557.html

Kakorkoli obrneš, odstotki niso zanemarljivi - še posebej izstopa okvara verige pogona odmičnih gredi.

sicer nisem 100% ampak mislim da so tu priznali serijsko napako.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ta veriga se meni ne zdi noben bav-bav, ti jo zamenjajo v garanciji in je. Tudi THP motorji imajo enormne probleme z verigami in napenjalci, obstaja po spletu cel kup peticij proti BMW in PSA pa me osebno to ni odvrnilo od nakupa. No, potem sem tako ali tako dobil avto z že nadgrajeno verigo in napenjalcem tako da nisem imel nobenega problema.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.823
849
113
toti Maribor
Jaz recimo imam motor 1.2TSI in ga ne rabim nič gnat v visoke obrate. Največji navor je že pri 1550, tako, da vozim z nižjimi obrati, kot sem vozil prej avto z 1.4 motorjem.
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.263
153
63
Citat:
[Me zanima kaj bi rekel za Modeota 1.0 z neverjetnimi 170Nm navora. Pa porabo ki niti slučajno ne bi bila pod 8-9 litri
smirk-1.gif

Ne boš vrjel, dobiš tudi 1.6 turbo verzijo z 160 konji in še več navora. Verjetno pa bo za marikatero mamico in sivega ateja 1.0 dovolj

sodobni turbo motorji porabijo malo, če jih voziš na podobnih vrtljajih kot dizle, ker imajo že od 1.500 rpm (nekateri motorji drugih prizvajalecv tudi že od 1.250 rpm) max navor... Če jih voziš kot navadne 16v bencinarje , ki se z manj navora zbujajo šele pri 4.000 rpm bo seveda poraba višja. Vožnja z sodobnim trubo bencinarjem pa je daleč prijetnejša in udobnejša kot z arhaičnimi atmosferci, katerih zmogljivosti je že davno prerasla teža vozila.

1.2 TSI npr. se v 5. prestavi odlično vklapla v tok prometa pri 60 km/h z malo dodanega gasa, dočim 1.6 atmosferc v novi (alim pa v stari astri H) ne da od sebe nič, žre pa k sv.ina
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.720
1.071
113
Opem ma 1.4T v corsi, merivi, astri, zafiri, insigniji.

Sta pa 2 varianti s 120 in 140 konji.

Čopajo se pa oboji na 165
evil.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
1.4 Turbo motorja v Corsi vsaj pri nas še ni, le 1.6 Turbo v verziji GSI in OPC, tega pa nalašč nisem štel zraven, ker govorimo o nekih normalnih izvedenkah katerih je na cestah največ.