Citat:
To, da ima motor malo kubikov sploh ni nobeno merilo!
Zato, ker si tole napisal ti.
Citat:
To, da ima motor malo kubikov sploh ni nobeno merilo!
Preveč sprašuješCitat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Zakaj pa potem takoj ne dajo v proizvodnjo 500ccm turbo motorje?
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
zakaj bi pol sploh kdo še dizla kupo ?
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
zakaj bi pol sploh kdo še dizla kupo ?
Zadnjih 5000km imam 6.9 (golf 1.4tsi), 90% vožnje na avtocesti kp-lj s tempomatom na 140, ostalo je mesto.Citat:
Uporabnik tomi pravi:
tudi če 6 ... al pa 6,5 ... težko dizla voziš z bistveno manj, še 7 bi požrl da nerabim smrdljivca vozit
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
zakaj bi pol sploh kdo še dizla kupo ?
Zato ker 1.2 TSI niti v najslajših sanjah ne porabi le 5l pri 130 km/h v navezi s 6 stopenjskim menjalnikom.
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Preveč sprašuješCitat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Zakaj pa potem takoj ne dajo v proizvodnjo 500ccm turbo motorje?pol pa ne veš na kaj oz. na katero vprašanje ti kdo odgovarja.
Taljani ga prodajajo. Twinair 875ccm/2valja+turboCitat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Zakaj pa potem takoj ne dajo v proizvodnjo 500ccm turbo motorje? Če kubatura ni merilo? Ali pa celo 350 ccm 2 cilindraše. jebeštrga, turbo gor pa bo, al kako?
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Sam za taljanske sem ziher, da bodo delal...
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
Iz prakse:
* Golf 1.4 TSI 122KS, v službo 20 km v glavnem relacija, poraba pri 100-120 km/h 6,5 pa tudi manj l/100km (s tem da štartam z neogretim motorjem, 1.2 TSI je žrl pri taki vožnji 5,5 l/100km
* 1.6.16v prejšni avto, žrl ob taki vožnji med 7,5 in 8l/100km - s tem da je bil anemičen za prehitevanja in ob malo več dinamike je šla poraba seveda gor.
Če te podatke apliciraš na 100.000 prevoženih km je razlike v ceni goriva med 2300 in 4000 EUR...
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
Iz prakse:
* Golf 1.4 TSI 122KS, v službo 20 km v glavnem relacija, poraba pri 100-120 km/h 6,5 pa tudi manj l/100km (s tem da štartam z neogretim motorjem, 1.2 TSI je žrl pri taki vožnji 5,5 l/100km
* 1.6.16v prejšni avto, žrl ob taki vožnji med 7,5 in 8l/100km - s tem da je bil anemičen za prehitevanja in ob malo več dinamike je šla poraba seveda gor.
Če te podatke apliciraš na 100.000 prevoženih km je razlike v ceni goriva med 2300 in 4000 EUR...
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Ce pa tiscimo, bo pa tud mlincek prlezu na 8. Js pa tud, sam mlincka nikjer ne bo.
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
zakaj bi pol sploh kdo še dizla kupo ?
Zato ker 1.2 TSI niti v najslajših sanjah ne porabi le 5l pri 130 km/h v navezi s 6 stopenjskim menjalnikom.
1.2 tsi 5.5 relacija če vozi ženska. Ti povem iz izkušenj.
Citat:
Uporabnik Barbarian pravi:
ksz
Kokr so bili Toyotin 4A-FE 77kw in Hondin D16A9 96kw ne bo več
Ja caki, ce ti vleces na plani vecjo kubaturo, jo lahko pa tud dizel.Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Ce pa tiscimo, bo pa tud mlincek prlezu na 8. Js pa tud, sam mlincka nikjer ne bo.
Verjetno ne veš, da obstaja 1.4 mlinček z enako konji in s kakšnimi 500kg manj ko tvoj traktor, kajne? Bi rad videl koga nikjer ne bi bilo.