Vinjete v težavah?

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
LOL, pa kak ne zastopis,

govora je o enkratnem preckanju,
in tep za enkratno pot do Celovca in nazaj ni potrebno kupit letne alpa dvomesecne vinjete

in res ne razumem zakja bi se mogu tujec gor in dol po Sloveniji vozit?
a sam zato, da bo vinjeto iskoristu?
uf-1.gif

Ampak ali je sedaj problem v tem, da je vinjeta polletna ali je problem v znesku?

Ker ce je problem samo to, da pise na njej, da velja 6 ,mesecev od dneva nakupa... da se pac uvede se dnevno vinjeto, ki bo kostala 10€, 10 dnevno, ki bo kostala 25€ in bo mir...
smile-1.gif
...

Faktor cene pa ne more biti enak glede na obdobje... saj je cena za izdelavo vinjete in strosek distribucije (prodaja vinjet) enak, ce gre za enodnevno ali ce gre za letno vinjeto...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
dobro, naj ti bo,
ce zacnem pr Romunih, najbrz jih niti ne prepoznas, ker majo IT tablice, mogoce ne ves, da Romuni skor po defaultu razumejo IT jezik in zato tako mnozicno iscejo delo v IT
drugic, se vedno nisi povedu tranzitne dolzine ceste preko CH, kljub vsem mishelinom in ostalim pripomockom

tretjic AC v SLO so ozje kot v DE in AT, mogoce se vozis z motorjem in tega pac ne opazis

tazadnjo sn pa prsparo, kajti pravis, da se v SLO AC se vedno gradi,
torej podpiras placilo za neki kaar sploh ne obstaja??
ja, pa se to, ponovno, zacel si z tranzitom, zdej pa use poskusis opravicit s cesto Amsterdam - Hannover

ce ze tako, potlej tudi povej kolko je razdalja in kolko od te razdalje ni AC, bi blo posteno od tebe, ker zgleda, da si strokovnjak za fse evropske ceste

Jazi imam dovolj komentiranja tvojih postov... ker si cist tak, kot nasi politiki... samo veliko bi govorili...
smile-1.gif
....

Lahko je srat, ce mas polno rit... in pomoznosti tule pises in pametujes se v sluzbenem casu in na racun davkoplacevalcev
hysterical-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
jas bi prej reko, da bi blo ravno obratno, kajti naj bi ble nekako v sorazmerju,

vbistvu ti se vedno razmiljas in racunas, da bojo tujci sfinancirali SLO avtoceste in se bote na pol zastojn vojzli....

ccccc, tak sistem, ki je laufo v bivsi Jugi se v EU ne obnese

Mogoče boš pa nekoč dojel, da je (na oko in zelo konzervativno) vsaj 1/4 stroška AC njena izgradnja. In tu je vseeno, kolikokrat se pelješ p njej. Tudi če se hočeš le1x v življenju, jo je treba zgradit. In če je pri letni vinjeti 1/4 potemtakem cca 14€, mora vsaka, tudi enodnevna vinjeta stat vsaj 14€.
Najbolje torej, da uvedemo enodnevne po 14€, a bo mir ...

Sicer pa je na tej tabli precej uporabnikov, ki se na gradno AC dobro spoznajo, pa naj oni napišejo, kolikšen procent stroška AC znotraj neke dobe recimo 20 let od izgradnje predstavlja sama gradnja (z vsem stroški, od projektv in odkupa do administracije in dtroškov financiranja) ... Se zna izkazat, da je več kot 1/4
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Bolj ali manj večina, pri solidno narejeni avtocesti razen pluženja cest, barvanja črt in košenja trave, ter sem pa tja kake flike asfalta, stroškov po izgradnji praktično ni.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Bolj ali manj večina, pri solidno narejeni avtocesti razen pluženja cest, barvanja črt in košenja trave, ter sem pa tja kake flike asfalta, stroškov po izgradnji praktično ni.
Kar pomeni, da je edino pravilno, da obstaja le ena sama vrsta vinjete, letna. Ker je vseeno, ali se pelješ po AC 1x ali 100X, zgradit jo je bilo treba in strošek je nastal.

OK, očitno je en manjši del stroška (pa recimo, da je še vedno 25%) variabilen (od flikanja do nadzora ipd), in tu lahko nastane razlika. Ampak ob 55€ letne vinjete to še vedno pomeni, da nobena krajša ne more stat manj kot 40€, pa tudi če je dnevna ali pa 15-minutna.
 
Nazadnje urejeno:

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Če malo pogledam cene obnov avtocest, ki jih letos izvaja Dars, te koštajo cca 1-2 milijona evrov na km. Po taki obnovi lahko avtocestna površina zlahka zdrži najmanj 10 let kot nova, po 20 pa spet nova obnova. Objekti so seveda večji strošek.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Če malo pogledam cene obnov avtocest, ki jih letos izvaja Dars, te koštajo cca 1-2 milijona evrov na km. Po taki obnovi lahko avtocestna površina zlahka zdrži najmanj 10 let kot nova, po 20 pa spet nova obnova. Objekti so seveda večji strošek.

Razen v primeru, da jih gradi SCT
evil.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Zelo različno, prekmurska avtocesta (najbolj enostavna reč pri nam) ter podravska avtocesta med 7-12 mil. po km, dolenjski in gorenjski odseki pa po cca 10-15 mil evrov po km. Hitra cesta čez Rebernice stane okoli 25 milijonov po kilometru, kot tudi nova mariborska obvoznica.
Za predor Šentvid pa ne bi razlagal, mislim da že vemo.
evil.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
>>> Samo poleg tega, da je treba pri izracunu upostevat "tavisjo" ceno, je treba se racunat, da bo treba obnovit prej, kot v 10ih letih
Niti ne. Dotični odsek je zgradil SCT na barjanskih tleh pred ravno 20 leti in se je zelo dobro obdržal (v primerjavi z odsekom Brezovica - Vrhnika, ki je bil skoraj razpadel 20 let kasneje). Sedaj so nametali toliko asfalta čez, da sem mislil, da smo končno v Nemčiji.
grin1.gif


Sicer pa naraščanje prometa narekuje, da bo čez 20 let tako ali tako potrebno zgraditi še kak pas. Do takrat bo pa že zdržalo. Sicer pa evropske avtoceste tudi ne zdržijo hudo dolgo. Nizozemci lahko samo sanjajo, da bi njihov asfalt zdržal 20 let, sploh tam, kjer je več prometa (torej skoraj po celi Nizozemski)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Zelo različno, prekmurska avtocesta (najbolj enostavna reč pri nam) ter podravska avtocesta med 7-12 mil. po km, dolenjski in gorenjski odseki pa po cca 10-15 mil evrov po km. Hitra cesta čez Rebernice stane okoli 25 milijonov po kilometru, kot tudi nova mariborska obvoznica.
Za predor Šentvid pa ne bi razlagal, mislim da že vemo.
evil.gif
grims-1.gif


Skratka, vzdrževanje je recimo čertina cne ceste, 3/4 pa gradnja ...
Toliko o razponu cen vinjet ...
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Bolj ali manj večina, pri solidno narejeni avtocesti razen pluženja cest, barvanja črt in košenja trave, ter sem pa tja kake flike asfalta, stroškov po izgradnji praktično ni.

Kar za DARS ne moreš reči.....najslabše ceste res.
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.693
556
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
ksz,
LOL kake primerjave eni devate,

recimo, za vas bi blo povsem normaln, ce bi ble za javni promet na voljo samo mesecne vozovnice

pac, ce bi se negdo hoto sam enkrat pelat pa naj kupi mesecno alkak?
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.693
556
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Niso. Tako v SLO, kot tudi v HR, IT, AT, DE, CZ, H, PL, FR, NL, BE, S, FI in tako naprej, so vozni pasovi na avtocestah široki 3,75 metra. In to je čisto jasno razvidno s prostim očesom napol slepemu človeku. Voznik pa tak.
bonk.gif

mas pa res nadpovprecne sposobnosti, da znas zmerit s prostim ocesom in to na cm natancno
priden.gif


no, pa povej kolko je sirina prekmurske avtoceste in kolko ima odstavnih pasov ?
sprasujem se.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
>>> mas pa res nadpovprecne sposobnosti, da znas zmerit s prostim ocesom in to na cm natancno
Kaj hočeš, nekateri vemo več, kot mora vedeti povprečni bruseljski birokrat.
grims-1.gif

No, pa avtocestni pasovi v ZDA niso nič kaj širši, v povprečju celo ožji.

>>> no, pa povej kolko je sirina prekmurske avtoceste in kolko ima odstavnih pasov ?
3,5 m ter nima odstavnih pasov.
Večina ostalih po Sloveniji pa 3,75 m široke vozne pasove ter 2,5 m širok odstavni pas.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.213
1.384
113
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Če malo pogledam cene obnov avtocest, ki jih letos izvaja Dars, te koštajo cca 1-2 milijona evrov na km. Po taki obnovi lahko avtocestna površina zlahka zdrži najmanj 10 let kot nova, po 20 pa spet nova obnova. Objekti so seveda večji strošek.

Razen v primeru, da jih gradi SCT
evil.gif

S-Slovenski
C-Cestni
T-Tajkun

evil.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
lepo so včeraj povedali da evropska zakonodaja ne predvideva kako dolge morajo bit vinjeto po dnevih! Avstrijci zlivajo svojo slabo voljo na nas, ker njim pa je evropska unija vsilila 10 dnvene! in še vedno imajo to frustracijo! Gre se za uporabnike cest ne za domače in tujce. Kar se tiče uporabe tistih 15 km ki jih naštevaš saj je še kaka druga pot pa naj gredo po tisti kdo ga sili da uporabi avtocesto? tut mene ni nobeden silil da jo kupim lahko se tut po stari cesti pripeljem do kopra!