in vzameš dobro ofurano nemško kvaliteto, ker pravilo 12 plač.
Potem začneš kalkulirati, da gume treba menjati, velik servis je obvezen.
Čez 2 meseca se sliši zadnji ležaj, mehanik pogleda in pravi ploščice in diski so bogi, dajmo še to menjati.
Čez pol leta na tehničnem pravi mojster končnik ima luft.
pozimi avto ne vleče in tester pokaže, da bi bilo potrebno menjati LMM.
Se pred morjem pohvališ ženi, da zdaj pa vse zrihtano in samo še tankati in voziti. In tam okoli Karlovca klima neha hladiti. Ko prideš iz dopusta mehanik sicer pihne not plin, pa pravi, da kiler je že bol bogi. No čez 14 dni klima spet ne hladi...
Dobro leto po nakupu se sliši desni ležaj amortizerja.
Leto in pol po nakupu nekaj DSG javlja napako in potreben "manjši" poseg, ki stane ugodnih 1500€.
Ko je avto star nekih 7 let crkne akumulator.
in tako naprej...
Na drugi strani pa vzameš NOV avto z garancijo (mogoče nekoliko nižji rang, oziroma z manj opreme), daš polog 12 plač in razliko kredit na 5 let.
In se načeloma samo voziš in nič ne razmišljaš kdaj bo odletel izpuh, ali kaj je naslednja stvar, ki jo bo potrebno urediti.
Pod črto je strošek enak. Eni imajo raje "da se vidi nekaj nemškega" in plačujejo več za razna "mala" popravila, drugi pač samo vozijo in izgubljajo več na vrednosti.