Nov avto za 30 let

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
Še enkrat, ker se te očitno ne prime, 30 let starih vozil je v prometu mogoče en promil, ta vozila ne predstavljajo nobenega varnostnega problema. In bodo tako kot kolesar/traktor ... na cesti dovoljeni še mnogo let.

Problem je tista vmesna starost 10-20 let, ki jih je veliko na cesti, tem se hitro prepove kakšen vstop v središča mest.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.227
4.708
113
Nima pravega smisla razpravljati z nekom tako nesramnim pri komunikaciji kot si ti.
Tu boš lahko prebral razlog. Dokler bodo med avtonomnimi vozili pomešana ročno upravljana vozila odpade možnost spremembe CPP, da je varnostna razdalja manjša, vozni pasovi ožji in podobno. Avtomat pa ne sme kršiti prometnih predpisov. V današnjih prometnih konicah v bližini mest bi bili avtomati verjetno celo manj učinkoviti od ljudi, ker je predpise pač treba zmeraj spoštovati. Zgubi se bistvo prednosti, ki jih te možnosti prinašajo pri pocenitvi infrastrukture. Odstavni pasi na avtocesti postanejo mogoče nepomembni, ker v primeru težav vedo vozila kilometre daleč, kako se oviri izogniti. Če lahko na tako cesto pride ročno upravljano vozilo, denimo oltimer, je to podobno kot če bi med vlaki, ki vozijo s 300 km/h lahko vozila drezina brez zaprtja proge.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Odgovor na temo, obvezno bencinar brez turbo pa takoj ob nakupu zascita votlih delov proti rji. Kak 1.6 motor ali pa 2.0 z japonske bi znal bp delat 30 let, tudi iz vag grupe, ce se sploh se dobi?
 

cnpod

Pripravnik
20. okt 2013
540
6
18
Zanimiva tema...
Se spomnite kako je izgledal 15 let star Yugo, 101, Škoda kljub proti korozijski zaščiti takoj po nakupu?? Če se je uporabljal redno tudi pozimi je bil gnila kanta za na odpad.
Primerjajte s sodobnimi avti letnika 2000. Če so le približno vzdrževani, so lahko po izgledu in funkcionalnosti še kot novi, pa ni bila potrebna nikakršna dodatna protikorozijska zaščita.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Nima pravega smisla razpravljati z nekom tako nesramnim pri komunikaciji kot si ti.
Tu boš lahko prebral razlog. Dokler bodo med avtonomnimi vozili pomešana ročno upravljana vozila odpade možnost spremembe CPP, da je varnostna razdalja manjša, vozni pasovi ožji in podobno. Avtomat pa ne sme kršiti prometnih predpisov. V današnjih prometnih konicah v bližini mest bi bili avtomati verjetno celo manj učinkoviti od ljudi, ker je predpise pač treba zmeraj spoštovati. Zgubi se bistvo prednosti, ki jih te možnosti prinašajo pri pocenitvi infrastrukture. Odstavni pasi na avtocesti postanejo mogoče nepomembni, ker v primeru težav vedo vozila kilometre daleč, kako se oviri izogniti. Če lahko na tako cesto pride ročno upravljano vozilo, denimo oltimer, je to podobno kot če bi med vlaki, ki vozijo s 300 km/h lahko vozila drezina brez zaprtja proge.

Daj opomnik v koledar za 30 let naprej, me takrat kontaktiraj in mi boš takrat lep pokazal, da sem se motil. Zmenjeno?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.928
5.463
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Pred 120-imi leti ni noben vedel, da bodo kdaj avti. Sploh pa ne tako množični. Pred 30-imi leti ni bilo o mobilnih telefonih ne duha ne sluha. Kaj bo čez 30 let noben od nas ne ve. Pričakovati pa je, da se bo svet spremenil bolj kot se je v zadnjih 30-ih letih.
Železnica zaostaja, ker gre širom sveta pretežno za državna podjetja. Tam stroški in varnost (zaradi odškodnin - spet stroški in ne zaradi visokih idealov kapitala) nista na prvem mestu kot nosilec inovacije.

Čez 5-10let bodo 3D printerji v vsakdanji uporabi....pa si boš rezervni del sam doma naprintal
smile-1.gif
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.472
362
83
Ko se bodo v obdobju penitracije samovozečih vozil kazni voznikom za vozila na izključno ročno upravljanje ustrezno povečale (da bo dosežena enakopravnost se bodo seveda vsem ker računalniki bodo po vsej verjetnosti sprogramirani tako, da prekrškov ne bodo delali) ne bodo več predstavljali nevarnosti računalnikom.
Dvomim pa da bo to v naslednjih 30 letih že pri nas Industrija bo novosti vpeljala postopno. Ima največ od tega. Kolker beremo zadnje dni se v ZDA že dogaja, da bodo najverjetneje čisto vsa smovozeča vozila morala imeti komande in prisotnega "aktivnega" šoferja. Pomoje pa je še kakih 5 let do prvih serij za kupce.
Če bodo vozila z obvezno aktivno prisotnostjo človeka z izpitom zadeva takoj zgubi veliko ali kar večino uporabnosti.

Kupovat avto z namenom uporabe 30 let je nesmiselno. To postaviti kot prioriteto. Kupiš nekaj kar trenutno najbolj ustreza tako tehnološko, prostorko in po budgetu (novo,rabljeno), voziš dokler ti ima smisel in ponoviš vajo. Seveda pa, če ni okvar in nesreče je z leti cena rabe poprečno nižja. A reči da sedaj bom pa investiral za 30 let v osebni transport in da se bo to izšlo bo imelo težko pozitiven izzid. Tam med 15 20 leti je glede na obstojnost materialov še smiselno računati tudi, če se dela relativno malo kilometrov.
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.472
362
83
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Pred 120-imi leti ni noben vedel, da bodo kdaj avti. Sploh pa ne tako množični. Pred 30-imi leti ni bilo o mobilnih telefonih ne duha ne sluha. Kaj bo čez 30 let noben od nas ne ve. Pričakovati pa je, da se bo svet spremenil bolj kot se je v zadnjih 30-ih letih.
Železnica zaostaja, ker gre širom sveta pretežno za državna podjetja. Tam stroški in varnost (zaradi odškodnin - spet stroški in ne zaradi visokih idealov kapitala) nista na prvem mestu kot nosilec inovacije.

Čez 5-10let bodo 3D printerji v vsakdanji uporabi....pa si boš rezervni del sam doma naprintal
smile-1.gif
Dvomim da bodo materiali ustrezni za menjavo delov kar poprek na atestiranih napravah. Del mora biti točno določenih karakteristik.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Čez 5-10let bodo 3D printerji v vsakdanji uporabi....pa si boš rezervni del sam doma naprintal
smile-1.gif

Plastičnega nekompliciranega ja, kovinskega pa sigurno ne.