Drži... S tem da ES še ni veni ali...?Mislim, da je ES bolj kot ne zamenjava za GS, oz. naj bi bil konkurent A6, E Calss, BMW5...
LS je pa njihov paradni konj, ki konkurira A8, BMW7, S class
GSKer že vidim da se spoznaš na Lexus... Kaj pa ima Lexus ponuditi v segmentu A6, BMW5, E klasa? Seveda če ima kaj?
ES zamenja GS. Rang A6, mb e, bmw5 ...ima - ali je GS ali LS, ne vem točno, kater je primerljiv. potem je še ES, čisto nov, ranga A8, BMW7, S klasa.
LS je najvecji ja...Misliš rečt novi ES da bo konkurenca zgoraj naštetim? Namreč LS je najbrž rang S klase? Vsaj po motorizaciji in ceni???
ES zamenja GS. Rang A6, mb e, bmw5 ...
So pa zajebali pri motorizaciji...
GS450h je raketa. Sem mislil na novega ES, ki menja GSa, da so zajebali.450h? sej je kul motor? jaz sem sicer vozil ga ene 3 leta nazaj v GS-u, pa nisem imel nič za rečt čez ...
Briga me za materiale, sploh pa neke subjektivne ocene, meni je pomembno, da v avtu ne smrdi po plastiki (Passat Comfortline 2011 še danes smrdi) in da ni čričkov (v Priusu jih je sploh pozimi preveč).
Kar se pa infotainmanenta tiče, pa upam da se zadeva premika v pravo smer, pri Aygu so obupali nad svojim znanjem in zadevo prepustili Pionieerju, pride z Android Auto in Apple Car Play. Ameriška Camry in na sploh veliko Toyot ima v Ameriki svoj sistem (Entune), tako da to kar vidite v ameriških testih 100% ne bo na voljo v EU.
Ce nebi nekoc imel Toyote bi se mogoce verjel tem nebulozam.Sedim v 4 leta stari Toyoti narejeni na Japonskem vsak dan. In vsak dan imam pred sabo trdo čip plastiko. Plastiko na spodnjem delu armaturke, v prtlažniku, vratih samo malo bolj jezno pogledaš in je praska. Najbolj osnovna stikala brez dizajna poljubno nametana po armaturki. Vse enako pusto, monotono. Da o grafiki na displeju ne govorim. Tak je blo včasih na Win CE. Pa še tam je bila navigacija bolj napredna. Je pa res da nimam ure iz praška
Pa je bil avto nov 38k€
G Punto letnik 06 kjer se v pratlažniku ne pazi več kaj se not vrže je pol majn spraskan. Če pa je že praska se dosti majn vidi. Občutek na ostalih delih je pa isto plastik fantastik.
S Cromo sploh nima smisla primerjat kaj se materjalov tiče.
pa se lahko Toyota fanboyi na trepalnice postavite zaradi mene.
...se strinjam . Eu avti so daleč spredaj...po visoki ceni in pokvarljivosti. Po zanesljivosti pa Toyota prekaša vse hohštapleraj evropejce. In to iz prve roke. Nič ti ne pomaga superduper oh in sploh material v notranjosti in 4 krogi, propeler ali zvezda na čelu, če pa je na servisu, ti pa moraš na bus. Še slabši je holcwagn. Pa sem prej prisegal na švabe, dokler nisem yote kupil...Lol ja v nulo so naštudirali ja. Sploh stikalo za gretje sedežev je vrhunsko naštudirano. To so se prav skupaj vsedli da so dorekli kak ga dat na najbolj nedostopno mesto. Pa pranje luči, samodejno parkiranje in vklop prednjih parking senzorjev. Nič ni na vidnem mestu. Nagnit se moreš na stran in pogledat dol k kolenom v polmrak, da vidiš kaj stisnit.
Pa sem gledal pred nakupu tudi Auris in rav4. Teh dveh nisem gledal rabljenih. Pa sta oba katastrofa znotraj. Touch neodzivn grafika na nivoju win 6.0. vsaj to je napredek. In ja dejansko sem že mel skoraj naročenega aurisa TS z vso opremo, potem je pa ta prius padel.
Dajte nehat bluzit pa se sprijaznite glede teh stvari da so eu avti daleč spredaj. Oziroma je čisto druga filozofija.
Ta sredinski display med števcema... se mi zdi, da je to v slabši opremi tako, drugače je večji display. Ali pa vsaj močno upam, sicer se lahko samo primem za glavo.Da se malo držimo teme, tole notranjost Camry:
Ostaja nekaj gumbov levo nižje od volana, sicer pa nimam pripomb glede dostopnosti. Materiali so glede na razne video teste tudi kar na nivoju.
Ostaja nekaj gumbov levo nižje od volana, sicer pa nimam pripomb glede dostopnosti. Materiali so glede na razne video teste tudi kar na nivoju.