Verjetno pa nekaterim ne potegne, da jim je avto za prevoz od točke A do B in ne življenski cilj. In kar jim je najbolj pomembno je to, da jim ni treba 5x na leto avto na servis vozit ali pa ostat na sredi Nemčije brez avta.
S tem se čisto strinjam, bi moral dodat "ali ne želi"...
Vseeno, moje bistvo je, da pri avtu niti slučajno ni vse v tem v kakšnem stanju bo čez 10, 15 let. Za mene osebno je to nepomemben faktor pri nakupu novega.
Recimo tale dilema je meni zabavna: nov peugeot 508 ali nov camry? Racionalni del možganov pri meni pravi camry (oz. še bolj glasno reče passat, ampak ni pomembno), neracionalni vpije peugeot. Ampak glede tistega, da gre življenje mimo sem čedalje bolj resen.
Dobro, že mogoče, da je japonski avto po 10 ali 15 letih v boljšem stanju, kot je ford ali karkoli drugega. Hujše je to, da se eni s tem tolažijo, v japonskem avtu so pa bolj ali manj samo tovor, ki se prevaža od točke A do točke B. Življenje gre pa mimo. Čista zmaga res.
Eni pa furajo alfo z vsemi lučkami na armaturki z nasmeškom na obrazu.
Pri nas se kupuje ogromno avtov starih 4 leta. Lastniki jih kmajo potem ponavadi spet 4 leta. In ja, marsikomu je važno, da bo imel čimmanj stroškov z avtom. Ti uživaš v življenju in ti dol visi, kak bo avto v tem času. Si to napisal, sedaj pa prenehaj srat po temi.S tem se čisto strinjam, bi moral dodat "ali ne želi"...
Vseeno, moje bistvo je, da pri avtu niti slučajno ni vse v tem v kakšnem stanju bo čez 10, 15 let. Za mene osebno je to nepomemben faktor pri nakupu novega.
Recimo tale dilema je meni zabavna: nov peugeot 508 ali nov camry? Racionalni del možganov pri meni pravi camry (oz. še bolj glasno reče passat, ampak ni pomembno), neracionalni vpije peugeot. Ampak glede tistega, da gre življenje mimo sem čedalje bolj resen.
Pa zraven Passata vlečeš, ki je čista racionalna izbira, loool.
Glej dezurni sralec.
Vse raziskave po zemeljski obli so pokazale kaj je Toyota/Lexus. Od zadovoljstva, zanesljivosti, cene, prodajnih stevilk itd.
Vso ostalo floskuliranje forumasev vam je lahko le v tolazbo, ki smo ga navelicani.
1.) o prodajnih številkahj se da veliko debatirat, tudi o tem kateri je največji, katera država proizvede in proda največ avtomobilov itd.
2.) na lestvicah zadovoljstva je visoko tudi dacia, ker lastniki od njih pač ne pričakujejo veliko
3.) svoje mnenje glede absolutne pomembnosti zanesljivosti sem podal, prav tako očitno večina evropskih kupcev, ki ni izbrala toyote. V Sloveniji okrog 3%.
Večina sralcev se nas pa tolaži tako, da volimo z svojimi denarnicami
Pa še vedno nisi dojel, da nimam nič proti toyoti.
Tisto kar bi ti moral dojet je zelo enostavno. Ce je nekaj kvalitetno cez 15 let, je v startu dobro skupaj narejeno.
Glej dezurni sralec.
Vse raziskave po zemeljski obli so pokazale kaj je Toyota/Lexus. Od zadovoljstva, zanesljivosti, cene, prodajnih stevilk itd.
Vso ostalo floskuliranje forumasev vam je lahko le v tolazbo, ki smo ga navelicani.
Ti uživač v življenju že veš. Lajkal sem le jaz in noben drug.
Žal zadeva kar drži.
Tisti osebek zgoraj z 10 let starim kot novim Mondeom je pa ravno tak tič kot ti. Vidi le tisto, kar je njemu všeč in čisto nič drugega.
No, ti si pa še sralec na kubik. Ker če bi recimo tukaj trdili, da se Toyota pelje bolje kot Ford ali da so noter bojlši materiali kot pri VW, bi te čisto razumel in tudi tebe lajkal. Ampak ne, ti moraš srat, kako uživaš v življenju in so ti bolj pomembne druge stvari, kot zanesljivost in TO TVOJE RAZMIŠLJANJE VSILJUJEŠ drugim, ob tem, da hkrati priznaš, da le ne uživaš v življenju, sicer bi že sedel v 508-ki. In samo to tvoje vsiljevanja TVOJEGA razmišljanja, kot edino pravilnega, drugim je problem. In seveda, da ne moreš nehat srat po temi, ki se te očitno ne tiče.
Me pa res zanima (verjetno sem te že enkrat vprašal to), zakaj hudiča raje ne uživaš v življenju, temveč serješ tukaj v temi in izgubljaš čas, ker očitno Toyota NI AVTO ZATE. In še bolj čudno mi je, da recimo tudi Toyota GT86 ni zate. To je namreč avto za uživače življenja. Aja, točno, ti si samodeklariran uživač - sralec.
Za Toyoto/Lexus glasujejo pač povprečneži, ki nimajo pojma, kaj je vozna dinamika, nakup avtomobila po posameznem dokupu opreme in ne po paketih kot pri japoncih( npr. gretje volana in sedežev samo pri najvišjem nivoju opreme, omejevalnik hitrosti da, tempomat ne itd....) Za povprečneže je vsaka Toyota, Honda, Mazda, KIA, Hyundai vrhunsko vozilo. Še danes mi je groza ker sem se usedel v Camrya (pa je minilo kar nekaj dni)