Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.445
4.838
113
AI pove, da je ob menjavi treba narediti:

  • Battery Registration (BMS Coding):
    • Connect your VAG COM or OBD11 scan tool to the vehicle's diagnostic port.

      Access the Battery Control Module (usually module 19 or 9 depending on the model and software version).
      Locate the battery registration or coding function.
      Enter the new battery's part number, serial number, and vendor information (refer to the new battery's label or documentation).
      Save the changes and exit the module."

      Kaj pa vpišem, če nov akumulator ni originalen (stari pa tudi ne, da bi kar z njega preplonkal vrednosti in npr. vpisal +1 vrednost za serijsko številko)... Kako se to reši z neoriginalnim akumulatorjem?
Dovolj je da cifro spremeniš.
Gre pa z programi kot je Car Scanner, Obd 11 pa seveda en boljši dongle.

Lahko tudi spremeniš akumulator z EFB na AGM ali obratno, če hočes upgrade Ali pa downgrade Zaradi cene, če se ne motim lahko tudi spremeniš na navadnega, samo potem ni več start stopa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

disc

Guru
4. feb 2011
2.516
630
113
Ste akumulator potem menjali na pooblaščencu ali doma?
Kako je z relax garancijo po tem, če ga menjaš doma? V familiji je Yaris Cross Hybrid 2022, ki stoji 3 dni in je prazen akku. Priklopiš na booster in takoj zažene. Na servisu ob meritvi pravijo, da je akku OK in da se premalo vozi avto. Bi dali notri močnejšega in nas skrbi garancija.

Menjal sem sam doma. Kako je pa z garancijo pa ne znam povedat, samo mislim, da to nebi smelo igrati vloge.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

luka51

Guru
16. avg 2007
15.090
6.400
113
Ja ker vsi dajo gel tovarniško ja…. Kolko procentov je gel prvovgradnje. Majn kot prstov na eni roki.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.663
2.004
113
Ne gre za to. Gel aku je star skoraj 100 let. In gel so tlacili predvsem v razne terence najprej - zaradi nerazlivnosti. In gel se fila z enakim rezimom (se pravi na navadni napeljavi oz logiki). Agm se fila z drugacno, prilagojeno logiko, zato na navadni instalaciji ne pride do (polnega) izraza. Ali ga sploh nafila do polnega, in kako polnjenje z 1V nizjo napetostjo in pa konstantno polnjenje (agm se fila obcasno) vpliva na zivljenjsko dobo agmja, pa presega moje vedenje. Dejstvo je, da najvecji prodajalci pri nas Agm za navaden avto odsvetujejo.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.663
2.004
113
Ne bi vedel, meni je prodajalec tudi efb odsvetoval pri nakupu navadnega. Morda pa tip nima pojma, ne vem
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.797
859
113
A ni tako da tudi če je naveden aku v kabini je potem neka cevka za odzračenje priklopljena gor.

Sicer pa mislim da ni fora da avto stoji 3 dni, bolj je pomembno kakšne vožnje je avto opravljal vmes. Ker ob zagonu se pokuri največ energije (brake booster itd.) in potem se med vožnjo to mora nadoknadit. Če se voziše večkrat po malo, recimo po 5 min, bo neto izkupiček lahko da primankljaj energije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krava

Marxon

Majstr
24. feb 2009
817
427
63
Zakaj ima Corolla od letnika 25 samo 131kw/178konj?

Prej smo bili na 197, še prej na 184,....
Corolla cross ostaja na 197 konjih, vsaj po ceniku sodeč.