NiMH je fool proof tehnologija, zato se uporablja. Povprečen Toyotin hibrid rabi tam 1,2 kWh baterije bruto (50% tega neto) in to je to.
Še bolj fool proof je 110 let stara NiFe zadeva. Dotične baterije delajo po 50+ let in nekaj 10 tisoč cikli. Lahko jih daš v kratek stik, lahko jih preveč polniš, pa kar delajo. Njihova slaba točka je samo teža, zato je odšla iz main stream uporabe.
Se pa zadnje desetletje obuja na veliko na Kitajskem za otočne solarne elektrarne v vukojebinah. Postaviš solarne panele, solarne inverterje, NiFe baterije in pozabiš zadevo za par desetletij, da jo sploh imaš.
Tako, da ni vse, kar je staro, zanič za vse primere.
Glede LiXX akumulatorjev, se mi pa zdi, da bomo z 10 let starimi avtomobili jokali, ker jih bo visok procent imel feler. In glede na to, da strošek baterije pri EV, ne znaša 10% cene novega, ampak cene 80% novega, bo to pomenilo efektivno ekonomsko totalko.