Se strinjam, elektrika je čisto druga zgodba, ko bo še nekoliko bolj cenovno sprejemljiva (cene se že konkretno nižajo) in se poveča doseg, bo zadeva lepo eksplodirala, če jih bodo proizvajalci seveda sposobni dobavit. Sam vidim le eno potencialno nevarnost in sicer vzdržljivost baterij oz. dostopnost cenovno dosegljive menjave le teh. Če se le ta ne bo ustrezno razvila, bo pri stroškovno osveščenih kupcih zadeva padla, saj ti nič ne pomaga poceni vožnja, če potem vso razliko ali še več izgubiš v izgubi vrednosti. In pa še ena zelo velika težava, ki jo ima le Evropa: izpad trošarin na fosilna goriva. To bo Evropo v globalo še konkretno bolelo in se bojim, da bo iznašla način obdavčitve elektrike za vozila, kar bo le ta lahko naredilo konkretno manj konkurenčna z vidika stroškov uporabe.
Pa še nekaj: polnilna mreža se bo morala konkretno povečat ali pa bo avtomobil omejen na lokalne vožnje in polnjenje doma (nov problem, če si v bloku brez lastnega parkirišča). Ker recimo sam sem z avtomobilom, ki nima ravno kratkega dosega doživel enormen ''range anxiety'', ko pridem v petek ob 16.00 do polnilnice in le ta ne dela. Pokličem, ja ni problema gospod, pokličite na to številko v ponedeljek zjutraj
.