Toyota Avensis se poslavlja prihaja Camry

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Generalno se ukvarjam z osvetljavo torej z vsem kar se pritiče zraven (žarnice, elektronike in ostalo). Kar se tiče tega mojega segmenta s katerim delam lahko rečem vsaj za Audi,BMW, Mercedes da so cene teh elementov tukaj tukaj in da težko rečem da pa je BMW v povprečju cenejši od Audija in obratno. Zna kakšna stvar včasih presenetit, sploh Mercedes je v zadnjih 2 letih cene določenim elementov smešno spustil. Kar se pa tiče Volva in Lexusa je pa tega enostavno pri nas premalo da bi ti lahko rekel kakšna je tam cenovna politika. Rečem lahko da vse kar se je naročalo za Lexusa je bilo abnormalno drago. Edino dobra stran Lexa je bila da določene dele deli s Toyoto in se tam pač ceneje nabavijo. Prav tako je npr. ta senzor ki sem ga rihtal stranki bilo pri nas potrebno nerazumljivo dolgo čakati. Skratka generalni odgovor na tvoje vprašanje ti bo znal dati kak mehanik ki te dele dnevno naroča pri pooblaščencih in to vse vrste delov. Je pa tako, dokler je avtomobil v garanciji itak teh delov ne rabiš oz. niso tvoja skrb, ko pa gre avtomobil enkrat iz garancije (čeprav ti tudi v garanciji ni potrebno tja vozit ampak ok...) pa je fino če mu privoščiš kaj boljšega od pooblaščenca, tam pa ti že poiščejo enakovredno (ne podobno!!!!) alternativo. Lahko ti povem za moj Audi, original zračni filter je od znamke MAHLE, made in Austria. Nadomestni zračni filter od znamke MAHLE je popolnoma do pikice enak, Made in Austria le cena Mahleta je 25% cene Audijevega. Skratka tukaj ne gre za šparanje, gre bolj za razumske odločitve.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Drugače pa moje mnenje, najcenješega med premium znamkami ni, kdo ti bo to rekel se bo najbrž zlagal ali govoril na pamet. Pa pustiva zdaj povprečno ceno rednega servisa saj to ni nobena referanca, govoriva nasplošno o delih. Zgodba izpred nekaj let... Opel Zafira, ni baš neka znamka niti ni noben visok rang avtomobila pri tej znamki... no ta Opel in enako elektroniko xenon žarometa kot takrat najnovejša Mercedes S klasa le drugače je sprogramirana. Skratka... Cena elektronike te Zafire je bila nekaj evrov pod 1000€. Cena pri Mercedesu pa mislim da okoli 560€. Skratka nerazumljivo... Kot pravim, odvisno kakšno srečo imaš in kako naletiš oz. kaj ti na avtu "odleti".... bolj kot cene bi mene zanimal dober servisni support, kar pa pooblaščenci ponavadi niso...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Generik

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.355
9.596
113
EU
KSZ.
Ker je tema o umiku Avensisa pomeni, da sem januarja letos kupil zadnjega Avensisa.:jok::evil:
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Mah priusa še nisem videl na prehitevalnem pasu. Vedno mi delujejo kot da se peljejo tam do 100-100kmh max.

Kje se pa kaj voziš? Mam glih ene 2 hibrida, 1 priključni hibrid in 1 EV te dni pri roki, čist vsak gre do krepko ilegalnih hitrosti. Lahko hitro porihtava stvari.
Sicer niso pripusi, ampak če je mus glih prius, se da tudi uredit.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Ravno obratno. S temi eko toyotami ste dosadni bolj kot včasih vseved s svojo mazdo. In to po vseh temah, samo da je omenjen dizel ali pa ko kdo kupuje nov ali star avto. Kaj si folk misli o njih pa povedo prodajne številke (ob dobrih sezonah in novih modelih jih letno prodajo toliko kot golfov dizlov v enem dnevu (med malico). Pa ne da bi imel tudi sam kaj proti njim. Folk, ki je zadnjih 20 let vozil dizle in se jih naveličal (ali nasedel ekofašistom), si reče, ajde dajmo enkrat nekaj drugega, gredo probat rav4, ga vrnejo in naslednji dan naročijo dizla. Štrom ali hibrid pa prestavijo še za n let v prihodnost (btw, ja prihodnost je električna, ampak se bojim da za našo generacijo še v obliki električnih vozičkov za 80+ letnike).

Podatek o lastnikih prejšnega dizelskega RAV4, ki ob menjavi niso šli na hibridnega, mapk so zato, ker niso več mogli dobit dizla, šli drugam pravi, da so taki zelo izjeme in da se motiš. Torej ni problem dizel vs hibrid.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Hvala za info. Jaz bi samo dodal, da niso vsi "hibridi" narejeni na enak način.
Novinarji precej hvalijo avtomatske menjalnik v npr. kia niro hybrid, ker je po njihovem mnenju v vseh pogledih boljši od eCVT, ki ga vgrajuje toyota svojim hibridom, saj se navaden menjalnik ne obnaša enako kot eCVT, ki avto drži vedno na optimalnih vrtljajih.
To pa prinaša določene slabosti pri vzdrževanju, kar pa nihče ne omenja. Sklopko, vztrajnik itd. Tega pri toyotinih hibridih sploh ni.

Hja. Jaz še vedno trdim, da bo povprečen Jane, ki je prišel iz navadnega avta, hitreje sprejel hibrid (ali priključni hibord) z DSGjem ... Tako pač je. Tusi zato je kup znamk CVTje zamaskiralo s prednastavljenimi prestavnimi razmerji.
Osebno pa sem nekje na meji med eCVT in dvosklopčnimi. Prvi deluje veliko bolj zvezno, brez kakih zastajanj pri prestavljanju navzdoil, drugi pa se ponavadi pelje tišje oz. z manj zaganjanja v vrtljaje. Ko sem sam izbiral, bi vzel eno ali drugo varianto (ne, ne skrbi me za vzdrževanje, verjetnost okvare je tako zelo majhna, da nima smisla zaradi tega izločit neke tehnike) in so odločale druge stvari.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Hja. Jaz še vedno trdim, da bo povprečen Jane, ki je prišel iz navadnega avta, hitreje sprejel hibrid (ali priključni hibord) z DSGjem ... Tako pač je. Tusi zato je kup znamk CVTje zamaskiralo s prednastavljenimi prestavnimi razmerji.
Osebno pa sem nekje na meji med eCVT in dvosklopčnimi. Prvi deluje veliko bolj zvezno, brez kakih zastajanj pri prestavljanju navzdoil, drugi pa se ponavadi pelje tišje oz. z manj zaganjanja v vrtljaje. Ko sem sam izbiral, bi vzel eno ali drugo varianto (ne, ne skrbi me za vzdrževanje, verjetnost okvare je tako zelo majhna, da nima smisla zaradi tega izločit neke tehnike) in so odločale druge stvari.

Se strinjam s tem, da bo nekdo hibrida prej sprejel za svojega z DSG-jem kot eCVT. In razlog je precej preprost - ker nas je večina tega vajenih in smo s tem rastli.
Tudi z vzdrževanjem se ne bo sekiral tisti, ki avto kupi nov in ga po nekaj letih proda, saj če kar koli pride vmes, je to stvar garancije. Tisti, ki pa kupujejo rabljena vozila stara 3 in več let..za tiste pa je ta faktor možnih okvar oz. vzdrževanja še kako pomemben.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
348
83
Kras
www.mtl.si
Glede elektrike se motiš, bo tu veliko hitreje kot misliš. Začetki so bili res eko in na meji uporabe, novi izdelki, ki prihajajo pa napadajo še iz vseh drugih strani.
Morda bi znal Romain Dumas povedat kako on dojema elektrifikacijo v motošportu ko je leta 2009 zmagala z dizlom v LeMansu, Leta 2013 in 2016 s Porsche hibridom, letos pa je postavil absolutni rekord na Pikes Peak z električnim VW. Me prav zanima kaj bi imel za povedat glede dirkaškega vidika.
Se bo počasi treba sprijaznit, da ima elektrifikacija veliko drugih pozitivnih učinkov poleg ekoloških, od mehanske poenostavitve do vozniških užitkov, paleta modelov se hitro povečuje, je pa res da veliko proizvajalcev trmasto vztraja na tradicionalni tehnologiji na katero bodo nataknili poceni elektro sklop (48V), s takim načinom elektrifikacije se pa človek res ne more strinjat.
Se strinjam, elektrika je čisto druga zgodba, ko bo še nekoliko bolj cenovno sprejemljiva (cene se že konkretno nižajo) in se poveča doseg, bo zadeva lepo eksplodirala, če jih bodo proizvajalci seveda sposobni dobavit. Sam vidim le eno potencialno nevarnost in sicer vzdržljivost baterij oz. dostopnost cenovno dosegljive menjave le teh. Če se le ta ne bo ustrezno razvila, bo pri stroškovno osveščenih kupcih zadeva padla, saj ti nič ne pomaga poceni vožnja, če potem vso razliko ali še več izgubiš v izgubi vrednosti. In pa še ena zelo velika težava, ki jo ima le Evropa: izpad trošarin na fosilna goriva. To bo Evropo v globalo še konkretno bolelo in se bojim, da bo iznašla način obdavčitve elektrike za vozila, kar bo le ta lahko naredilo konkretno manj konkurenčna z vidika stroškov uporabe.
Pa še nekaj: polnilna mreža se bo morala konkretno povečat ali pa bo avtomobil omejen na lokalne vožnje in polnjenje doma (nov problem, če si v bloku brez lastnega parkirišča). Ker recimo sam sem z avtomobilom, ki nima ravno kratkega dosega doživel enormen ''range anxiety'', ko pridem v petek ob 16.00 do polnilnice in le ta ne dela. Pokličem, ja ni problema gospod, pokličite na to številko v ponedeljek zjutraj:eek:.
In se strinjam, elektro vozila lahko ponudijo čisto drugačne občutke in tudi vozniške užitke. Recimo primer eGolf-a, ki je daleč od kakšnega športnika, pa lahko pri vmesnih pospeševanjih pusti zadaj marsikateri konkretno močnejši avto, saj mu začetni pospešek (ker ni prestavljanja) prinese lepo prednost. En kratek video na to temo:
Še komentar glede dosega: ob normalni nevarčni vožnji je poraba nekje 15kW na 100km, z mojim načinom vožnje sem prišel na 11kW na 100km, kar pomeni doseg preko 300 km, žal brez klime in gretja. Le to rapidno skrajša doseg.

Torej, če povzamem te moti:
- konstantno zaganjanje v visoke obrate; kar je pri vseh avtih enako. Če želiš, da da kaj od sebe, ga moraš nekoliko pognati v obrate.
- visoka poraba goriva pri tvojem stilu vožnje; kar me čudi glede na mojo vožnjo in izkušnje. Velikokrat vozim po binarnem sistemu 1/0 (gas do konca ali nič gasa ) pa me je poraba pri hibridih pozitivno presenetila (nižja od pričakovane).
- preslabe performanse; gledano na papirju ja, v praksi pa se deloma strinjam. Odvisno od modela. GS450h je npr. kar fajn zadeva... zverjašček.
Preberi si še moj post, kaj mene moti pri Toyotinih hibridih, je pa definitivno res, da sem sam malo ''specifičen'' :).

Podatek o lastnikih prejšnega dizelskega RAV4, ki ob menjavi niso šli na hibridnega, mapk so zato, ker niso več mogli dobit dizla, šli drugam pravi, da so taki zelo izjeme in da se motiš. Torej ni problem dizel vs hibrid.
Tole zveni na izreden bullshit plasiran s strani Toyota PR-ja. Ker v trenutni maniji SUV-jev je tole isto kot bi si jaz zadal za cilj, da bom v osnovni šoli dosegel šus.
Namreč kupci posameznih znamk, so večinoma zvesti le tej, ker se počutijo doma v tisti ''filozofiji'' avtomobila. In po mojih informacijah so Toyotini kupci nadpovprečno zvesti znamki, kar v skladu z zanesljivostjo, itd. niti ni tako težko. Če kupiš Toyoto pač greš čez nekatere pomanjkljivosti in to je to. Če je nekdo zamenjal dizla Toyoto torej pomeni, da je moralo biti nekaj konkretno narobe.
In da se nekdo s tem hvali, je dejansko samo za se nasmejat. Ker vsi si želijo novih kupcev in kot rečeno, glede na manijo SUV-jev in trenutno gonjo proti umazanim dizlom ter eko ugledu Toyotinih hibridov, bi moral ta segment pri Toyoti eksplodirat.
Imaš morda podatke o številu prodanih enot in rasti glede na zadnja leta? Potem bi se lažje bolj korektno pogovarjali, ne pa sledili bullshitu PR-ja.

Odlično, limuzina. Tole bo pa treba it na testno vožnjo…
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Tole zveni na izreden bullshit plasiran s strani Toyota PR-ja. Ker v trenutni maniji SUV-jev je tole isto kot bi si jaz zadal za cilj, da bom v osnovni šoli dosegel šus.
Namreč kupci posameznih znamk, so večinoma zvesti le tej, ker se počutijo doma v tisti ''filozofiji'' avtomobila. In po mojih informacijah so Toyotini kupci nadpovprečno zvesti znamki, kar v skladu z zanesljivostjo, itd. niti ni tako težko. Če kupiš Toyoto pač greš čez nekatere pomanjkljivosti in to je to. Če je nekdo zamenjal dizla Toyoto torej pomeni, da je moralo biti nekaj konkretno narobe.
In da se nekdo s tem hvali, je dejansko samo za se nasmejat. Ker vsi si želijo novih kupcev in kot rečeno, glede na manijo SUV-jev in trenutno gonjo proti umazanim dizlom ter eko ugledu Toyotinih hibridov, bi moral ta segment pri Toyoti eksplodirat.

Si moreš mislit, da tega podatka nisem dobil od PRa ... In prodajalci toyote so imeli resne pomisleke, da jim bodo ljudje ob menjavi uhajali k drugim SUV znamkam, ker ni več 4x4 dizel RAV4. Da jim hibridna rešitev ne bo všeč.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.686
113
Ja oblikovno niso glih biser, Izbira materjalov v notranjosti ni glih njihova odlika, Infotainment ni glih v koraku s časom ...
Preko tega moraš it in je ok. Jebenega fiata sn vozo večino življenja in ni blo tak kurčeve plastike v kabini kot je večina armaturke pri toyoti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888