Toyota Avensis se poslavlja prihaja Camry

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.411
2.422
113
Primerljivost je samo v glavah in je velikokrat subjektivnega značaja, močno me pa moti neko vnaprejšnje obsojanje in tipiziranje tipa "kdor to kupi je idiot". Dejstvo je da je teh "idiotov" vsak dan več, prodajne številke pravijo, da se je prodaja Toyotinih hibridov v Evropi od lani povečala za 18%. Tako da nekaj je na tem.
Pa zakaj se toliko razburjaš? Nihče ne pravi da si idiot, pač drugače gledaš na stvar in drugače vidiš te stvari kot večina drugih. Nihče ne pravi da je to fail, pač večini to ne sede. In še replika na vse ki pravite da ni pomemben performans avta, o ja, pa še kako je pomembna vsaka sekunda. Bilo kako obrnemo, te sekunde ravno povečujejo "užitek in veselje do vožnje". Drži pa najbrž še eno, povprečen kupec hibrida je v prvi vrsti ekološko naravnan in verjetno kupi hibrida tudi zato da bo imel ugodno porabo in čim manj stroškov in to verjetno niso ljudje s konstantno težko nogo tako da pri teh ljudeh verjamem da je vseeno ali ima 7 ali 8,5s do 100. Torej vsakemu svoje in kot je nekdo rekel, čas bo pokazal. Sicer pa tudi mene v prihodnje zanimajo hibridi ampak ne japonski, me preveč stvari moti pri japoncih in se že kar hitro zatakne pri obliki in materialih.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
Kakšen užitek do vožnje? 3.0 tdi v poslovni limuzini? Ne se hecat. Užitek se začne z številčno - črkovno kombinacijo M3, 911 in gor.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
O kakšnih zmogljivostih spet sanjaš? Real world testni podatek za Camry Hybrid testirano pri Car and Driver je:
- Standing ¼-mile: 16.0 sec @ 91 mph (146 kmh)

¼-mile = 402 m

Avto-Magazin vse avte testira tudi na 402m z mesta, celo na drugi strani te teme sem ti dal nekaj primerov:
Glede zmogljivosti, je tam nekje kot konkurenca, samo končna hitrost je elektronsko omejena in jo dosežeš dokaj hitro, recimo Insignia 175 KM ima
402m z mesta 16,9s ( 138km/h), Mercedes E 220d 194 KM ima 16,0s (140km/h), Passat GTE 218 KM ima15,8s (154km/h)...

Torej, kje so ti mrtvi konji?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
Prepričevat prepričanega se ne izide. Enkrat probat kakšen M3, tam lahko govorimo o nekih užitkih. No da se nekaj ceneje prit skozi z kakim mini JCW, megane RS, focus ST, itd. Pa ne sam na ravnem tiščat, kolk kater potegne ampak čez kak ovinek zapeljat, pisto. Se bodo čari poslovne limuzine hitro izgubili.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.411
2.422
113
Kakšen užitek do vožnje? 3.0 tdi v poslovni limuzini? Ne se hecat. Užitek se začne z številčno - črkovno kombinacijo M3, 911 in gor.
Tudi ti imaš težave z branjem in delno z razumevanjem kajne? Ne govorim da 7-8s do 100 omogoča absoluten užitek pri vožnji, jaz sem zgolj rekel da vsaka sekunda manj do 100 povečuje užitek do vožnje. Daleč od tega pa da so to neki "sportski" performansi. Prepričan gor ali dol.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Tudi ti imaš težave z branjem in delno z razumevanjem kajne? Ne govorim da 7-8s do 100 omogoča absoluten užitek pri vožnji, jaz sem zgolj rekel da vsaka sekunda manj do 100 povečuje užitek do vožnje. Daleč od tega pa da so to neki "sportski" performansi. Prepričan gor ali dol.

potem pa mi sploh ni jasno, kako sploh še karkoli, kot hibrida gledaš - vsi hibridi, ama vsi, so najbolj efektivni 0-60. s črte, ko ga zahodiš, samo gre ... so redki, ki lahko gredo vštric ... ker so v tem območju najbolj efektivni, ker, roko na srce, so bili za ta namen narejeni - efektivna mestna vožnja. no, zdaj so zadeve nadgradili in jo še nadgrajujejo, da je zadeva zelo ok tudi izven mesta.

samo, kolikokrat pa lahko z mesta na polno potegneš v mestu? zato pravim - ali je pospešek od 0-100 8 ali 9 sekund, je en bolj nepomembnih podatkov ...
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.215
189
63
Heh hibrid je avto za šparovne, ki ne grejo prek 2000 obratov. Zakaj bi bil pospešek pomemben ? :)
Itak je 80 km/h po AC max. Razn, če je zavetrje za šleperom al pa možnost jadranja...
Glede na to, da jih ne vozijo zažganci, se zna še kak dober rabljen dobit... :)
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
res je! tako je vožnja najbolj efektivna, pa če pedalko za plin držiž na ravno pravem mestu, ti začne bencin nazaj krožit, in ne samo da baterijo polniš še tank zraven ... c'mon ... ja, mogoče v Ameriki, kjer so tudi omejitve nižje in je to manjša razlika ...

to je tudi en od predsodkov. vozim ogromno, pa še nisem videl hibrida, ki bi se takole šlepal. sem pa ravno danes enega passata na hitri cesti od Spielfelda proti Grazu. da o tem, kako pogost pojav je Golf takole za tovornjakom, ne začnem ... ;)
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.215
189
63
Oprosti sem bil malo zloben. Nič osebnega. :p
Take finte z 80 na uro, brez klime in gretja sem bral pri elektro avtih ne hibridih....
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.535
320
83
Kras
www.mtl.si
Kaj točno te moti na mojem 3.0TD iz 1997? Saj je homologo.....še mape mislim da se mu ne da spreminjat kot pri tvojem EURO6 :p
Sedaj, ko se je on rešil starčka, ga vse moti... ;)
Sicer pa upam, da se ne voziš z njim po mestu, ker vse ZASTRUPLJAŠ. Ali še ne veš tega, da sedaj so le še hibridi in elektro vozila dovoljena in izpuh hibridov lahko aktivno dihaš, saj ti prečisti pljuča. Novodobna.mantra.press
Če nisi razumel: svojo gajbo moraš takoj peljati na stiskanje in kupit RAV4 hibrida. To bo za svet najbolj ekološka opcija in potem se lahko non stop po centru voziš, saj si eko.
Mogoče jih nimate, ampak v resnici pa ste problem.
Ker sodobni turbo bencinarji pa rožice sadijo zadaj, a ne?;)
 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.960
1.840
113
Sedaj, ko se je on rešil starčka, ga vse moti... ;)
Sicer pa upam, da se ne voziš z njim po mestu, ker vse ZASTRUPLJAŠ. Ali še ne veš tega, da sedaj so le še hibridi in elektro vozila dovoljena in izpuh hibridov lahko aktivno dihaš, saj ti prečisti pljuča. Novodobna.mantra.press
Če nisi razumel: svojo gajbo moraš takoj peljati na stiskanje in kupit RAV4 hibrida. To bo za svet najbolj ekološka opcija in potem se lahko non stop po centru voziš, saj si eko.

Ker sodobni turbo bencinarji pa rožice sadijo zadaj, a ne?;)

Malo si že tečen s tvojim cviljenjem, predvsem pa, vsak ko omeni smrdljiv traktor, ti takoj vskočiš s turbo bencinarjem, kot v vrtcu: jaz sem poreden, samo on pa tudi.
Zdaj pa malo poglej realno sliko: traktorjev je polno vsepovsod, turbo kosilnic je za vzorec. Ker ne boš verjel, ampak obstajajo bencinski motorji, ki nimajo turbin in so v večini. Turbo bencinci se tudi nikoli ne bodo tako razpasli, ker bodo vmes že prišli hibiridi. Tak da hočeš na vsak način ustvarit problem tam, kjer ga ni. Je pa problem pri traktorjih, ampak ti ga vztrajno negiraš.

In koliko sem sledil tem novicam, traktorji smrdijo in zastrupljajo praktično vsi, pri turbo bencinarjih so podobni problemi, ampak v manjšem obsegu in ne pri vseh. Tak da ne bodi drama queen
 

miha123

Pripravnik
30. nov 2010
286
7
18
Mah priusa še nisem videl na prehitevalnem pasu. Vedno mi delujejo kot da se peljejo tam do 100-100kmh max.


Ma dej nehaj bluziti s takimi. Ja večinoma so parkirani in ljudje, ki jih imamo se vozimo izključno s kolesom. Ej jaz še nisem videl človeka, ki ima M3 da bi šel počasneje od 250km/h in, da bi pospeševal počasneje kot 6s do 100, to je približno podobna trditev.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.122
3.861
113
Ravno obratno. S temi eko toyotami ste dosadni bolj kot včasih vseved s svojo mazdo. In to po vseh temah, samo da je omenjen dizel ali pa ko kdo kupuje nov ali star avto. Kaj si folk misli o njih pa povedo prodajne številke (ob dobrih sezonah in novih modelih jih letno prodajo toliko kot golfov dizlov v enem dnevu (med malico). Pa ne da bi imel tudi sam kaj proti njim. Folk, ki je zadnjih 20 let vozil dizle in se jih naveličal (ali nasedel ekofašistom), si reče, ajde dajmo enkrat nekaj drugega, gredo probat rav4, ga vrnejo in naslednji dan naročijo dizla. Štrom ali hibrid pa prestavijo še za n let v prihodnost (btw, ja prihodnost je električna, ampak se bojim da za našo generacijo še v obliki električnih vozičkov za 80+ letnike).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Glede elektrike se motiš, bo tu veliko hitreje kot misliš. Začetki so bili res eko in na meji uporabe, novi izdelki, ki prihajajo pa napadajo še iz vseh drugih strani.

Morda bi znal Romain Dumas povedat kako on dojema elektrifikacijo v motošportu ko je leta 2009 zmagala z dizlom v LeMansu, Leta 2013 in 2016 s Porsche hibridom, letos pa je postavil absolutni rekord na Pikes Peak z električnim VW. Me prav zanima kaj bi imel za povedat glede dirkaškega vidika.

Se bo počasi treba sprijaznit, da ima elektrifikacija veliko drugih pozitivnih učinkov poleg ekoloških, od mehanske poenostavitve do vozniških užitkov, paleta modelov se hitro povečuje, je pa res da veliko proizvajalcev trmasto vztraja na tradicionalni tehnologiji na katero bodo nataknili poceni elektro sklop (48V), s takim načinom elektrifikacije se pa človek res ne more strinjat.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Ravno obratno. S temi eko toyotami ste dosadni bolj kot včasih vseved s svojo mazdo. In to po vseh temah, samo da je omenjen dizel ali pa ko kdo kupuje nov ali star avto. Kaj si folk misli o njih pa povedo prodajne številke (ob dobrih sezonah in novih modelih jih letno prodajo toliko kot golfov dizlov v enem dnevu (med malico). Pa ne da bi imel tudi sam kaj proti njim. Folk, ki je zadnjih 20 let vozil dizle in se jih naveličal (ali nasedel ekofašistom), si reče, ajde dajmo enkrat nekaj drugega, gredo probat rav4, ga vrnejo in naslednji dan naročijo dizla. Štrom ali hibrid pa prestavijo še za n let v prihodnost (btw, ja prihodnost je električna, ampak se bojim da za našo generacijo še v obliki električnih vozičkov za 80+ letnike).

Večina ljudi ne pozna niti osnov hibridne tehnologije in kako delujejo in posledično niti o njih (hibridih) ne razmišljajo ob nakupu novega avtomobila. Tukaj bi toyota morala bolje opraviti domačo nalogo.
Še t.i. avtomobilistični entuzijastom, ki pišejo po forumih (toyotina) hibridna tehnologija ni jasna in jih mešajo z vsem možnim. Če se entuzijastom ustavi pri VW, BMW in Audi, potem ljudem, ki jim avotmobili niso tako blizu ne gre zameriti, če ne poznajo niti osnovnih reči okrog hibridov.

Sem se spomnil zdaj ene oddaje po tv kakšni dve leti nazaj... je moral en tip ugibati po logotipih za katero avtomobilsko firmo gre. Od cca 20 logotipov je vedel le te "ta glavne".. naprej od VW že skoraj nič več. Pa se je imel za avtomobilskega navdušenca.

... :)
 

miha123

Pripravnik
30. nov 2010
286
7
18
jello matr, jaz poznam pa samo kontra primere, ko gredo onkrat na hybrida nočejo več dizla nikoli. Mah to je brezveze se it te fore, tako kot pri kolesih, vsi so tupili, da je 29 bz, sedaj vsi vozilo 29.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.345
2.711
113
Sicer totalno offtopic, ampak kaj se je zgodilu Avtofun-u, da je postal tako dosadan s stalnim skaknjem v vse teme, kjer so kakorkoli omeni dizel.