Menjalnik je seveda podobne zasnove kot v vseh Toyotinih hibridih, ne vem od kje ideja da tak menjalnik ni za na AC? Vrtljaje v takem sistemu pogojuje moč (navor) motorja in programska oprema, ki ji spisana za najboljšo učinkovitost. Na ravnini pri 140 kmh ima tudi Prius ugodno nizke vrtljaje, v Vrhniški klanec pa pač s takim motorjem, ki ima nekaj več kot 100 Nm ne moreš pričakovati kaj manj kot 4.000 vrtljajev pri 140 kmh.
Pri 2.5 hibridu je to seveda bolje, ker je več navora, ampak v osnovi gre za enako obnašanje, na koncu je meni bolj pomembna zvočna izolacija, če se motorja ne sliši mi je čisto vseeno če ima obrate nekaj višje, za tistih nekaj sekund ko potrebuješ max pospeševanje.
Glede zmogljivosti, je tam nekje kot konkurenca, samo končna hitrost je elektronsko omejena in jo dosežeš dokaj hitro, recimo Insignia 175 KM ima
402m z mesta 16,9s ( 138km/h), Mercedes E 220d 194 KM ima 16,0s (140km/h), Passat GTE 218 KM ima15,8s (154km/h)...
Pri 2.5 hibridu je to seveda bolje, ker je več navora, ampak v osnovi gre za enako obnašanje, na koncu je meni bolj pomembna zvočna izolacija, če se motorja ne sliši mi je čisto vseeno če ima obrate nekaj višje, za tistih nekaj sekund ko potrebuješ max pospeševanje.
Glede zmogljivosti, je tam nekje kot konkurenca, samo končna hitrost je elektronsko omejena in jo dosežeš dokaj hitro, recimo Insignia 175 KM ima
402m z mesta 16,9s ( 138km/h), Mercedes E 220d 194 KM ima 16,0s (140km/h), Passat GTE 218 KM ima15,8s (154km/h)...