Delali bomo (AM Ljubljana je založba,ki izdaja Avto Magazin) z Octavio RS (policijsko), zavorka od 100 na mokrem in suhem (če bo šlo od 130, pa od 130), oprijem v krogu na mokrem in zavorko od 50 na drsni ploskvi (slednja meritev bo bolj iz radovednosti). Za osnovno oceno kako te gume delajo tam, kjer bodo preživele večino časa (suha&mokra cesta), bo dovolj. Če je kaka resno zanič, bo že tu izstopala. Za test na snegu bi bila stvar za naročnika predraga, logistično prekomplicirana in bi trjalo predolgo. Jebiga, vsega se pač ne da naredit. Že da smo to zorganizirali tako na hitro, je bila kar jeba.
Na Vranskem se ni dalo zmenit. Imajo zgleda neke svoje principe ...
So pa na testu GY UG8 Performance, Dunlop WS 4D, Sava Eskimo HP in slavne Goodride SW 608, ki so za vse skupaj tudi krive. Vse imajo oprijem v mokrem po EU etiketi C. Bomo videli, kaj bo v realnosti ...
Edit: sava seveda ni bila s3+