Koncept, kjer se šola zateka v neke "skrajnosti" ali se preko njih celo trži, mi ni zdrav koncept. Overall pa sem predvsem gledal kakšen kader je na teh šolah. Mene ne impresionirajo strokovni nazivi (kjer si očitno kralj, če si psiholog), če tak človek ne dela na sebi in se osebnostno ne razvija.
Lila se gre vegeterijanstvo, kar je po mojem mnenju prava škoda in tudi brez trdne edukativne osnove. To bi postavil ob bok cerkvenim oz. katoliškim šolam v smislu nišne izobraževalne ustanove.
Waldorfska je pa podobno "sektaška" varianta, kjer otroci štrikajo, vsi so prijazni in svet je lep,...
Potem je še British school (kamor se odpravim na sestanek), kjer sta pristop in predmetnik naprecej visokem nivoju, kader je bolj antropološko usmerjen. Spodbujajo radovednost, avonomnost ipd. Letnik sicer stane cca. 13k€.
V tej témi je bilo velikokrat omenjena socializacija. Večinoma ste izražali zaskrbljenost, da otrok, ki se šola na domu, ne more biti enako socializiran. Se strinjam. Socializacija ne more biti enaka, če otroka "vržeš" v skupino vrstnikov, kjer 9 let z istimi osebnostmi "razvija" socialne veščine ali pa otrok prosto izbira in samostojno pristopa k vrstnikom, ki jih spoznava v širšem okolju in s katerimi želi razvijati odnose in vseskozi spoznava, da razvoj socialne interakcije terja polno participacijo. Gotovo bo socializacija drugačna.
Lila se gre vegeterijanstvo, kar je po mojem mnenju prava škoda in tudi brez trdne edukativne osnove. To bi postavil ob bok cerkvenim oz. katoliškim šolam v smislu nišne izobraževalne ustanove.
Waldorfska je pa podobno "sektaška" varianta, kjer otroci štrikajo, vsi so prijazni in svet je lep,...
Potem je še British school (kamor se odpravim na sestanek), kjer sta pristop in predmetnik naprecej visokem nivoju, kader je bolj antropološko usmerjen. Spodbujajo radovednost, avonomnost ipd. Letnik sicer stane cca. 13k€.
V tej témi je bilo velikokrat omenjena socializacija. Večinoma ste izražali zaskrbljenost, da otrok, ki se šola na domu, ne more biti enako socializiran. Se strinjam. Socializacija ne more biti enaka, če otroka "vržeš" v skupino vrstnikov, kjer 9 let z istimi osebnostmi "razvija" socialne veščine ali pa otrok prosto izbira in samostojno pristopa k vrstnikom, ki jih spoznava v širšem okolju in s katerimi želi razvijati odnose in vseskozi spoznava, da razvoj socialne interakcije terja polno participacijo. Gotovo bo socializacija drugačna.