Se strinjam, da bo treba še veliko vložit, ampak baterije bodo v prihodnje tudi (oz. so nekje že) del infrastrukture. Je pa treba upoštevati še nekaj olajševalnih okoliščin pri EV:
- EV je mobilna stvar, ni ti treba iti z glavo skozi zid in izbrat lokacijo kjer boš moral potegnit še svoj lasten daljnovod. Izbereš lokacijo kjer daljnovod že danes seka pot avtocesti.
- hitro polnjenje je zares potrebno samo ko si na daljši poti. Za dnevno polnjenje lahko povprečen voznik brez problema shaja s 3 kW moči. Ne pravim da vsak, marsikdo bo tudi doma potreboval 11 kW, ampak to zares potrebuje samo peščica, je pa udobno imeti tako moč doma, se strinjam, ampak udobje se plača.
- tudi na daljši poti bodo še vedno aktualne "srednje hitre" polnilnice, za čas ko se z družino ustaviš, nekaj poješ ali celo pogledaš kakšno znamenitost v okolici. Niso vsi Slovenci alteraši, ki imajo povprečno 160 kmh in v enem šusu prevozijo 1000 km.
Nekaj je pa res, s hitro rastjo EV bo infrastruktura težko sledila potrebam, zato bodo seveda nastajali problemi in bombastični članki z absurdnimi vrstami pred polnilnicami. Ampak na koncu bo infrastruktura zgrajena, enostavno zato ker jo bo trg zahteval in tudi plačal, če ne bo, bodo letele glave.