Renault 1.5 dCi / 1.9 dCi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.709
113
pri taščici
Se ti zdi cudno da bi imel VAGovc imel opremo serijsko katero renault desetletje kasneje uvaja? Pa se to predvidevam da si jo dokupil v kaksnem zimskem paketu.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.709
113
pri taščici
itak fordi, pa še kak šved so to imeli "že zdavnaj" , potem so nekateri korejci neke špirale tlačili. Očitno je tudi VAGovc to pobral od Forda ko je bil v španoviji z njim (galaxy)
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Evo, nov 1.6 dCi. Po 3km normalne vožnje se ogreje na polovico, pri Šentvidu (torej 10km) pa se prižgejo 4 indikatorji. Če se jajcam (da pada dež ali sneg in dinamiki vozijio 50 km/h) pa še kasneje. Avto začne toplo pihati pri 2 indikatorjih, ko ga kresnem vsaj 1 minuto nič.
Za praskanje ledu se ne sekiram, imam ogrevano prednjo šipo...
evil.gif

Kadjar bose edition
evil.gif
A parkira tudi sam?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ne boš verjel, 2007 tudi GrandScenic... Pa Passat že 2005, pa škodilak... Očitno samo temperament tega ni premogel...
evil.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Da še za 1.9TDI zapišem: štart 0 stopinj. Po cca .10 km NEŽNE vožnje se kazalec za temperaturo hladilne tekočine pribije na 90 stopinj, temperatura olja šele takrat pride na 50 stopinj. Delovnih 80 stopinj doseže po ene 20 km.
Kdaj začne pihat toplo? Pojma nimam, ker dokler ni voda na 90 stopinj, je gretje izključneno.

Pomaga pa Webasto, ko ga uporabim.
grims-1.gif
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Avtomobili imajo itak zadnjih 20 let "buffer" pri kazalčku za temp. vode in "pribije" na sredino (90C), ko se voda segreje nekje okoli 70C že. Ravno zaradi paranoikov, ki so vozili avtomobil nazaj na servis, ko je temperatura vode po klancu dol padla, ali pa ko je začel ogrevati kabino in je termostat spustil vodo naprej.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Lol, pa ja ne misliš da se bo avto preje ogrel na delovno temperaturo če boš imel izključeno gretje...
 

Abomination1

Pripravnik
22. okt 2012
298
0
16
Jaz imam avto letnik 98 in ni več tako mlad. Deluje pa že cel nakup tako, da če grem po klancu dol (od doma) se kabin zelo težko ogreje. Če se vozim v mestu, je tudi bolj tako tako (če so same zelene). Če pa stojim na mestu, se pa tem. kar hitro poveča.
Tako da zjutraj ko ga prižgem, in če ga laufam npr. 15min in grem kidat sneg pa potem še avto spucat, je kar toplo, ko pa se začnem spuščat, pa tem. pada
smile-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
To majo pač rzlični avti različno rešeno. Sam lahko povem za renoje bencince. Ko si ga na mestu laufal pozimi, temperatura ni skičila več kot do četrt (na kazalcu), pa tudi če je 3 ure laufal. Ko si se odpeljal je bila pa takoj na delovni. Ampak pihalo je toplo tudi na mestu. Lahko imajo tako naštimano, da je prioriteta gretje kabine, šele nato gretje motorja. To je blo na clio 1, 2, megane 2. Corsa 2005 ima kazalec od 70 stopinj naprej. Ko je segret na delovno temperaturo pa ga pustiš na mestu laufat, kazalec pade na minimum (pod 70 stopinj), ampak gretje še vedno dela enako, ko se odpelješ takoj zraste nazaj na delovno. Lahk ima na isto foro narejeno kot renoji. No to me malo zbegalo, zato sem menjal termostat, pa je isto. Šele potem sem pogruntal, da nima cager od nule dalje ampak od 70 stopinj naprej.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Lol, pa ja ne misliš da se bo avto preje ogrel na delovno temperaturo če boš imel izključeno gretje...

nekak ja.. Glede na to, da deluje pečka v kabini kot hladilnik vode.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.833
2.107
113
Dacia logan je še vedno najboljša izbira.
Koliko drugih avtov ima takšne oboževalce?

 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
716
96
28
Sem enkrat vozil Dacio Logan karavan kot nadomestni avto... Nič mu ne fali in šel je ko sneta skira.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.833
2.107
113
Nedolgo nazaj sem imel rentacar logana v Romuniji in razen nekoliko cenene notranjosti ni dajal vtisa, da je low-cost avto.
Peljal sem se tudi s takstisti, ki so imeli logane s 600k+ kilometri in še kar delali.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
716
96
28
Citat:
Uporabnik Abomination1 pravi:
Jaz imam avto letnik 98 in ni več tako mlad. Deluje pa že cel nakup tako, da če grem po klancu dol (od doma) se kabin zelo težko ogreje. Če se vozim v mestu, je tudi bolj tako tako (če so same zelene). Če pa stojim na mestu, se pa tem. kar hitro poveča.
Tako da zjutraj ko ga prižgem, in če ga laufam npr. 15min in grem kidat sneg pa potem še avto spucat, je kar toplo, ko pa se začnem spuščat, pa tem. pada
smile-1.gif

Če se motor vrti (tudi med vožnjo navzdol) praviloma nebi smela padat temperatura. Ponavadi je to znak, da ti termostat malo spušča vodo v hladilni krog preko hladilnika. To potrjuje tudi to, da se ti na mestu hitreje ogreva kot pri konstantni mestni vožnji. Pri mirujočem avtu ni pretoka zraka skozi hladilnik in se zato hitreje ogreva.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Ampak da bi me zato cca. 10 km zeblo... ne, hvala!
smile-1.gif

modern dizl brez dodatnega gretja vode pri nežni vožnji 90kmh po ravni cesti in zunaj pod 0°C nimaš šanse da ga v 10km ogreješ.
Zato pa ima že marsikeri vgrajeno ogrevanje ode preko žarilnih svečk preden gre v kabino. Ali pa kake dodatne električne grelce.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ki pa se občutno manj ohlaja kot zunanji hladilnik, primerjaj površino samih hladilnikov, prostor... Poleg tega ima avto termostat, ki poskrbi za kroženje vode (ohlajanje preko hladilnika).

Tako da je to en velik BS.