Renault 1.5 dCi / 1.9 dCi

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
716
96
28
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ki pa se občutno manj ohlaja kot zunanji hladilnik, primerjaj površino samih hladilnikov, prostor... Poleg tega ima avto termostat, ki poskrbi za kroženje vode (ohlajanje preko hladilnika).

Tako da je to en velik BS.

No tule se ti zelo motiš. Zunanji hladilnik ni v funkciji dokler ne naraste temp. hl. t. v motorju na cca 75°. Vso toploto, ki jo v tem režimu, ko je še zunanji hladilni krog zaprt odvzameš motorju, pomeni počasnejše ogrevanje motorja.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Termostat odpre pri nekje 80 ali 83 stopinj...
Mogoče se nismo najbolj razumeli oz. nisem jasno zapisal... Dokler temperatura hladilnega medija ne doseže temperature odprtja termostata le-ta kroži samo po motornem bloku in sistemu gretja. Če odpreš ali ne odpreš gretja pa ni bistvene razlike v fazi ogrevanja motorja, ker
1. je površina pečke bistveno manjša kot površina hladilnika in se hladilni medij ne shladi toliko
2. temperaturna razlika bistveno manjša med pečko/potniškim prostorom kot med hladilnikom/okolico
Če si res tak paranoik potem si vgradi webasto, ki ogreva hladilni medij in ti bo hkrati ogrel še blok motorja...
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
716
96
28
Res mi ni do prerekanja s teboj, ampak tvoja argumentacija s temperaturnimi razlikami in površinami ter očitki o paranoji, nimajo kaj prida skupnega z dejanskim stanjem. V zgornjem postu sem natančno opisal kaj je in kaj ni in kaj drugega sploh ni smiselno povedati.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.709
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik cnpod pravi:


Če se motor vrti (tudi med vožnjo navzdol) praviloma nebi smela padat temperatura. Ponavadi je to znak, da ti termostat malo spušča vodo v hladilni krog preko hladilnika. To potrjuje tudi to, da se ti na mestu hitreje ogreva kot pri konstantni mestni vožnji. Pri mirujočem avtu ni pretoka zraka skozi hladilnik in se zato hitreje ogreva.

Nakladas na kubik. Lahko mi pripelješ kateri kol avto (prej preveri termostat), pa ti garantiram, da ti vsak motor ohladim po klancu navzdol. Pa niti ni potrebno imeti gretje prizgano. Ce ga pa prizgeva, potem pa sploh ni dileme.

Mogoce bo samo spremljati temperaturo preko cesa bolu natancnega kot stevec v avtu. Ceprav tudi tistega ti ohladim bp, ce le zunaj ni 30+.(in klanec dolg vsaj nekaj km. Uvoz na obvoznico je prekratek. Ce ima avto webasto ali kaksen drug grelec je tudi izvzeto.
 
Nazadnje urejeno:

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
716
96
28
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:


Nakladas na kubik.

Ja, imam očitno tak dan, da se mi ljubi. Bom še malo, čeprav vem, da boš tudi to ocenil kot nakladanje, če že zgornjega nisi razumel...

Brez težav boš ohladil motor iz 90° do temp. zaprtja termostata. Od točke zaprtja pa bo šlo ohlajanje zelo počasi do max. cca 10° pod to to temperaturo in, če ni zunaj ravno -15°C, se bo pri kakšnih 65° ohlajanje popolnoma ustavilo (odvisno od vrste motorja). Motorna temperatura se vzdržuje s toploto, ki nastaja v režimu zaviranja z motorjem.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Lol, pa ja ne misliš da se bo avto preje ogrel na delovno temperaturo če boš imel izključeno gretje...
Ja, pri 1.9 TDI-ju je zadeva občutna. Preverjeno v praksi.

Da ne govorim, da se mi ob klancu navzdol v nevtralni prestavi pozimi kmalu prehladi
grin1.gif
. Če je gretje vključeno, je to še toliko bolj občutno.
Recimo na vrhniškem klancu mi do spodaj pade kazalec na četrt (brez gretja). In ja, termostat dela brezhibno. Isto je bilo s prejšnjim TDI-jem, da ne govorim, da mi je 1.6 bencinar podobno delal, le da je padla zadeva malo manj . Možno pa, da imajo VAG-i vsi tako bolezen. Ali pa imajo vsi moji avti fuč termostat
tongue-1.gif
.
Bi še kaj napisal, ampak bom raje prihranil za pijačo (samo spomni me).
evil.gif


Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Avtomobili imajo itak zadnjih 20 let "buffer" pri kazalčku za temp. vode in "pribije" na sredino (90C), ko se voda segreje nekje okoli 70C že. Ravno zaradi paranoikov, ki so vozili avtomobil nazaj na servis, ko je temperatura vode po klancu dol padla, ali pa ko je začel ogrevati kabino in je termostat spustil vodo naprej.
Drži.

Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Ampak da bi me zato cca. 10 km zeblo... ne, hvala!
smile-1.gif
Moje razmišljanje je takšno.
Če uporabim Webasto, tega problema ni.
cool-1.gif

Če ga ne uporabim, grem v avto itak v bundi in mi je potem isto ali si slečem bundo po 5-ih kilometrih (pa še takrat moja kantica ne vem, če bo spravila notranjo temperaturo na udobnih 22 stopinj) ali 13-ih. V vsakem primeru pa me ne zebe.
wink-1.gif
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
mtl ima tudi prav, vsaj mi, ki vozimo starejše avtomobile na dizel brez dodatnih grelcev bloka motorja, webasta in še česa... se še kako pozna tole ogrevanje pozimi. Imaš pač ugasnjeno gretje nekje prvih 5km, 10km in se voziš v bundi. Potem pa "spustiš" pečko, termostat in se kabina ogreje en, dva tri. Če imaš vseskozi zalaufano gretje, se zlepa ne ogreje.
Ampak za večino ljudi, tudi Roberta je vse kar je pod motornim pokrovom black box. Vedo, da je nekaj tam ampak se ne spuščajo v te zadeve. Včasih je dobro poznati kako sistem gretja kabine in motorja deluje, da ne trosiš neumnosti.
Je pa res, da danes delajo avtomobile za povprečnega bebca, okvare na elektroniki pa plačujemo potem vsi. Avto danes mora imeti že ogrevan volan za pičke od dedcev, ogrevano prednjo šipo, da si revež zjutraj rame ne izpahne, ko je treba drgniti, bohnedaj, da sedeži nimajo gretja za japijeva polna jajca.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.709
113
pri taščici
Btw, ogrevana sprednja sipa se mi zdi bolj prakticna kot pa zadnja.
Pet let sem imel avto pogosto na prostem na Fužinah, kjer je se vec ivja in podobnih zadev (toplarna). Sem bil lenoba pa nisem drgnil. Sem raje flaso tople vode prinesel, polil, pobrisal in odpeljal. Pocla ni nikdar.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Nisem mislil komentirati a naj bo...

Le čevlje sodi naj Kopitar... samo toliko ti imam za povedat.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.579
9.810
113
40
MB
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
mtl ima tudi prav, vsaj mi, ki vozimo starejše avtomobile na dizel brez dodatnih grelcev bloka motorja, webasta in še česa... se še kako pozna tole ogrevanje pozimi. Imaš pač ugasnjeno gretje nekje prvih 5km, 10km in se voziš v bundi. Potem pa "spustiš" pečko, termostat in se kabina ogreje en, dva tri. Če imaš vseskozi zalaufano gretje, se zlepa ne ogreje.
Ampak za večino ljudi, tudi Roberta je vse kar je pod motornim pokrovom black box. Vedo, da je nekaj tam ampak se ne spuščajo v te zadeve. Včasih je dobro poznati kako sistem gretja kabine in motorja deluje, da ne trosiš neumnosti.
Je pa res, da danes delajo avtomobile za povprečnega bebca, okvare na elektroniki pa plačujemo potem vsi. Avto danes mora imeti že ogrevan volan za pičke od dedcev, ogrevano prednjo šipo, da si revež zjutraj rame ne izpahne, ko je treba drgniti, bohnedaj, da sedeži nimajo gretja za japijeva polna jajca.

moja 12 let stara alfa nardi to sama, tudi če dam na max, ne piha prvih par km
smile-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
He he... očitno ima VAG res tak feature... bivši lastnik tvojega stroja je tudi v novi VAG proizvod (1.6 TDI) vgradil webasto in se pritoževal nad slabotnim serijskim ogrevanjem...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
He he... očitno ima VAG res tak feature... bivši lastnik tvojega stroja je tudi v novi VAG proizvod (1.6 TDI) vgradil webasto in se pritoževal nad slabotnim serijskim ogrevanjem...
Ni to glavni vzrok za Webasto
grims-1.gif
.
Drugače pa dopuščam tudi možnost, da je problem v vozniku
tongue-1.gif
.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Nisem mislil komentirati a naj bo...

Le čevlje sodi naj Kopitar... samo toliko ti imam za povedat.

Te popolnoma razumem. Mladini je danes izpod časti priznati, da nečesa ne vedo. Začni pri sebi spreminjati svet in naenkrat se ti bo zdel lep.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Nisem mislil komentirati a naj bo...

Le čevlje sodi naj Kopitar... samo toliko ti imam za povedat.

Tvoj problem je, da kar pišeš nekaj v tri krasne, da bi izgledal pameten, izobražen in načitan. Pa samo floskule trosiš okoli in preusmerjaš pozornost. Poleg smajlijev, ki so mimogrede bedasti, ko nimas več kaj pametnega za povedati ti manjkajo samo še latinski citati.
Bravo, tipičen ljubljančan, metroseksualec. Ki ne prizna niti pol kurca, da ima kdaj narobe in kdaj izreče kakšno neumnost. Vsaj v hec bi obrnil vse skupaj, bi ti bilo 100% oproščeno. Tako pa samo bedaka delaš iz sebe, še večjega.

Le čevlje sodi naj kopitar, ali bi raje napisal kdor visoko leta, sebi jamo koplje?! Bi morda bolj zadel?