Radarski tempomat - globa 500 EUR!

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
768
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:

no..vsekakor upam, da policija čimprej nakupi primerno opremo, da se bo tudi alter mazda divjake lahko pohopsalo in kaznovalo.

Ker je tako veliko teh primerov ane?
uf-1.gif


Sedaj poznam ene tri take primere pri nas... taki, ki so v tej temi ali pa v oni na mazda forumu to napisali... Jaz se s tako Mazdo, ki ima vgrajene te "anti laser pripomocke oz. motilce" vozim ze skoraj dve leti... in v teh dveh letih se je nabrablo za skoraj 60.000 km ... pa dosedaj se nisem imel takih problemov... pa sem se ze veckrat peljal mimo taksnih in drugacnih kontrol in meritev prometa ... Tudi nikjer ni bilo navedeno, da je recimo Sylver vozil prehitro... omenjeno je bilo le, da so ga ustavili, ker ga niso mogli izmeriti ... Na podlagi tega trditi oz. predvidevati, da smo "alter mazda divjaki", ki jih je treba pohopsati in kaznovati je enostavno mimosun ...
nahrung002.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.122
7.019
113
Zato pa sem napisal alter mazda divjaki, ti verjetno to nisi, ali pač? Če bi hotel zajeti vse pa bi pač napisano samo mazda divjake.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
"Problem" zakaj se uporablja tak sistem, je zaradi fizičnih lastnosti laserja
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
...
Torej, da prihrani svojim strankam takšne zadeve. Pa ne mislim s tem na obveščanje policij, izdajo kakršnihkoli cerfitikatov in ostalih dovoljenj, temveč menjavo tehnologije. Očitno obstaja tehnologija, ki ne privede do takih zadev.
Torej zato, ker da nekaj na svoje stranke in jim noče povzročatI popolnoma nepotrebnih zapletov. Tukaj smo ''Alteraši'', ki vse vemo in se ne bi pustili zajeb... (itak, klasika
evil.gif


Sicer se pa vsi spomnimo enega podobnega primera ne tako daleč nazaj.
Losov test in Mercedes A. Mercedes je odreagiral kot je treba in iz tega potegnil ogromno brezplačno reklamo. Lahko bi se pa naredil loleka kot korejc (ne spomnim se ali je bil Hyundai ali Daewoo) in pač izdal javno obvestilo, da 99,999% voznikov takega manevra ne bo izvedlo in zato ni nevarnosti. Rešeno, vse po zakonu...

Torej dejansko je minilo že skoraj 2 leti in Mazda še vedno daje ven nove modele opremljene s ''problematično'' tehnologijo. Meni to pač ni sprejemljivo. Da potegnem še eno vzporednico: 1.2TSI motorji in ketne. Vse zakonito, vse kul, le motorji so šli v totalmotorschaden. Ko se je to pojavilo, je bil narejen update in zadeva rešena. Isto velja za vse ostale ''napake'', ki se žal pokažejo šele v dejanski uporabi avtomobila.
Še tole: Mecedes in nedosegljivost nekaterih sodobnih dizel motorjev nekaj let nazaj na Hrvaškem. Razlog: preslaba kvaliteta nafte, ki bi lahko povzročala težave. Pač, tough luck, teh motorjev ni bilo možno naročiti na Hrvaškem. Kljub temu, da bi bili brez težav homologirani, certificirani ali še kaj drugega.
Sedaj pa dovolj na to temo. Po moje sem bil dovolj jasen, kaj me muči.
grin1.gif


Bo pa tole očitno dobro izhodišče za en blog.
grin1.gif
Primerjaš neprimerljivo;
pomanjkljivo vzmetenje Mercedesa A in napaka servovolana na i30 sta neposredno vplivali na udeležencev v prometu - bilo je NEVARNO.
Pri Mazdi gre za varnostni sistem, ki POVEČUJE varnost udeležencev v prometu.

In tehnologija ni prav nič problematična: je homologirana in deluje. Problematična je oprema s katero merijo hitrost.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Ne vem ali uporabljajo laser ali radar in če uporabljajo laser ali se sistem popolnoma izklopi pri višjih hitrostih

Ne poznam teh sistemov v avtomobilih
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
768
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
Ne vem ali uporabljajo laser ali radar in če uporabljajo laser ali se sistem popolnoma izklopi pri višjih hitrostih

Ne poznam teh sistemov v avtomobilih

Pri Mazdi sta uproabljena dva nacina... pri nizjih hitrostih (4 - 30 km/h) deluje sistem SCBS (Smart City Brake Support), ki deluje preko laserskega tipala... pri visjih hitrostih pa je v uporabi sistem SBS (Smart Brake Support)... ta pa deluje na principu radarja... Lahko da imajo drugi proizvajalci v uporabi sistem, ki meri izkljucno s pomocjo radarja ...
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.525
853
113
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
In tehnologija ni prav nič problematična: je homologirana in deluje. Problematična je oprema s katero merijo hitrost.

Ker policija meri z nehomologiranimi napravami?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kako pa so ta "problem" rešili ostali proizvajalci?

A problem uporabe "public frequencies"* za merilne naprave, ki jih uporalja policija?

* da se mi ne bo nekdo obesil na sam izraz - dokler Mazda (ali kdorkoli drugi) uporablja naprave, ki "sevajo" v "dovoljenem območju za splošno rajo (javnost)", ni problem pri Mazdi (ali komurkoli že) - ampak pri tistem, ki za "nejavno napravo" (to kar policijski laserski merilnik tudi je) uporablja iste frekvence in potem "tuli", da ga drugi motijo.
Popolnoma drugače bi bilo, če bi Mazda "zadela" frekvenco v "zaščitenem območju" in kljub temu dobila homologacijo za to napravo - samo potem se pa ve kdo je krivec.

Pa na koncu še - a smo sploh sigurni (nisem šel iskat, ker nimam časa) ali SBCS kot tak sploh spada pod "avtomobilsko homologacijo" ali frekvenčno delovanje le-tega ureja kak drugi predpis? Pač vezano nato, da se recimo naknadna vgradnja (ali menjava) avtotelefona tudi ne vpisuje v homo-lomo kartonček vozila - delovanje telefona in "dovoljeno frekvenčno" pa je seveda določeno drugje. Telefon vzet kot analogija, ker pač "dodatna" oprema, ki tudi "seva".
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Sem klical frenda, ki prodaja Mazde in mu sporočil to novico in pravi, da so dobili obvestilo o teh "težavah", tako, da zadeva je šla sigurno naprej.
zmaga.gif
 

Mare2

Guru
18. avg 2007
5.004
-1.289
113
Po mojem bodo policaji odslej poostreno kontrolirali Mazde in s tem dobro napolnili državne blagajne. Kršitev zakona z "motilcem" meritve je evidentna. To je edini način, da se dobro vzgoji proizvajalce avtomobilov.
nahrung002.gif
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Glede Mercedesa ne drži. Šlo je za bencinske CGI motorje, ki na začetku tudi pri nas niso bili dobavljivi. Kot tudi ni bil na začetku dobavljiv sistem za branje prometnih znakov, ki pri nas še danes ne dela tako, kot v tujini. Pa ne zaradi sistema ampak zato, ker so znake postavljeni tako, kot komu paše.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.700
772
113
Pravno je zadeva taka...... Policijotu se lahko zdi, se mu dozdeva ali je pa sanjal...., če ti napiše kazen se samo pritožiš in bo 100 % zadeva padla, če pa je Policjot pameten te pa pospremi do tehničnih pregledov, kjer ti morajo Jamer fizično najti in potem jasno če ga najdejo pade kazen, če ne pravno ni tvoj problem.

Torej avto ima veljavno homologacijo , merilec tudi zakaj se ne štekata ni tvoj problem. Bi pa vseeno svetoval imeti , kak papir sprintan na to temo, ker ti lahko prihrani čas, da se policjot prej vda in te spusti, ne glede na njegove trditve v temu primeru, pa ti obratno trdiš, da tebe ne zanima zakaj se njemu to dogaja imaš homologiran avto, več pa ni tvoja briga.

Je pa podatek dober, saj bodo dirkači sedaj več posegali po teh modelih, ki imajo že serijsko vgrajen Jammer ! bravo Mazda !
wink-1.gif
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.464
441
83
Še natančneje: prvi CGI-ji so bili dobavljivi samo v Avstriji, Švici, Nemčiji... povsod drugje naj kakovost goriva ne bi bila na dovolj visokem nivoju. Predvsem je bila problematična vsebnost žvepla, če se prav spomnim.

Pri začetnem vzponu dizlov z neposrednim vbrizgom so se sledilcem TDI-ja pogosto dogajale težave z nafto. Recimo Renault je na Hrvaškem ponujal drugačne (šibkejše) izvedbe svojih dCi-jev kot v Sloveniji. Eni redkih, ki so takrat ponujali enak izdelek na vseh tržiščih, so bili ravno pri Mazdi. Agregat v 626 nima težav s nekvalitetnim gorivom, so se takrat hvalili poševnookci.

nazaj na temo: Jest in ostali, zakaj si ne zmontirate high end jammerja? Ti vem, da si geđet frik in imaš neko hudo kamero v avtu, tko da ti je tole na kožo pisano
cool-1.gif
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Pomojem je bil pa v tem primeru pač policaj majčkeno preveč aroganten, saj se je obnašal kot da je zakon v njegovih rokah. Ko mu je pa omenil, da je avto kupil pred šestimi meseci v salonu Mazda je začel pa malo mozgat, da so enkrat pred pol leta, med tem, ko je brskal po telefonu med sestankom res šefi neki nakladal, da naj v primeru motnje pri Mazdi ne serjejo in zajebavajo ljudi, ker je stvar v tem, da se sistema ne ujemata in da človek nima montiranega motilca lasarskih merilnikov in da naj ne zapravljajo denarja za izredne tehnične v tem primeru. Potem je pa pametoval, da naj preklemano zadevo, ki mimogrede lahko reši življenje rajš ugasne, da se oni ne bodo rabli zafrkavat s tem, namest da bi se opravičil in rekel lep dan želim in na svidenje. Stvar, ki jo morata uštimat Mazda in policija in nikakor ne uporabniki mazd.

zmaga.gif


Sicer pa so me ravno iz Mazda Slovenija obvestili, da bodo vsem svojim kupcem poslali certifikat, katerega bo voznik lahko uporabil kot dokaz prometni policiji, da je vozilo opremljeno z opremo, ki je homologirana in dovoljena v EU (zraven bo seveda tudi tehnična obrazložitev laserskega varnostnega sistema SCBS, frekvence itd...).

Certifikat bomo prejeli vsi, ki imamo taka vozila in vsi novi kupci.
Od katere opreme dalje imajo Mazdini avto serijsko vgrajen ta "motilec"? Zanima me za Mazda6 in CX-5.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
768
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik blazko pravi:


nazaj na temo: Jest in ostali, zakaj si ne zmontirate high end jammerja? Ti vem, da si geđet frik in imaš neko hudo kamero v avtu, tko da ti je tole na kožo pisano
cool-1.gif


Zakaj bi si zelel montirati jammer, ki je pri nas zakonsko prepovedan in lahko zaradi tega menda tudi zaplenijo avto? Nisem "divjak"... za prekoracitev hitrosti sem v svoji vozniski zgodovini placal zgolj trikrat... enkrat na LJ obvoznici (provida), enkrat na na AC pri Voklem (laser) in enkrat pri Povodju (stacionarna skatla) ... V vseh primerih vem, da sem bil prehiter... in sem kazen tudi placal (brez jokcanja in iskanja neke poti, da ne bi bilo treba placati)... Je pa to ze precej let tega... prva dva primera segata se v case bivse YU... tretji primer pa je bil pred ene dvemi leti, ko sem mimo stacionarnega radarja peljal izmerjenih 141 km/h in je bila kaze 40€ oz. polovicka 20€ ...
smile-1.gif


Sem pa imel nekaj casa radar detektor (ki pri nas ni prepovedan, je pa prepovedan recimo v Avstriji)... najprej enega "cungalunga" za 30€... in kasneje se enega malo boljsega (neka Cobra, ki je delovala v povezavi z mobilnikom) za dobrih 100€ ... ampak sta oba stalno nekaj piskala in jih je zmotila vsaka malenkost... zato me te zadeve niti ne zanimajo ... pac probal sem, videl da je to "krneki" ... in pozabil na vse skupaj
smile-1.gif
...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.122
7.019
113
Ne jammer, montiraj si napravo, ki bo policaj "vrnila" napačno vrednost, tako ne bodo vedeli, da imaš nelegalno napravo vgrajeno.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
768
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Od katere opreme dalje imajo Mazdini avto serijsko vgrajen ta "motilec"? Zanima me za Mazda6 in CX-5.

Pri prenovljeni sestici pise, da je na voljo v celotni paleti modelov ... >> http://tinyurl.com/k55338a

skitched-20150324-154137.jpg


Ceprav ce pogledam na spletni strani in izberem sedan, kjer je mozno izbrati najnizji paket opreme Emotion, SCBS ni naveden... le neko "Signaliziranje ustavitve v sili (ESS)" ... pri drugem paketu opreme (Attraction) pa je standardno na voljo tudi "Sistem za izogibanje trku"


Pri modelu pred prenovo (od 2013 dalje) pa je bilo na voljo od drugega paketa dalje (Challenge)... le osnovni paket (Emotion) tega ni imel ...

Nova_Mazda6_2013.pdf-20150324-155006.jpg





Pri prenovljeni CX-5 pa pise, da je na voljo tudi od drugega paketa opreme dalje... torej Emotion je brez, Challenge in Attraction imata samo sprednje senzirje, Revolution in Revolution Top pa imata spredaj in zadaj ... (ceprav nevem kako naj bi to delovalo... tudi za vzvratno voznjo?)

http://tinyurl.com/mkbzoxn

skitched-20150324-155418.jpg