Govoril sem z vodjo prometne policije.
O tem, da Mazda uporablja laserski varnostni sistem (SCBS), so že seznanjeni in poznajo veliko takih primerov kot je moj. Leto nazaj so vse svoje enote v RS obvestili o temu in jim podali točna navodila, da v kolikor gre za vozilo Mazda, da je verjetno laser kriv.
V izrednih primerih lahko policaj zahteva izredni tehnični pregled, ampak tega se ne poslužujejo. V nobenem primeru pa mi ne sme izdati kazni na licu mesta, ker on ne more vedet, ali imam res ta omejevalnik ali je laser kriv.
Zahvalil se mi je za obvestilo in se mi tudi opravičil ter povedal, da bo ponovno obvestil vse enote o Mazdinem primeru, v Koper pa bo osebno danes tudi poklical nadrejene in jih seznanil z mojim primerom.
Zadeva je pri prometni policiji zaenkrat zaključena.
Govoril sem tudi z vodilnimi na Mazda Slovenija, kjer poznajo take primere in sicer je ta težava prisotna pri naslednjih modelih:
- CX-5
- Mazda 6
- Mazda 3
- Mazda 2
Torej vse Mazde, katere trenutno uporabljajo tehnologijo SCBS in vsi prihodnji modeli.
Na leto imajo nekje 2 taka primera, ko se stranke obrnejo na njih. Poskusili mi bodo izdali tudi certifikat ali neko potrdilo, kjer bo razvidno, da je moje vozilo opremljeno s tako tehnologijo, katera se na trenutne (pod določenimi pogoji...) lahko "prepleta" z njihovimi "pištolami".
Imamo pa tudi v navodilih za uporabo vozila in funkcij bolj podrobno obrazloženo, kako deluje SCBS (torej da gre za lasersko tehnologijo, ki deluje na ta način in teh frekvencah) in ta navodila lahko tudi policaju pokažem naslednjič:
Toliko zaenkrat, če bo pa še kaj novega, sporočim