Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Se strinjam da je skakanje velik problem.
Če bi omejili hitrsot na nižjo, bi postalo skakanje manj problematično. Manj previdnemu vozniku se ne prilimala na tadnji del vozila dva voznika z visoko hitrostjo, ta pa zaradi tega bi moral spet močno zavirati - efekt kače.
Se pravi, da bi ti dejanski problem reševal z omejitvijo, namesto, da bi "zahteval" striktno upoštevanje "varnosten razdalje".
Seveda je za spremembo kulture vožnje treba bistveno več časa (1 generacija ni dovolj, 2 morda, pri 3 se pa že nekaj pozna).
Je pa tale tema povsem na mestu - mogoče bi bilo potrebno še bolj poudariti, da le vsi skupaj in vsak s svojim početjem pomaga k pretočnosti prometa.
In predvsem ustrezna varnostna razdalja (pa ni nujno, da je ravno 2 sek) je eden od pristopov, ki najbolj prispevajo k večji pretočnosti, saj dejansko zmanjša učinek biča na drugem koncu kolone.
Seveda dinamična omejitev hitrost ni napačna - seveda mora bit smiselno in predvsem pravočasno aktvirana.
Aja - pa še en od pristopov k bolj tekočemu prometu - voziti se "in the middle" - pomeni voziti se s takšno hitrostjo, da se voziš na polovici razdalje med spredaj in zadaj vozečmu. Seveda bi se tega morali držati vsi, spredaj vozeči (tisti povsem na čelu) se voziti z najvišje dovoljeno hitrostjo (ozr. hitrostjo, ki dovoljuje še varno vožnjo), se takoj, ko je možno umakniti na vozni pas (na AC - sicer omogočiti prehitevanje), tisti, ki se priključuje taki koloni pa seveda se ne iti ritopikstva.
Če se vsi pridno držijo tega, je celo menjavanje pasov možno, brez da bi kolona na prehitevalnem morala "zavirati" - dovolj bo le upočasnevanje " z motorjem" in dovolj hitro pospeševanje (da ne nastane prevelika luknja).
Ampak kot že zgoraj omenjeno - začeti bi morali z vzgojo onih rojene 1965 - in to že od malih nog.
Aja - kaj je kultura vožnje? Voziti tako, da ne oviraš drugih udeležencev. Se v čimvečji meri držati predpisov. Predvsem za pa zavedati, da se lastne pravice končajo tam, kjer se začnejo pravice drugega. Slednje seveda ne velja samo v prometu.