Italjani so svoje čase imeli omejitev hitrosti glede na prostornino motorja.Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Malo te j... funkcionalna nepismenost al pa se samo delaš takega.
Ti še 1x napišem najbolj jasno, kot znam: SLO avtoceste so na določenih odsekih dovolj dobre za 150 ali 160 omejitve. Na nekaterih bi bilo treba samo zamenjat ograje. Na nekaterih bi bilo potrebno pa veliko več oz se to pač ne bi splačalo.
In zato bil lahko dvignili splošno omejitev na 150 ali 160, postavili nižjo, kjer cesta z nič ali malo stroška za to ni primerna. Plus, pa ne zaradi varnosti, ampak zaradi pretočnosti prometa, dodali spremenljive omejitve.
Taj ti misliš malo koga briga sploh o tvojih 160 na uro. Pretočnost prometa pri 160 bi bila res velika ko bi vsakih 5 km en pacient tebi podoben naliman v rit tistega spredaj z 1.0 mašino ki ima končno 160 na uro.
Recimo Divača - Sežana, Vransko - Arja Vas, Pod Tabor - Lesce in pa Novo Mesto do meje.Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Katere odseke pa imas v mislih, da bi bili 160?
Takih je zadnje čase manj kot lučkarjev, ki ti pol metra za ritjo vozijo pri 140.Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
Sej se mu ne rabiš limat na rit tudi če pelješ 160 ali več. Prehitiš po prehitevalnem in je to to. Če ravno prehiteva tudi on, daš pač nogo malo z gasa, počakaš da prehiti do konca in greš dalje svojih 160.
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
Če pa mojster kampira na prehitevalnem pasu (in ja takih ne manjka), pa to ni problem omejitve, kakršna koli že je, ampak tistega, ki se namesto po voznem vozi po prehitevalnem pasu.
(Večina alterja vsaj tistih iz tega podforuma)Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:Pa tudi tisti, ki se takim limajo na rit, se bodo limali ne glede na to ali je omejitev 100, 160, ali pa je sploh ni.
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Malo te j... funkcionalna nepismenost al pa se samo delaš takega.
Ti še 1x napišem najbolj jasno, kot znam: SLO avtoceste so na določenih odsekih dovolj dobre za 150 ali 160 omejitve. Na nekaterih bi bilo treba samo zamenjat ograje. Na nekaterih bi bilo potrebno pa veliko več oz se to pač ne bi splačalo.
In zato bil lahko dvignili splošno omejitev na 150 ali 160, postavili nižjo, kjer cesta z nič ali malo stroška za to ni primerna. Plus, pa ne zaradi varnosti, ampak zaradi pretočnosti prometa, dodali spremenljive omejitve.
Taj ti misliš malo koga briga sploh o tvojih 160 na uro. Pretočnost prometa pri 160 bi bila res velika ko bi vsakih 5 km en pacient tebi podoben naliman v rit tistega spredaj z 1.0 mašino ki ima končno 160 na uro.
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
@SJTV1 - a niso jodlarji nekaj časa nazaj imeli na Tauernautobahnu, tam pri Flachau, testni odsek z 160 omejitvijo? A lahko “izbrskaš” ali obstaja kako “poročilo”?
Pejmo se raje, kje ne bi moglo biti ...Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Katere odseke pa imas v mislih, da bi bili 160?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Malo te j... funkcionalna nepismenost al pa se samo delaš takega.Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Niso samo nočni vozniki. Se precej vozim izven konic (7-8) in (15-17) in se da takrat večinoma (pustimo poletje in ostale izjeme) brez težav vozit 130 km/h. Ali pa še več.
Tako da res ne vem zakaj bi morali splošno omejitev zniževati. Že tako so šerifi na cesti, kaj bi šele potem bilo, ko bi se ti spravili s 100km/h delat red. Po možnosti ob 3.00 zjutraj.
Aja, pa običajno sem en od počasnejših na AC.
In glede DINAMIČNEGA REAL TIME prilagajanja omejitev razmeram na cesti, se mi pa zdi, da se vsi strinjamo s tem. Absolutno pa ne s STATIČNIMI omejitvami. Upam, da razumeš razliko.
Glede števila vozil je promet relativno predvidljiv. Tako da vseeno obstaja možnost dinamičnega (ni nujno real time) spreminjanja omejitve - zato pa je potrebna infrastruktura.
Ja seveda da je potrebna infrastruktura. Naj jo torej postavijo. Je treba it s časom naprej.
Niso to samo table ot. kar pač imaš v mislih,
Za SLO bi rabili le table in ograje (ki pa jih je treba itak na 90% AC zamenjat, ker so že zanič). In to bi lahko stalo enak ne glede na to, ali ohranimo splošno 130 in dodamo spremenljive ali pa splošno celo dvignemo na 150 ali 160 na odsekih, ki so OK za to.
No za mnenja čez palec nimam pripomb. Sploh če nekdo misli da je za doseganje ustrezne varnosti potrebno uporabljati le tehnične rešitve v obliki tabel in ograj.
Ti še 1x napišem najbolj jasno, kot znam: SLO avtoceste so na določenih odsekih dovolj dobre za 150 ali 160 omejitve. Na nekaterih bi bilo treba samo zamenjat ograje. Na nekaterih bi bilo potrebno pa veliko več oz se to pač ne bi splačalo.
In zato bil lahko dvignili splošno omejitev na 150 ali 160, postavili nižjo, kjer cesta z nič ali malo stroška za to ni primerna. Plus, pa ne zaradi varnosti, ampak zaradi pretočnosti prometa, dodali spremenljive omejitve.
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Katere odseke pa imas v mislih, da bi bili 160?
Citat:
Uporabnik BMW1 pravi:
Recimo Divača - Sežana, Vransko - Arja Vas, Pod Tabor - Lesce in pa Novo Mesto do meje.Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Katere odseke pa imas v mislih, da bi bili 160?
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Danes zjutraj sem imel priložnost testirat trditve junaka te teme. LJ-CE sem vozil 100 edin mimo kamionov sem pospešil ker sem se počutil smrtno nevarno s 100 na prehitevalnem. 63 min pa sem bil pred jutranjo konico, pa v Celju so se mi vsi semaforji poklopili. Ponavadi v jutranji konici rabim okoli 50 min. Sem bil pa tud že v 45.
Tako da... kar ti vozi 80.
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Malo te j... funkcionalna nepismenost al pa se samo delaš takega.Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Niso samo nočni vozniki. Se precej vozim izven konic (7-8) in (15-17) in se da takrat večinoma (pustimo poletje in ostale izjeme) brez težav vozit 130 km/h. Ali pa še več.
Tako da res ne vem zakaj bi morali splošno omejitev zniževati. Že tako so šerifi na cesti, kaj bi šele potem bilo, ko bi se ti spravili s 100km/h delat red. Po možnosti ob 3.00 zjutraj.
Aja, pa običajno sem en od počasnejših na AC.
In glede DINAMIČNEGA REAL TIME prilagajanja omejitev razmeram na cesti, se mi pa zdi, da se vsi strinjamo s tem. Absolutno pa ne s STATIČNIMI omejitvami. Upam, da razumeš razliko.
Glede števila vozil je promet relativno predvidljiv. Tako da vseeno obstaja možnost dinamičnega (ni nujno real time) spreminjanja omejitve - zato pa je potrebna infrastruktura.
Ja seveda da je potrebna infrastruktura. Naj jo torej postavijo. Je treba it s časom naprej.
Niso to samo table ot. kar pač imaš v mislih,
Za SLO bi rabili le table in ograje (ki pa jih je treba itak na 90% AC zamenjat, ker so že zanič). In to bi lahko stalo enak ne glede na to, ali ohranimo splošno 130 in dodamo spremenljive ali pa splošno celo dvignemo na 150 ali 160 na odsekih, ki so OK za to.
No za mnenja čez palec nimam pripomb. Sploh če nekdo misli da je za doseganje ustrezne varnosti potrebno uporabljati le tehnične rešitve v obliki tabel in ograj.
Ti še 1x napišem najbolj jasno, kot znam: SLO avtoceste so na določenih odsekih dovolj dobre za 150 ali 160 omejitve. Na nekaterih bi bilo treba samo zamenjat ograje. Na nekaterih bi bilo potrebno pa veliko več oz se to pač ne bi splačalo.
In zato bil lahko dvignili splošno omejitev na 150 ali 160, postavili nižjo, kjer cesta z nič ali malo stroška za to ni primerna. Plus, pa ne zaradi varnosti, ampak zaradi pretočnosti prometa, dodali spremenljive omejitve.
Sicer ne vem o katerih odsekih govoriš, pa tudi učinek bi bil zanemarljiv za povprečnega voznika - to pa je bistveno. Pomembno pa je tudi da poteka promet čimbolj enakomerno (takrat se doseže največjo pretočnost) kar pa se ne dosega z odseki pospeševanj in zaviranj. Že tako imamo na veliko odsekih nižje omejitve zaradi drugih razlogov.
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Danes zjutraj sem imel priložnost testirat trditve junaka te teme. LJ-CE sem vozil 100 edin mimo kamionov sem pospešil ker sem se počutil smrtno nevarno s 100 na prehitevalnem. 63 min pa sem bil pred jutranjo konico, pa v Celju so se mi vsi semaforji poklopili. Ponavadi v jutranji konici rabim okoli 50 min. Sem bil pa tud že v 45.
Tako da... kar ti vozi 80.
Osebnih izkušenj ne morem komentirat.Papir/forum prenese vse.
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Danes zjutraj sem imel priložnost testirat trditve junaka te teme. LJ-CE sem vozil 100 edin mimo kamionov sem pospešil ker sem se počutil smrtno nevarno s 100 na prehitevalnem. 63 min pa sem bil pred jutranjo konico, pa v Celju so se mi vsi semaforji poklopili. Ponavadi v jutranji konici rabim okoli 50 min. Sem bil pa tud že v 45.
Tako da... kar ti vozi 80.
Osebnih izkušenj ne morem komentirat.Papir/forum prenese vse.
Seveda prenese vse, zato pa ti že 1 teden nabijaš o stvari, o kateri nimaš blage veze in si morda en kratek člankec prebral.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Malo te j... funkcionalna nepismenost al pa se samo delaš takega.Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Niso samo nočni vozniki. Se precej vozim izven konic (7-8) in (15-17) in se da takrat večinoma (pustimo poletje in ostale izjeme) brez težav vozit 130 km/h. Ali pa še več.
Tako da res ne vem zakaj bi morali splošno omejitev zniževati. Že tako so šerifi na cesti, kaj bi šele potem bilo, ko bi se ti spravili s 100km/h delat red. Po možnosti ob 3.00 zjutraj.
Aja, pa običajno sem en od počasnejših na AC.
In glede DINAMIČNEGA REAL TIME prilagajanja omejitev razmeram na cesti, se mi pa zdi, da se vsi strinjamo s tem. Absolutno pa ne s STATIČNIMI omejitvami. Upam, da razumeš razliko.
Glede števila vozil je promet relativno predvidljiv. Tako da vseeno obstaja možnost dinamičnega (ni nujno real time) spreminjanja omejitve - zato pa je potrebna infrastruktura.
Ja seveda da je potrebna infrastruktura. Naj jo torej postavijo. Je treba it s časom naprej.
Niso to samo table ot. kar pač imaš v mislih,
Za SLO bi rabili le table in ograje (ki pa jih je treba itak na 90% AC zamenjat, ker so že zanič). In to bi lahko stalo enak ne glede na to, ali ohranimo splošno 130 in dodamo spremenljive ali pa splošno celo dvignemo na 150 ali 160 na odsekih, ki so OK za to.
No za mnenja čez palec nimam pripomb. Sploh če nekdo misli da je za doseganje ustrezne varnosti potrebno uporabljati le tehnične rešitve v obliki tabel in ograj.
Ti še 1x napišem najbolj jasno, kot znam: SLO avtoceste so na določenih odsekih dovolj dobre za 150 ali 160 omejitve. Na nekaterih bi bilo treba samo zamenjat ograje. Na nekaterih bi bilo potrebno pa veliko več oz se to pač ne bi splačalo.
In zato bil lahko dvignili splošno omejitev na 150 ali 160, postavili nižjo, kjer cesta z nič ali malo stroška za to ni primerna. Plus, pa ne zaradi varnosti, ampak zaradi pretočnosti prometa, dodali spremenljive omejitve.
Sicer ne vem o katerih odsekih govoriš, pa tudi učinek bi bil zanemarljiv za povprečnega voznika - to pa je bistveno. Pomembno pa je tudi da poteka promet čimbolj enakomerno (takrat se doseže največjo pretočnost) kar pa se ne dosega z odseki pospeševanj in zaviranj. Že tako imamo na veliko odsekih nižje omejitve zaradi drugih razlogov.
Pa dobro pusti že to pretočnost pri miru. Smo že ugotovili, da se to uredi s sprmenljivimi omejitvami. Konec debate.
Ko pa težav sem ni, pa je vsaj 2/3 odsekov SLO AC čisto OK za 160. Recimo of Lj do Lesc razen kakega tunela cela (spet: razen mogoče ograj).
In ja, v ceste je treba vlagat. Veliko. Samo pri nas tega nismo vajeni. Poglej čez mejo.
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Danes zjutraj sem imel priložnost testirat trditve junaka te teme. LJ-CE sem vozil 100 edin mimo kamionov sem pospešil ker sem se počutil smrtno nevarno s 100 na prehitevalnem. 63 min pa sem bil pred jutranjo konico, pa v Celju so se mi vsi semaforji poklopili. Ponavadi v jutranji konici rabim okoli 50 min. Sem bil pa tud že v 45.
Tako da... kar ti vozi 80.
Osebnih izkušenj ne morem komentirat.Papir/forum prenese vse.
Seveda prenese vse, zato pa ti že 1 teden nabijaš o stvari, o kateri nimaš blage veze in si morda en kratek člankec prebral.
pravzaprav nisi. dal si le link do članka, v katerem pa tudi nič konkretno ne piše, tako da me tvoje argumentiranje bolj spominja na tisti vic o indijancih in mrzli zimi.Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
...
Razloge za kaj je pri manjši hitrosti večja pretočnost pa sem že podal.