Omejitev hitrosti na AC

Ste mnenja da se v prid varnosti in večje pretočnosti omeji splošna hitrost na AC na 100 km/h?


Rezultati so vidni samo po glasovanju.

BMW1

Pripravnik
14. nov 2017
124
0
16
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Malo te j... funkcionalna nepismenost al pa se samo delaš takega.
Ti še 1x napišem najbolj jasno, kot znam: SLO avtoceste so na določenih odsekih dovolj dobre za 150 ali 160 omejitve. Na nekaterih bi bilo treba samo zamenjat ograje. Na nekaterih bi bilo potrebno pa veliko več oz se to pač ne bi splačalo.
In zato bil lahko dvignili splošno omejitev na 150 ali 160, postavili nižjo, kjer cesta z nič ali malo stroška za to ni primerna. Plus, pa ne zaradi varnosti, ampak zaradi pretočnosti prometa, dodali spremenljive omejitve.

Taj ti misliš malo koga briga sploh o tvojih 160 na uro. Pretočnost prometa pri 160 bi bila res velika ko bi vsakih 5 km en pacient tebi podoben naliman v rit tistega spredaj z 1.0 mašino ki ima končno 160 na uro.
bonk.gif
Italjani so svoje čase imeli omejitev hitrosti glede na prostornino motorja.
 

BMW1

Pripravnik
14. nov 2017
124
0
16
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Katere odseke pa imas v mislih, da bi bili 160?
Recimo Divača - Sežana, Vransko - Arja Vas, Pod Tabor - Lesce in pa Novo Mesto do meje.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
Sej se mu ne rabiš limat na rit tudi če pelješ 160 ali več. Prehitiš po prehitevalnem in je to to. Če ravno prehiteva tudi on, daš pač nogo malo z gasa, počakaš da prehiti do konca in greš dalje svojih 160.
Takih je zadnje čase manj kot lučkarjev, ki ti pol metra za ritjo vozijo pri 140.

Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
Če pa mojster kampira na prehitevalnem pasu (in ja takih ne manjka), pa to ni problem omejitve, kakršna koli že je, ampak tistega, ki se namesto po voznem vozi po prehitevalnem pasu.

Dokler ne bodo dali € iz denarnice se ne bo nič spremenilo.


Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:Pa tudi tisti, ki se takim limajo na rit, se bodo limali ne glede na to ali je omejitev 100, 160, ali pa je sploh ni.
(Večina alterja vsaj tistih iz tega podforuma)

Ostali bomo pač vozili normalno, tako kot vozimo že sedaj.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Malo te j... funkcionalna nepismenost al pa se samo delaš takega.
Ti še 1x napišem najbolj jasno, kot znam: SLO avtoceste so na določenih odsekih dovolj dobre za 150 ali 160 omejitve. Na nekaterih bi bilo treba samo zamenjat ograje. Na nekaterih bi bilo potrebno pa veliko več oz se to pač ne bi splačalo.
In zato bil lahko dvignili splošno omejitev na 150 ali 160, postavili nižjo, kjer cesta z nič ali malo stroška za to ni primerna. Plus, pa ne zaradi varnosti, ampak zaradi pretočnosti prometa, dodali spremenljive omejitve.

Taj ti misliš malo koga briga sploh o tvojih 160 na uro. Pretočnost prometa pri 160 bi bila res velika ko bi vsakih 5 km en pacient tebi podoben naliman v rit tistega spredaj z 1.0 mašino ki ima končno 160 na uro.
bonk.gif

Kje pa piše, da se moraš 160 peljat? Limanje na rit pa ni glih kulturna stvar in je ne prakticiram ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:

@SJTV1 - a niso jodlarji nekaj časa nazaj imeli na Tauernautobahnu, tam pri Flachau, testni odsek z 160 omejitvijo? A lahko “izbrskaš” ali obstaja kako “poročilo”?

So. Poročila nikoli našpel, le neke povzetke (na splošno: brez problemov, ob seveda nekaj višjih izpustih in hrupu. Večina je vzila pod 160)
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Če hočemo večjo pretočnost pri tako gostem prometu kot je v naših krajih, moramo kvečjemu zagotoviti, da bo hitrost vseh vozil na avtocesti precej bolj izenačena kot je sedaj. Narediti samo dva "razreda": maks 100 km / h (tovorna vozila, avtobusi, osebna vozila s prikolico) in tisto, kar gre hitreje (denimo ostane 130). In opozarjati, kaznovati tiste, ki v normalnih razmerah vozijo pod 95 km / h in jih izločiti iz avtoceste. Verjamem, da imamo za prekoračitve že dovolj kazni.
Sedaj pa tovornjaki maks 90, avtobusi 100 potem seveda prehitevajo in to znatno upočasni prometni tok. Vsake toliko pa vidim, da se najde kak padalec v osebnem avtu brez prikolice, ki vozi tako počasi, da ga gredo prehitevat še tovornjaki.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pa razna jadranja potem prepovedat in lovljenje 3,34 l/100km... Mam take pacijente tud u žlaht...
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Danes zjutraj sem imel priložnost testirat trditve junaka te teme. LJ-CE sem vozil 100 edin mimo kamionov sem pospešil ker sem se počutil smrtno nevarno s 100 na prehitevalnem. 63 min pa sem bil pred jutranjo konico, pa v Celju so se mi vsi semaforji poklopili. Ponavadi v jutranji konici rabim okoli 50 min. Sem bil pa tud že v 45.

Tako da... kar ti vozi 80.
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Niso samo nočni vozniki. Se precej vozim izven konic (7-8) in (15-17) in se da takrat večinoma (pustimo poletje in ostale izjeme) brez težav vozit 130 km/h. Ali pa še več.
Tako da res ne vem zakaj bi morali splošno omejitev zniževati. Že tako so šerifi na cesti, kaj bi šele potem bilo, ko bi se ti spravili s 100km/h delat red. Po možnosti ob 3.00 zjutraj.
Aja, pa običajno sem en od počasnejših na AC
evil.gif
.

In glede DINAMIČNEGA REAL TIME prilagajanja omejitev razmeram na cesti, se mi pa zdi, da se vsi strinjamo s tem. Absolutno pa ne s STATIČNIMI omejitvami. Upam, da razumeš razliko.

Glede števila vozil je promet relativno predvidljiv. Tako da vseeno obstaja možnost dinamičnega (ni nujno real time) spreminjanja omejitve - zato pa je potrebna infrastruktura.

Ja seveda da je potrebna infrastruktura. Naj jo torej postavijo. Je treba it s časom naprej.

Niso to samo table ot. kar pač imaš v mislih,

Za SLO bi rabili le table in ograje (ki pa jih je treba itak na 90% AC zamenjat, ker so že zanič). In to bi lahko stalo enak ne glede na to, ali ohranimo splošno 130 in dodamo spremenljive ali pa splošno celo dvignemo na 150 ali 160 na odsekih, ki so OK za to.

No za mnenja čez palec nimam pripomb. Sploh če nekdo misli da je za doseganje ustrezne varnosti potrebno uporabljati le tehnične rešitve v obliki tabel in ograj.
Malo te j... funkcionalna nepismenost al pa se samo delaš takega.
Ti še 1x napišem najbolj jasno, kot znam: SLO avtoceste so na določenih odsekih dovolj dobre za 150 ali 160 omejitve. Na nekaterih bi bilo treba samo zamenjat ograje. Na nekaterih bi bilo potrebno pa veliko več oz se to pač ne bi splačalo.
In zato bil lahko dvignili splošno omejitev na 150 ali 160, postavili nižjo, kjer cesta z nič ali malo stroška za to ni primerna. Plus, pa ne zaradi varnosti, ampak zaradi pretočnosti prometa, dodali spremenljive omejitve.

Sicer ne vem o katerih odsekih govoriš, pa tudi učinek bi bil zanemarljiv za povprečnega voznika - to pa je bistveno. Pomembno pa je tudi da poteka promet čimbolj enakomerno (takrat se doseže največjo pretočnost) kar pa se ne dosega z odseki pospeševanj in zaviranj. Že tako imamo na veliko odsekih nižje omejitve zaradi drugih razlogov.
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik BMW1 pravi:
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Katere odseke pa imas v mislih, da bi bili 160?
Recimo Divača - Sežana, Vransko - Arja Vas, Pod Tabor - Lesce in pa Novo Mesto do meje.

Utemeljitev?

Mimogrede odsedk Divača-Sežana ne obstaja.:) Najbž imaš v mislih odsek Divača-razcep Gabrk, ki pa je res projektiran po novejših smernicah - še vedno v obziru na max potovalno hitrost 130. Je pa ta odsek relativno kratek, oz podoben kot ostalim odsekom na SLO AC, kjer pač si je vsaka občina izborila svoj priključek - ampak to je že druga debata.
smile-1.gif


Da bo posamezne odseke dvignil na več kot 130 km/h tudi ne pride v poštev, predvsem bi dobili en kup pospeševanja in zaviranja. Promet pa mora biti čimbolj enakomeren - enake hitrosti.

Kot pa sem že enkrat omenil, da se dvigne potovalno hitrost na več kot 130 so potrebne ohoho investicije v obstoječo infrastukturo.
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Danes zjutraj sem imel priložnost testirat trditve junaka te teme. LJ-CE sem vozil 100 edin mimo kamionov sem pospešil ker sem se počutil smrtno nevarno s 100 na prehitevalnem. 63 min pa sem bil pred jutranjo konico, pa v Celju so se mi vsi semaforji poklopili. Ponavadi v jutranji konici rabim okoli 50 min. Sem bil pa tud že v 45.

Tako da... kar ti vozi 80.

Osebnih izkušenj ne morem komentirat.Papir/forum prenese vse.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Niso samo nočni vozniki. Se precej vozim izven konic (7-8) in (15-17) in se da takrat večinoma (pustimo poletje in ostale izjeme) brez težav vozit 130 km/h. Ali pa še več.
Tako da res ne vem zakaj bi morali splošno omejitev zniževati. Že tako so šerifi na cesti, kaj bi šele potem bilo, ko bi se ti spravili s 100km/h delat red. Po možnosti ob 3.00 zjutraj.
Aja, pa običajno sem en od počasnejših na AC
evil.gif
.

In glede DINAMIČNEGA REAL TIME prilagajanja omejitev razmeram na cesti, se mi pa zdi, da se vsi strinjamo s tem. Absolutno pa ne s STATIČNIMI omejitvami. Upam, da razumeš razliko.

Glede števila vozil je promet relativno predvidljiv. Tako da vseeno obstaja možnost dinamičnega (ni nujno real time) spreminjanja omejitve - zato pa je potrebna infrastruktura.

Ja seveda da je potrebna infrastruktura. Naj jo torej postavijo. Je treba it s časom naprej.

Niso to samo table ot. kar pač imaš v mislih,

Za SLO bi rabili le table in ograje (ki pa jih je treba itak na 90% AC zamenjat, ker so že zanič). In to bi lahko stalo enak ne glede na to, ali ohranimo splošno 130 in dodamo spremenljive ali pa splošno celo dvignemo na 150 ali 160 na odsekih, ki so OK za to.

No za mnenja čez palec nimam pripomb. Sploh če nekdo misli da je za doseganje ustrezne varnosti potrebno uporabljati le tehnične rešitve v obliki tabel in ograj.
Malo te j... funkcionalna nepismenost al pa se samo delaš takega.
Ti še 1x napišem najbolj jasno, kot znam: SLO avtoceste so na določenih odsekih dovolj dobre za 150 ali 160 omejitve. Na nekaterih bi bilo treba samo zamenjat ograje. Na nekaterih bi bilo potrebno pa veliko več oz se to pač ne bi splačalo.
In zato bil lahko dvignili splošno omejitev na 150 ali 160, postavili nižjo, kjer cesta z nič ali malo stroška za to ni primerna. Plus, pa ne zaradi varnosti, ampak zaradi pretočnosti prometa, dodali spremenljive omejitve.

Sicer ne vem o katerih odsekih govoriš, pa tudi učinek bi bil zanemarljiv za povprečnega voznika - to pa je bistveno. Pomembno pa je tudi da poteka promet čimbolj enakomerno (takrat se doseže največjo pretočnost) kar pa se ne dosega z odseki pospeševanj in zaviranj. Že tako imamo na veliko odsekih nižje omejitve zaradi drugih razlogov.

Pa dobro pusti že to pretočnost pri miru. Smo že ugotovili, da se to uredi s sprmenljivimi omejitvami. Konec debate.
Ko pa težav sem ni, pa je vsaj 2/3 odsekov SLO AC čisto OK za 160. Recimo of Lj do Lesc razen kakega tunela cela (spet: razen mogoče ograj).
In ja, v ceste je treba vlagat. Veliko. Samo pri nas tega nismo vajeni. Poglej čez mejo.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Danes zjutraj sem imel priložnost testirat trditve junaka te teme. LJ-CE sem vozil 100 edin mimo kamionov sem pospešil ker sem se počutil smrtno nevarno s 100 na prehitevalnem. 63 min pa sem bil pred jutranjo konico, pa v Celju so se mi vsi semaforji poklopili. Ponavadi v jutranji konici rabim okoli 50 min. Sem bil pa tud že v 45.

Tako da... kar ti vozi 80.

Osebnih izkušenj ne morem komentirat.Papir/forum prenese vse.

Seveda prenese vse, zato pa ti že 1 teden nabijaš o stvari, o kateri nimaš blage veze in si morda en kratek člankec prebral.
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Danes zjutraj sem imel priložnost testirat trditve junaka te teme. LJ-CE sem vozil 100 edin mimo kamionov sem pospešil ker sem se počutil smrtno nevarno s 100 na prehitevalnem. 63 min pa sem bil pred jutranjo konico, pa v Celju so se mi vsi semaforji poklopili. Ponavadi v jutranji konici rabim okoli 50 min. Sem bil pa tud že v 45.

Tako da... kar ti vozi 80.

Osebnih izkušenj ne morem komentirat.Papir/forum prenese vse.

Seveda prenese vse, zato pa ti že 1 teden nabijaš o stvari, o kateri nimaš blage veze in si morda en kratek člankec prebral.

Daleč od tega. Vsak si bo znal sam poiskat gradivo na spletu in se o tem podučil - tisti ki se ni podučil kje drugje.
Razloge za kaj je pri manjši hitrosti večja pretočnost pa sem že podal.
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Niso samo nočni vozniki. Se precej vozim izven konic (7-8) in (15-17) in se da takrat večinoma (pustimo poletje in ostale izjeme) brez težav vozit 130 km/h. Ali pa še več.
Tako da res ne vem zakaj bi morali splošno omejitev zniževati. Že tako so šerifi na cesti, kaj bi šele potem bilo, ko bi se ti spravili s 100km/h delat red. Po možnosti ob 3.00 zjutraj.
Aja, pa običajno sem en od počasnejših na AC
evil.gif
.

In glede DINAMIČNEGA REAL TIME prilagajanja omejitev razmeram na cesti, se mi pa zdi, da se vsi strinjamo s tem. Absolutno pa ne s STATIČNIMI omejitvami. Upam, da razumeš razliko.

Glede števila vozil je promet relativno predvidljiv. Tako da vseeno obstaja možnost dinamičnega (ni nujno real time) spreminjanja omejitve - zato pa je potrebna infrastruktura.

Ja seveda da je potrebna infrastruktura. Naj jo torej postavijo. Je treba it s časom naprej.

Niso to samo table ot. kar pač imaš v mislih,

Za SLO bi rabili le table in ograje (ki pa jih je treba itak na 90% AC zamenjat, ker so že zanič). In to bi lahko stalo enak ne glede na to, ali ohranimo splošno 130 in dodamo spremenljive ali pa splošno celo dvignemo na 150 ali 160 na odsekih, ki so OK za to.

No za mnenja čez palec nimam pripomb. Sploh če nekdo misli da je za doseganje ustrezne varnosti potrebno uporabljati le tehnične rešitve v obliki tabel in ograj.
Malo te j... funkcionalna nepismenost al pa se samo delaš takega.
Ti še 1x napišem najbolj jasno, kot znam: SLO avtoceste so na določenih odsekih dovolj dobre za 150 ali 160 omejitve. Na nekaterih bi bilo treba samo zamenjat ograje. Na nekaterih bi bilo potrebno pa veliko več oz se to pač ne bi splačalo.
In zato bil lahko dvignili splošno omejitev na 150 ali 160, postavili nižjo, kjer cesta z nič ali malo stroška za to ni primerna. Plus, pa ne zaradi varnosti, ampak zaradi pretočnosti prometa, dodali spremenljive omejitve.

Sicer ne vem o katerih odsekih govoriš, pa tudi učinek bi bil zanemarljiv za povprečnega voznika - to pa je bistveno. Pomembno pa je tudi da poteka promet čimbolj enakomerno (takrat se doseže največjo pretočnost) kar pa se ne dosega z odseki pospeševanj in zaviranj. Že tako imamo na veliko odsekih nižje omejitve zaradi drugih razlogov.

Pa dobro pusti že to pretočnost pri miru. Smo že ugotovili, da se to uredi s sprmenljivimi omejitvami. Konec debate.
Ko pa težav sem ni, pa je vsaj 2/3 odsekov SLO AC čisto OK za 160. Recimo of Lj do Lesc razen kakega tunela cela (spet: razen mogoče ograj).
In ja, v ceste je treba vlagat. Veliko. Samo pri nas tega nismo vajeni. Poglej čez mejo.

Lepo da se strinjamo da je potrebno omejitev znižat ob večji obremenitvi. Sedaj pa si lahko vsak jemlje pravico tudi ob zgoščenem prometu uletavat s 130 km/h. - kar direktno povzroča zastoje.:)

Glede projektiranja in izvedbe cest in stroškov ki bi nastali če bi hoteli povečat max omejitev sem tudi že napisal. - treba je vložit v infrastrukturo, in to konkretno, zato sem napisal da je učinek nesorazmeren v primerjavi z vlaganjem.

Z vseh vidikov cestnega prometa se morajo vsi projektni pogoji in izvedba ustrezno povečati. Začenši z ograjo, to smo že ugotovili, cestnim telesom, nadvozi in širino cestnega profila.- v glavnem kompletno spremenjen in povečan cestni svet. Ni to samo čirina vozišča.
smile-1.gif
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Danes zjutraj sem imel priložnost testirat trditve junaka te teme. LJ-CE sem vozil 100 edin mimo kamionov sem pospešil ker sem se počutil smrtno nevarno s 100 na prehitevalnem. 63 min pa sem bil pred jutranjo konico, pa v Celju so se mi vsi semaforji poklopili. Ponavadi v jutranji konici rabim okoli 50 min. Sem bil pa tud že v 45.

Tako da... kar ti vozi 80.

Osebnih izkušenj ne morem komentirat.Papir/forum prenese vse.

Seveda prenese vse, zato pa ti že 1 teden nabijaš o stvari, o kateri nimaš blage veze in si morda en kratek člankec prebral.

Kdo nabija se vidi po številu postov in njegova prisotnost v vseh forumih - vseznalac.:)

Jaz pa se oglasim ko imam kaj za povedat.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
...
Razloge za kaj je pri manjši hitrosti večja pretočnost pa sem že podal.
pravzaprav nisi. dal si le link do članka, v katerem pa tudi nič konkretno ne piše, tako da me tvoje argumentiranje bolj spominja na tisti vic o indijancih in mrzli zimi.
sicer pa sem se jaz prejšnji mesec vsako jutro, malo pred osmo, vozil v službo po vzhodni LJ obvoznici in nato zavil na severno obvoznico. in vsakič smo se ustavili tukaj: maps. ali je bilo to zaradi tega, ker sta se združevala dva večja prometna tokova, ali zaradi izvoza v BTC, ki ima premajhno pretočnost, ali morda kombinacije obojega, težko rečem. ampak dejstvo je, da je na tem odseku omejitev 80, medtem ko je naprej in nazaj višja omejitev, torej tvoja teorija o večji pretočnosti pri nižji hitrosti odpade, vsaj na tem odseku.
naslednji zastoj pa se je običajno (ne vedno) formiral na relaciji Tomačevo-Dunajska-Saveljska, torej spet na območju, kjer je precej frekventnih uvozov/izvozov...