Omejitev hitrosti na AC

Ste mnenja da se v prid varnosti in večje pretočnosti omeji splošna hitrost na AC na 100 km/h?


Rezultati so vidni samo po glasovanju.

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Dygscxpixm pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Danes zjutraj sem imel priložnost testirat trditve junaka te teme. LJ-CE sem vozil 100 edin mimo kamionov sem pospešil ker sem se počutil smrtno nevarno s 100 na prehitevalnem. 63 min pa sem bil pred jutranjo konico, pa v Celju so se mi vsi semaforji poklopili. Ponavadi v jutranji konici rabim okoli 50 min. Sem bil pa tud že v 45.

Poglej, Killakhan - malce osnovnošolske matematike.

Razdalja od razcepa Zadobrova (od konca omejitve 100) do izvoza Celje je 67 km.
Na tej poti je v dolžini 16 km omejitev 100 (skozi štiri predore in čez viadukte).
Dolžina poti, kjer lahko vozimo 130, je torej 51 km.
Upočasnitve skozi cestninski postaji Lukovica in Vransko zaradi bolj preprostega računanja zanemarimo.

Če vozimo ves čas 100 km/h, za 67 km porabimo 40:12 minut (40 minut in 12 sekund).

Če si torej s svojim običajnim tempom za cca 13 minut hitrejši, potem za teh 67 kilometrov porabiš cca 27:12 minut.
Torej imaš s svojim običajnim tempom povprečno hitrost okoli 148 km/h.
In to tudi na tistih 16 kilometrih čez Trojane, kjer je sicer omejitev 100 km/h.

Če pa čez Trojane upoštevaš omejitev in se tistih 16 km pelješ 100 km/h, potem pa imaš na preostalih 51 kilometrih povprečno hitrost okoli 174 km/h.

Če je res tako, ga kar dobro žgeš.

Druga možnost pa je, da si krepko pretiraval z oceno izgubljenega časa. ko si se vso pot vozil 100 km/h.

Jaz imam 82km AC. Čez trojane okrog 130.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Dygscxpixm pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Danes zjutraj sem imel priložnost testirat trditve junaka te teme. LJ-CE sem vozil 100 edin mimo kamionov sem pospešil ker sem se počutil smrtno nevarno s 100 na prehitevalnem. 63 min pa sem bil pred jutranjo konico, pa v Celju so se mi vsi semaforji poklopili. Ponavadi v jutranji konici rabim okoli 50 min. Sem bil pa tud že v 45.

Poglej, Killakhan - malce osnovnošolske matematike.

Razdalja od razcepa Zadobrova (od konca omejitve 100) do izvoza Celje je 67 km.
Na tej poti je v dolžini 16 km omejitev 100 (skozi štiri predore in čez viadukte).
Dolžina poti, kjer lahko vozimo 130, je torej 51 km.
Upočasnitve skozi cestninski postaji Lukovica in Vransko zaradi bolj preprostega računanja zanemarimo.

Če vozimo ves čas 100 km/h, za 67 km porabimo 40:12 minut (40 minut in 12 sekund).

Če si torej s svojim običajnim tempom za cca 13 minut hitrejši, potem za teh 67 kilometrov porabiš cca 27:12 minut.
Torej imaš s svojim običajnim tempom povprečno hitrost okoli 148 km/h.
In to tudi na tistih 16 kilometrih čez Trojane, kjer je sicer omejitev 100 km/h.

Če pa čez Trojane upoštevaš omejitev in se tistih 16 km pelješ 100 km/h, potem pa imaš na preostalih 51 kilometrih povprečno hitrost okoli 174 km/h.

Če je res tako, ga kar dobro žgeš.

Druga možnost pa je, da si krepko pretiraval z oceno izgubljenega časa. ko si se vso pot vozil 100 km/h.

Sem včeraj za foro resetiral BC na uvozu celje center in meril do tam, kjer sem zapustil AC. Sem šel pa 3 izvoze prej dol kot ponavadi.

74 km in 133km/h povprečna - 33 min in 24 sekund

Če voziš 100 km/h pa - 44 min in 24 sekund. Realno pa imaš povprečno nižjo ot 100, verjetno okrog 95 - 46 min in 44 sekund.

Kar za mene osebno pomeni nekje 1 uro na teden manj v avtu ali slaba dva dni na leto, kaj šele za nekoga, ki se vozi po 200-300km / dan po AC.
 

Dygscxpixm

Fizikalc
2. jun 2009
396
70
28
Sončna Štajerska
OK, nekaj kilometrov daljša pot, nekoliko nižja povprečna hitrost, malce manjša časovna razlika, seems legit.
Sam pravzaprav nimam kaj filozofirat o tem, kako naj ljudje vozijo na svoji poti v službo, ker že vrsto let delam od doma in tega problema sploh nimam.
Vsak se zase odloči, kako se mu zdi najbolj prav.

Sem se pa pred leti kar veliko vozil s Štajerske v Ljubljano, pa na Gorenjsko in tudi po vsej Evropi.
Kmalu sem pogruntal, da mi bolj odgovarja umirjena vožnja po omejitvah, kot pa da bi teral kot budala.
Svojega časa ne maram imeti našponanega do zadnje minute.
Deset ali petnajst minut gor ali dol na dan se mi ne zdi taka drama, da bi si šel zaradi tega žile rezat.
Dan ima še vedno 24 ur in tudi če sem malce dlje v avtu, bo poleg službe še vedno čas za družino, rekreacijo in sprostitev.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
467716-post_slo.gif
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.956
-8.677
113
Citat:
Uporabnik Dygscxpixm pravi:

Kmalu sem pogruntal, da mi bolj odgovarja umirjena vožnja po omejitvah, kot pa da bi teral kot budala.
Je pa tudi različno od človeka do človeka, kaj je za nekoga umirjena vožnja in kaj je teranje. Za enega je 100km/h prehitro, drugi pa ob 150km/h uživa.

Sicer tudi sam vozim večinoma po omejitvah(po GPS, ne po števcu), ker se mi zdi 130-140km/h ravno prav.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Dygscxpixm pravi:
OK, nekaj kilometrov daljša pot, nekoliko nižja povprečna hitrost, malce manjša časovna razlika, seems legit.
Sam pravzaprav nimam kaj filozofirat o tem, kako naj ljudje vozijo na svoji poti v službo, ker že vrsto let delam od doma in tega problema sploh nimam.
Vsak se zase odloči, kako se mu zdi najbolj prav.

Sem se pa pred leti kar veliko vozil s Štajerske v Ljubljano, pa na Gorenjsko in tudi po vsej Evropi.
Kmalu sem pogruntal, da mi bolj odgovarja umirjena vožnja po omejitvah, kot pa da bi teral kot budala.
Svojega časa ne maram imeti našponanega do zadnje minute.
Deset ali petnajst minut gor ali dol na dan se mi ne zdi taka drama, da bi si šel zaradi tega žile rezat.
Dan ima še vedno 24 ur in tudi če sem malce dlje v avtu, bo poleg službe še vedno čas za družino, rekreacijo in sprostitev.

Teranje je odvisno od gužve. Včasih je lahko 150 stresno, včasih pa tud 200 nič posebnega.