Citat:
Uporabnik sass pravi:
pravzaprav nisi. dal si le link do članka, v katerem pa tudi nič konkretno ne piše, tako da me tvoje argumentiranje bolj spominja na tisti vic o indijancih in mrzli zimi.Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
...
Razloge za kaj je pri manjši hitrosti večja pretočnost pa sem že podal.
sicer pa sem se jaz prejšnji mesec vsako jutro, malo pred osmo, vozil v službo po vzhodni LJ obvoznici in nato zavil na severno obvoznico. in vsakič smo se ustavili tukaj: maps. ali je bilo to zaradi tega, ker sta se združevala dva večja prometna tokova, ali zaradi izvoza v BTC, ki ima premajhno pretočnost, ali morda kombinacije obojega, težko rečem. ampak dejstvo je, da je na tem odseku omejitev 80, medtem ko je naprej in nazaj višja omejitev, torej tvoja teorija o večji pretočnosti pri nižji hitrosti odpade, vsaj na tem odseku.
naslednji zastoj pa se je običajno (ne vedno) formiral na relaciji Tomačevo-Dunajska-Saveljska, torej spet na območju, kjer je precej frekventnih uvozov/izvozov...
Povej kaj je za alter.si relevantni vir pa ga bom poiskal v elektronski obliki. Kak članek v angleščini? Samo prej ko bo kdo moral povedati kaj je po poklicu, ne le da je dnevni uporabnik ceste - in se tako na promet spozna.