Okvare VW 2.0 biTDI 240ks motorja

damo

Majstr
4. sep 2007
1.019
152
63
Ojla,

zanima me, ali ima omenjeni motor kake splošno znane hibe, serijske okvare itd?

Hvala za delitev izkušenj!
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.195
42
48
Kakor sem zasledil, znajo nekateri na okoli 80kkm konkretno piti olje - 1 liter na 700 km. Baje, naj bi zadevo odpravili. Če so jo "odpravili" tako, kot to "odpravljajo" vse druge znamke se bo pa kmalo pokazalo.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Kakor sem zasledil, znajo nekateri na okoli 80kkm konkretno piti olje - 1 liter na 700 km. Baje, naj bi zadevo odpravili. Če so jo "odpravili" tako, kot to "odpravljajo" vse druge znamke se bo pa kmalo pokazalo.
Motor je verjetno enak od začetka in po sami zasnovi najbrž kar enak kot ostale verzije 2.0 TDI z manj konji. Na golfu 184 ps sem moral od začetka do prodaje (240kkm) na cca 9kkm dolivati olje, da je potem zdržal do servisa na 15. Na passatu ga pa do sedaj še ni zmanjkalo, je pa res, da delam servis tudi na 15000 in ne na 30, kot naj bi bil priporočen interval. Ampak ker bi to kripco rad imel vsaj do kakšnih 250k, sem to vzel v zakup... Ja, imam pa praktično zadnji model.

Jernej
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
servis(kaj) ali menjavo olja?
V bistvu servis z menjavo olja. Na 15 je to menjava olja, oljnega filtra in pregled. Pa sam še zamenjam filter kabine, ker so mi pri prejšnjem avtu polomili amortizer predala in niso hoteli nič slišati o tem. Zato raje sam previdno odprem predal in zamenjam vložek...

Jernej
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Servisi na 30k so nategovanje folka, da bo kanta prej crknila. Za vsak avto je najboljše delat servise na 15k ali 1x letno.. Sploh če ima kanta DPF, tisto pa konkretno uniči olje.. Ajde če res narediš 5k letno.. Pol tud na dve leti..
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Saj na svetu niso samo avti iz VW hleva, kjer malo hudo pogledaš, pa poči glava ali gre turbina. In so potem lastniki celi srečni, ker je bilo stroška samo 1000 € ali 2000 € ostalo pa kulanca, čeprav je že dva meseca izven garancije.
Moje osebne izkušnje nekaj privat, nekaj službeno: P206, 1.4 dizel je imel servisni interval na 20.000, do 370.000 je motorček pel. Potem se je prodal in verjetno še poje nekje na jugu. Zafira 1.9 (ta ima DPF), servisni interval na 30.000, prilezla do 320.000. In verjetno še kaj bo.
Seveda pa ni noben od teh dveh imel olja notri eno leto, ker se tako malo nismo vozili.