Nekateri tule gor ste tako pametni, da vam kar iz glave puhti.
Vam dam namig:
spuščena guma ni krog in ker ni krog ne moreš računat s polmerom. Za hitrost vrtenja je pomeben obseg gume, ki pa se med prazno in polno spremeni minimalno, ampak očitno se dosti, da se to v praksi, da zaznat, tega pa res nisem vedel.
indirect TPMS, je ravno zaradi tega nezanesljiv in se lahko sproži že, če je z gumam vse OK, po drugi strani pa se lahko sproži prepozno, ko se že nekaj časa voziš s prazno gumo.
Vam dam namig:
spuščena guma ni krog in ker ni krog ne moreš računat s polmerom. Za hitrost vrtenja je pomeben obseg gume, ki pa se med prazno in polno spremeni minimalno, ampak očitno se dosti, da se to v praksi, da zaznat, tega pa res nisem vedel.
indirect TPMS, je ravno zaradi tega nezanesljiv in se lahko sproži že, če je z gumam vse OK, po drugi strani pa se lahko sproži prepozno, ko se že nekaj časa voziš s prazno gumo.