V članku je kup bedarij. Posredni nadzor deluje ok in ga ima še vedno cel kup avtov, drage senzorje ob ventilih ali v platišču se opušča in jih kmalu ne bo več, novi sistemi so veliko cenejši (senzor okoli 50€, da se ga prestavit v drugo gumo samo z nakupom dodatnega nosilca, ki stane 1€). VDO uporablja že vsaj 2/3 znamk, konkurenčni sistem že obstaja (v času pisanja članka še ni). Edino, kar še manjka, je standardizacija (s strani EU) oblike podatkov, ki jo dajejo senzorji, da bo konkurenčnost proizvajalcev še večja. Sicer v resnici s tem ni problemov (frekvenc, oblika podatkov ipd), ampak ker znajo senzorji povedat še marsikaj več kot le tlak, bi morali to standardizirat.
http://www.avto-magazin.si/nasveti/tehnika-nadzor-tlaka-v-gumah/
PS: prazne zadnje gume na AC šri marsikaterem avtu ne opaziš, dokler ni treba manevrirat. Takrat postane pa veselo (in dostikrat prepozno).
http://www.avto-magazin.si/nasveti/tehnika-nadzor-tlaka-v-gumah/
PS: prazne zadnje gume na AC šri marsikaterem avtu ne opaziš, dokler ni treba manevrirat. Takrat postane pa veselo (in dostikrat prepozno).