v bistvu je ful problemov s tem. tak na okol 80% folka od menjave gum do menjave gum ne preverja pritiska. Ali pa od servisa do servisa. Torej 1x letno.
Če bi ti vedel kaj vse se ne dela kar bi se morali in dela kar ni nujno potrebno pri avtih s strani lastnikov oziroma voznikov, je ta problem z gumami še zelo majhen. Sicer pa kako bodo lastniki preverjali pritisk v gumah, če uradni servis in uradni prodajalec nista sposobna preveriti pritisk v gumah pred predajo novega avta končnemu kupcu. Tovarna predpiše odstopanja pri zračnem pritisku 0,1 bar od normalnega tlaka prodajalec pa izroči stranki avto s gumami, kjer je tlak 10x večji kupec pa upa, da ni kaj z....l pri avtu. Še dobro da je šel preverit na lastno pest.
Zanimivo bi bilo tudi izvedeti, še so kolesa na avtu zategnjena s pravilnim momentom (100-110 Nm) potem ali je posoda z viterksom polna, +- kleme akumulatorja zategnjene, ....
Je pa resno, da so te dnevne luči na nekaterih avtomobilih katastrofa. Lije kot iz škafa pa se ljudje vozijo brez zadnjih luči, potem imaš meglo pa zadaj spet nič, pa mrak spet spredaj tiste uboge ledice zadaj pa nič. Mondeo ima to rešeno skoraj idealno ko vklopiš brisalce ali se samodejno vklopijo ob tretjem prehodu metlic prek senzorja za padavine avto avtomatsko prižge kratke luči. V mraku prav tako, ko pa je tema pa itak sam preklaplja kratke, dolge. Tako bi moralo biti rešeno pri vseh znamkah. Ti senzorji tovarno ne stanejo skoraj nič reši jo pa lahko življenja ali pa prihranijo mnogo živcev....