obvezen nadzor tlaka pri novih avtih

Se vam zdi potreben nadzor tlaka?


Rezultati so vidni samo po glasovanju.

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.315
21
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Moj je 1518 kg.



2.7? Absolutno prevec za tak avto/dimenzijo

Moja 1200 kg corsa ima napisano za eco: spredaj 2,7 zadaj 2,5

mere pnevmatik?


Mislim, da ima moja insignia isto. Je pa težji avto od corse - pri dimenziji 245/40/19.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ampak očitno alterjevci spet več vedo kot inženirji, ker avtomatsko pnevmatiko ki je 17+ col filajo z najmanj 3 bare.

Verjetno torej 19 col potrebuje vsaj 3.5 bara. Potem pa je težava da je avto trd (le zakaj) ter da gume noro pobira...
bonk.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Kaj ce bi ti kdaj kaksen mocnejsi avto vozil, v konjih in kilah, ga pognal malce po ovinkih in potem bil pameten na forumu? Casi yugotov, ko nisi cutil, ce je desna prednja pnevmatika bila nafilana na 1bar leva na 2.8, zadnji dve pa tam okoli 1.5 so mimo. Zapravljate denar za gume, vsako leto obvezno nov komplet, berete teste, onanirate na znamke, ko gledas parkirisca pred trgovskimi centri pa 90% ljudi vozi po feltni.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Kaj ce bi ti kdaj kaksen mocnejsi avto vozil, v konjih in kilah, ga pognal malce po ovinkih in potem bil pameten na forumu? Casi yugotov, ko nisi cutil, ce je desna prednja pnevmatika bila nafilana na 1bar leva na 2.8, zadnji dve pa tam okoli 1.5 so mimo. Zapravljate denar za gume, vsako leto obvezno nov komplet, berete teste, onanirate na znamke, ko gledas parkirisca pred trgovskimi centri pa 90% ljudi vozi po feltni.

160 PS mi zadošča za vsak dan, avto pa ima prazen 1550 kg. Polnim jih na 2,6 bar, enakomerno mi jih obrablja, vozim pa se vsaj 50% po zavitih regionalkah, skoraj brez izjeme dinamično. Če ne bi večinoma vozil po ovinkastih cestah, bi jih polnil na priporočenih 2,3 bar.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
jaz polnim, kot je napisano na pokrovčku za tank:
ta in ta dimenzija, toliko ljudi + prtljaga = tak tlak

zaenkrat na 1977kg in stalnem 4x4 nikoli težav s pobiranjem gum ipd. in niti ne vem, zakaj se ne bi predpisanih tlakov držal
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.940
6.984
113
no...za info...

Pri mondeotu sem imel napisane različne tlake, tako glede na gumo, obtežitev in hitrost! Torej za samo AC vožnjo nad 160kmh je bil predpisan drug tlak, kot za mestno vožnjo. torej očitno avtoindustrija tudi to ve.

torej je nemogoče postaviti zgolj eno številko, večina proizvajalce sicer napiše dve, ko je avto obtežen in ko je prazen, ampak bi rekel, da ta številka ni optimalna za vse pogoje, je pa najboljši približen za tako mesto kot AC vožnjo. In že nekdo sam priredi tlak glede na sovje potrebe, to ne pomeni da je pametnejši od avtoindustrije, ampak naredi tak, kot bi se moralo.

Saj je pa logično, da se guma drugače obnaša pri 160kmh ali 30kh in posledično je različen tlak optimalen.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.518
10.738
113
pri segreti gumi se tlak tako ali tako poviša. Torej. Torej se že samodejno tlak "prilagaja" razmeram na cesti in tipu vožnje.

Eno je al ti nadrukaš 0,1 do 0,2 bara zraven ko greš na daljše poti , autoban, ali pa nadrukaš 1 bar cu, ker je to "prav"
bonk.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.266
1.896
113
Ksz..

Še vedno je boljše dat noter 0,1 do 0,2 bara več ker na dolgi rok guma zgublja pritisk. Torej preko sezone vozis v povprečju vedno z 'dovolj' polno gumo...ker navzgor ni tako problematično kot navzdol.

Pri mojem je prporočen tlak 2,5 bara spredaj in zadaj. Ob polnem avtu 2,7 bara zadaj. 1.500 kg, 225/45 R17 ter 205/55 R16.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
no no, gume ne raznese kar tako, ampak pride do vibracij in tresenja, če počasi spušča in vlečenja v stran - nevarnoj edino močno zaviranje v takšnem slučaju. . Imel dva takšna dogodka in nobene ni razneslo. Res pa da nisem vozil 250+, tako kot običajni alterjevec.
evil.gif

Lahko jo raznese, lahko ne. Sem se peljal po AC precej daleč po prazni zadnji gumi, počasi je spustila, pazil šele, ko sem pas menjal
wink-1.gif
Nobenega tresljaja, hrupa, nič.
Po drugi strani pa mi je pri podobni hitrosti (150-160) zadnjo gumo razneslo tako, da sem v špeglu videl kose, kako letijo. Kolega, ki je zadaj spla, je skoraj infarkt.
No ja, sprednjo človek hitreje opazi, da je prazna, zna it pa hudi hitro. Ene par zim nazaj nazaj sem v S60 usekal po udarni jami v domači ulici (je bila luža, pa je nisem videl, prejšnii dan je še ni bilo,). v Lj. Pri Grosupljem pri motelu na AC je ene 200 m pred izvozom začel čudno rahlo drgetat volan. Sem se isti hip spomnil na udarno, dal žimgavc, na zaviralnem pasu je že treslo ko svinja, na izvozu je bila guma na feltni. Par sekund. Bok je bil odprt v dolžini ene 20 cm. In seveda je imel avto jebeni tire-kit. Pa je bila božična zabava. Vmes še policijo poklical, ko nas je koleg dostavil nazaj domov po drug avto (Volvo je ostal tam), je bilo že ograjeno s stožci in znak ...