Novi Mercedes A.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Če prav vidim je to trgovina z oblekami. Verjetno hoče nek lokalni trgovec s poceni cunjami asociirati na Cerruti 1881, upajoč, da bo kako stranko več, privabil s kopijo loga priznane znamke v trgovino.
logo_cerruti.gif
Notranjc, ti kupuješ šmeks cunje, za ure bi moral tudi vedet (poleg Klosharja): gre za trgovino Slowatch z urami višjega cenovnega razreda (za Stieberja)
grin1.gif
, 1991 je bil pač ustanovljen Slowatch.

Nova Meca A je pa
zmaga.gif
.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
3
38
Pa res. Se mi je zdelo pol , ko sem boljše pogledal, da je to tam pri železnem načrtu mesta z zgradbami iz leta 19xx. Je pa na tartiniju tut slikan pa sem bil površn. hehe
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
takšne so bile govorice odgovornih, sicer pa ko bodoakcije bo kak osnovni model tudi pod 20...zdaj se pobira smetana, in je cena še vedno dovolj zanimiva...

kako pa gre prodaja "jeznih ptičev" na štajerskih cestah sem mogoče videl enega ali dva
wink-1.gif
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
kako pa gre prodaja "jeznih ptičev" na štajerskih cestah sem mogoče videl enega ali dva
wink-1.gif

to ni merilo
evil.gif

štajerci ne veste kaj je dober avto
grin1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.202
3.828
113
Drag je. Očitno so videli pozitivne ocene in se odločili da malo navijejo cene, svoje pa je dodal še Audi z svojimi visokimi cenami A3.

Na nemški strani je sicer že komplet cenik in kofigurator ter tehnični podatki. Osnovni model je tam slabih 24 jurjev (bencinar A180), verjetno najbolj prodajani A180CDI z renaultovim 1,5DCi motorjem, navadnim radiem Audio 5 (brez tistega displeja na armaturki kot ga ima B serijsko), 15 colskimi jeklenimi platišči in ročno klimo pa slabih 27 jurjev, kar je pomoje velik fail.

Paketi opreme so sicer zanimivi in ne tako dragi ter imajo že takoj od osnovne naprej dobre špotne sedeže (imena so sicer kot pri Hyundaiu, torej Style in Urban ter seveda AMG). Na to gredo potem še razni "night" , "exclusive" in podobni paketi.

Če hočeš en vsaj približno spodoben avto, torej da ima vsaj mercedesov motor (doplačilo 7g tronic ali A200cdi), recimo opremo Style in avtomatsko kllimo, pa je cena hitro na 30 jurjev (pri nas torej ene 28), kar je pomoje velik fail. Če bodo cene res take, potem je tudi jasno da je A dražji od B-ja (ki ima tudi več opreme).
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
sicer pa saj veš, tisto načrtovano kvoto vozil bodo pri nas zagotovo prodali... in ni neke drame za Daimler...drugače pa kolikor sem videl glede Bjev se prodajo pri nas bolj kot ne samo osnovni modeli v rangu od 21 do 24 jurjev s popusti vred (pomeni skoraj brez dodatne opreme, testni itd)
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.717
9.924
113
40
MB
jaz odkrito povedano se čudim, isto kot se čudim da majo na porsche poslovalnicah vse službene audi 6 z ročnimi menjalniki
crazy1.gif
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
takšne so bile govorice odgovornih, sicer pa ko bodoakcije bo kak osnovni model tudi pod 20...zdaj se pobira smetana, in je cena še vedno dovolj zanimiva...

kako pa gre prodaja "jeznih ptičev" na štajerskih cestah sem mogoče videl enega ali dva
wink-1.gif

Če si ti videl enega ali dva, še ne pomeni, da se jih je toliko prodalo. Se jih vozi bistveno več kot ti navajaš.

Kako se bo pobirala smetana z Ajem, pa še bomo videli.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Jaz pa ne. Narod rajši pelje novega E-ja z osnovno mašino in classic opremo, nekateri doplačajo za kakšno malenkost, medtem ko sam rajši vzamem rajši rang nižje pa imam full C-ja s panoramo, avtomatom, delnim usnjem, bixenon, gretje/hlajenje/masaža sedežev, kjeyless itd za ceno skoraj osnovnega E-ja z malo dodatne opreme.. Nikoli ne bom tega razumel.
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Jaz pa ne. Narod rajši pelje novega E-ja z osnovno mašino in classic opremo, nekateri doplačajo za kakšno malenkost, medtem ko sam rajši vzamem rajši rang nižje pa imam full C-ja s panoramo, avtomatom, delnim usnjem, bixenon, gretje/hlajenje/masaža sedežev, kjeyless itd za ceno skoraj osnovnega E-ja z malo dodatne opreme.. Nikoli ne bom tega razumel.

Eh, seveda razumeš. Ker smo narod pleh preseratorjev, pa bi se radi zrinili v razred E, čeprav si lahko recimo realno privoščimo samo A.

Kje pa sosed ve, da imaš nalodanega A, se pa vidi, če imaš novega E
smile-1.gif
.

LP,
PIC
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Sej to, preveč se gleda kaj drugi mislijo. Meni je lepše notri, ko imam digitalno avtomatsko klimo + integrirano navigacijo kot pa eno roštilj klimo z navadnim radijem. Za zunanjost se pa naj drugi sekirajo
smile-1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.202
3.828
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Res je, ampak gre za čisto nov motor: http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM_607

Bo pa zanimivo na voljo pod 180CDI tudi 1.8 Mercesedov motor s enako kW: http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM651_engine

Zveni mi na razliko med vzhodnimi in zahodnimi trgi...

Z ročnim menjalnikom bo 1,5 renault motor, z avtomatskim (7G-DCT) pa 1,8 mercedesov motor. 200CDI ima enak motor, le z nekaj več konji.

Se pa pojavlja vprašanje kaj se bolj splača vzeti: avtomatika ali 200CDI. Doplačila je približno enako (1500eur). Avtomatika je sicer fino imeti, a se bojim da zna biti potem tistih 109 konjev premalo. Navijanje pa pri avtomatikih menda (po besedah serviserjev) ni tako priporočljivo oziroma je treba preprogramirati še menjalnik. Je pa v A-ju (in B-ju) dvosklopčni menjalnik, tako da morda ni tako hudo kot v C-ju, kjer je klasika.

Bomo videli v četrtek, na probi.
cheer.gif


Edit: če se znaš prebiti skozi PR bullshit, vidiš da motor ni nov:

Citat:
The common-rail four-cylinder with a rail pressure of 1600 bar is currently in its sixth generation, with more than 1.3 million units produced each year.

Gre torej za motor, ki renault standarno uporablja za svoje modele, sicer v šesti generaciji, ampak vseeno je to ta motor. To verjetno pomeni tudi da bo imel pogon odmičnih gredi na jermen in en varigo kot ostali mercedesi.

Citat:
This engine with the in-house designation OM 607 weighs around 30 kilograms less than an OM 651. Numerous components are specific to Mercedes-Benz, for example the OM 607 has the engine mountings of the M 270 petrol engine, as well as a special two-mass flywheel. The starter flanged onto the transmission, the alternator and the refrigerant compressor also come from the Mercedes modular system, and are driven by a belt with six grooves.

Vse kar so predelali je vpetje motorja (jasno, da sploh gre noter), dele start-stop sistema in kompresor klime. Vitalni deli so pa isti.
 
Nazadnje urejeno:
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.