Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Zakaj pa s Pirana? A ni to slikano v LJ na prešercu?
Je ja.
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Zakaj pa s Pirana? A ni to slikano v LJ na prešercu?
Notranjc, ti kupuješ šmeks cunje, za ure bi moral tudi vedet (poleg Klosharja): gre za trgovino Slowatch z urami višjega cenovnega razreda (za Stieberja)Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Če prav vidim je to trgovina z oblekami. Verjetno hoče nek lokalni trgovec s poceni cunjami asociirati na Cerruti 1881, upajoč, da bo kako stranko več, privabil s kopijo loga priznane znamke v trgovino.
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
kako pa gre prodaja "jeznih ptičev" na štajerskih cestah sem mogoče videl enega ali dva
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
takšne so bile govorice odgovornih, sicer pa ko bodoakcije bo kak osnovni model tudi pod 20...zdaj se pobira smetana, in je cena še vedno dovolj zanimiva...
kako pa gre prodaja "jeznih ptičev" na štajerskih cestah sem mogoče videl enega ali dva
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Jaz pa ne. Narod rajši pelje novega E-ja z osnovno mašino in classic opremo, nekateri doplačajo za kakšno malenkost, medtem ko sam rajši vzamem rajši rang nižje pa imam full C-ja s panoramo, avtomatom, delnim usnjem, bixenon, gretje/hlajenje/masaža sedežev, kjeyless itd za ceno skoraj osnovnega E-ja z malo dodatne opreme.. Nikoli ne bom tega razumel.
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
A180CDI z renaultovim 1,5DCi motorjem
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Res je, ampak gre za čisto nov motor: http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM_607
Bo pa zanimivo na voljo pod 180CDI tudi 1.8 Mercesedov motor s enako kW: http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM651_engine
Zveni mi na razliko med vzhodnimi in zahodnimi trgi...
Citat:
The common-rail four-cylinder with a rail pressure of 1600 bar is currently in its sixth generation, with more than 1.3 million units produced each year.
Citat:
This engine with the in-house designation OM 607 weighs around 30 kilograms less than an OM 651. Numerous components are specific to Mercedes-Benz, for example the OM 607 has the engine mountings of the M 270 petrol engine, as well as a special two-mass flywheel. The starter flanged onto the transmission, the alternator and the refrigerant compressor also come from the Mercedes modular system, and are driven by a belt with six grooves.