Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Ni možno
. Se vozim v precej avtomobilih in imam ''naštelane'' tolerance.
V C5 nisem imel tega občutka. Razumem razliko med mehkim podvozjem in morsko boleznijo
.
Najhuje pa je bilo, ko je bila grbina na sredi ovinka. Zadeva ni zgolj neprijetna, temveč tudi nevarna.
Avto namreč zaradi plavanja delno izgubi stik s podlago in zdrsne.
Bom pa šel v kratkem spet na tesno vožnjo in se bom temu še malo bolj detaljno posvetil.
Morda bo tako kot z novim Twingom, ko sem le jaz čutil, kot da je motor nekje svoja enota in ne eno z avtom. Sem šel potem malo gledat po testih in noben ni tega opazil. Ampak še vedno ostajam pri tem mnenju.
Danes sem se še enkrat posvetil Comfort načinu pri nastavljivem podvozju na DRUGEM avtomobilu, tako da je možnost napake izločena.
Moje mnenje je nespremenjeno: zadeva je nesprejemljiva. Sem pa tokrat natančno spremljal zadevo: kot omenjeno, luknje požira dobro, problem je nihanje avtomobila naprej/nazaj PO grbini oz. neravnini na cesti (torej ne po luknji). Po tem namreč avto še enkrat/dvakrat zaniha naprej/nazaj. Testira se lahko enostavno in sicer na večjem ležečem policaju, čez katerega greš z normalno hitrostjo. PO grbini bo avto še 2x občutno zanihal naprej/nazaj. Tega še nisem doživel pri nobenem avtomobilu z nastavljivim podvozjem. In kot omenjeno zadeva ni le neprijetna, temveč v primeru, da do tega pride v ovinku, tudi nevarna. Laično predvidevam, da so nekje zašuštrali v algoritmu ''umirjanja''.
Ob prvi priložnosti bom enako sprobal še na Passatu. Če tega tam ne bo občutiti, potem je lahko zraven ''politična odločitev'' VW.
PS: Ko sem lastnika povprašal glede DCCja v Comfort načinu je takoj sam povedal identično zaznavo. Njegova žena je bila pa še bolj slikovita
.