Mondeo gre v rang Passata in Superba.kam pa gre mondeo?
Octavia je v rangu golfa, kjer je tudi Focus.
Mondeo gre v rang Passata in Superba.kam pa gre mondeo?
Ja, pa skoraj dve leti so rabili, da so porhtali ta radio in še nekaj stvari, da je začel delati tako kot se približno spodobi. Če vprašaš mene, navadni radio dela precej hitreje in še ob zagonu takoj preklopi na radio. Moj pa vsem nadgradnjam navkljub še vedno teži z uporabnikom kakšnih 15 sekund, včasih še dlje . Android auto pa ne uporabljam, ker je zame neuporaben in uporabljam navaden BT. Telefon dela bp, youtube na telefonu pa tudi (preko bt).Vzel bi passata, imam ga sicer pre-facelift, highline z led high, dsg, 150KM dizl, facelift ima pa prave matrične žaromete in to je top. Led low so tisti slabši. V passatu manj slišiš zunanji trušč kot v superbu, superb ima večji prtljažnik. Oprema takšna kot pač je na tem avtu z nekaj malega doplačili, nič ne pogrešam. Nalašč nisem hotel panoramske strehe.
Precejkrat mi je pri polnih rokah stvari prišlo prav virtualno pedalo za odpiranje prtljažnika, mahneš z roko in se prtljažnik odpre. Večina jih ima "samo" električno odpiranje in zapiranje prtljažnika, en gumb na vratih. Jaz imam dva, če stisnem drugega, se prtljažnik sam zapre ko odidem vstran. Radio imam Discovery media Pro, torej največja varianta z navi, zastonj posodobitve map ter že odprt android auto (pri navadnem discovery moraš plačati odklep)... pa še nobenih štrlečih gumbov nima in se zelo lahko čisti
Jaz nisem radia nikoli posodabljal, pa se radio po kontaktu vžge v 2-3 sekundah, nič ne teži z kakimi uporabniki. Občasno, ampak zelo redko, rabi dolgo (pol minute) za povezavo z telefonom. Običajno je pa povezan takoj in dela dobro. Mape so pripravljene v par sekundah. Nasplošno gledano, nič počasnejši od kake dobre aftermarket zadeve. Škoda samo, da nimam ozvočenje Dynaudio.Ja, pa skoraj dve leti so rabili, da so porhtali ta radio in še nekaj stvari, da je začel delati tako kot se približno spodobi. Če vprašaš mene, navadni radio dela precej hitreje in še ob zagonu takoj preklopi na radio. Moj pa vsem nadgradnjam navkljub še vedno teži z uporabnikom kakšnih 15 sekund, včasih še dlje . Android auto pa ne uporabljam, ker je zame neuporaben in uporabljam navaden BT. Telefon dela bp, youtube na telefonu pa tudi (preko bt).
Jernej
Faceliftan Passat ima kapacitiven volan. Ne v smislu da so tipke kapacitivne (glede na slike so še vedno klasične), ampak v smislu, da Lane assist roke na volanu zaznava s kapacitivno tehnologijo, namesto s senzorjem na volanski gredi. To je pa ogrooomna razlika. Dejansko pomeni da samo držiš roka na volanu, on pa pelje, medtem ko moraš v "stari" verziji migat z voloanom sem in tja, sicer tečnari. Če bi se več vozil, bi znal samo zarati tega upgradat.
Ne vem kje je tu Superb.