Ful enih bajetov, k ponavad jaz imam xc90 2020, prva generacija z b5 dizlom. od mehaničnih zadev samo redni servis. Pač kmag so posebneži, ampak za redne zadeve res ni treba bit dohtar.
Je pa tako, pri takih avtih kasko rabiš. kasko je pač drag, ker gre na ful ceno novega avta, samo tudi za popravljati se kar splača, ker recimo menjava vetrobrana je 1,5k; meni je počla luč in se je rosila, zamenjava je 1,8k po luči; pleh je drag, povsod je ful nekih dihtung, krom letvic ipd in so računi za popravilo ponavad na večih straneh, gume če nimaš nankang tut niso poceni...
Avto je meni še vedno topšit, ja nima mogoče vseh gadžetov k sveta trojica, ampak kar ima pa dela. Jaz bi obvezno iskal takega z zračnim vzmetenjem in BLIS (to včasih niso dodajal zraven), 360 kamero, pa recimo če že, da je inscription z boljšimi sedeži, vidiš po usnju, ker imaš opcija za bolj gladko usnje. Kljuko če rabiš lahko dodaš naknadno, meni je pa najbolj uporabno da lahko na prtljažniku zakleneš avto, ne vem s čim je povezan da imaš 2 gumba. Ne vem od kerga letnika naprej imajo notr sim kartico, in imaš pol Volvo app na telfonu. to je zakon, ker lohk preko telefona odklepaš/zaklepaš avto pa tudi štartaš motor za gretje/hlajenje... Ne rabiš webasta.
Problematični so bli D5 motorji, ker jim je prežgal neko cev pri turbotu, samo to so že vsi menjal do zdej. B5 je b.p., kolikor jaz gledam, samo kar dosti adbluja požre. Manjka pa mu 1000 ccm3, to pa res. konjev je sicer dost, samo nima pa takega navora ko 3.0 motor.
Edino kar mi gre RES na organ, je da se trese desni del armaturke nekje bolj glasni muziki... že parkrat sem gledu kje in kaj, pa mi ne rata odkrit.
Servis je res drag. Za onega malega 40 al kaj je, nek mali bencinar....800€ za drugi servis (nevem al je blo 45 al 60Kkm). Olje, filtri, svecke in "menjava" zavorne (glede na to, da je na racunu 0.5 litra...pol vemo kako so menjali...)
V cem pa je drugacen kot stara 6ka ali pa passat? Avto ima v motorju olje na karterju srauf in filtre tam kjer vsak drug avto dela je za cca 45 minut ce je serviser zelo temeljit….Saj me en drek briga ampak si prepričan da si finančno sposoben hendlati tak avto? Morda sem se napačno izrazi, si prepričan da si ga pripravljen hendlati? Verjetno misliš da je to kot stara šestka ali Passst? Olje, filter in kak ventilček tu in tam? KMAG te pomojem požre že pri osnovi, olje, filter.
V cem pa je drugacen kot stara 6ka ali pa passat? Avto ima v motorju olje na karterju srauf in filtre tam kjer vsak drug avto dela je za cca 45 minut ce je serviser zelo temeljit….
V90 d4 awd automatic redne servise se da spravit z vsemi filtri in castrol 0 20 pri kateremkoli “garaznem serviserju” serviserju na okoli 200 € s svojim materialom se manj, pri teh znanih volvo doktorjih cca 250€, interclass nekaj vec, koliko pa kmag in summit hoceta me pa biti ne zanima ker nimajo konkurencne prednosti niti pojma o teh avtomobilih kot bi od pooblascencev pricakoval
Menjava olja v menjalniku cca 300, vsi diski in ploscice cca 650…
Moj ima 220000 trenutno
dodajam cene servisov sem navedel izkljucno z racunom servise pa ne delam na predvidenih 30000 ampak nekje med 20 in 25000 z predvidenim longlife oljem
jaz sem takrat gledal q7 in xc90, ker je bilo to še pred spremembo DMV, je bil audi z 3.0 motorjem vsaj za 15k dražji, zarad davka... Pomoje uni lastniki spremembe DMV na dol ne morejo pohendlat drugače kot da ga nesejo naprej
plus da recimo so v povprečju uni slabš opremeljeni, ker ko sem jaz primerjal, da če bi hotel isto opremljenega q7 kot xc90, bi me audi nesel na dodatni opremi še +20k... in ko sem vse skupaj seštel in ker so bile 2020 cene za nove xc90 precej ugodne, recimo tam okoli 20% pod listed price, ni bilo baš dileme...
Sedaj mi je žal ker nisem vzel q7, ampak to samo zarad 3x isofix zadi, samo to je bolj moj problem zdej
Aja, sem pa prvi lastnik, od 2020, zdej ima prevoženih 105kkm. sej kaj bo kasneje noben ne ve in je loterija, samo do sedaj ni bilo nič... ČE bo pa potem kaj, bo pa ravno v tem obdobju ko ti gledaš.
Mi pa sodelavec, ima isto, pravi da zdej servisira na summitu, da je boljš k kmag.
Napisal si Olje, filter in kak ventilček tu in tam? KMAG te pomojem požre že pri osnovi, olje, filter.Pa ne govorim jaz o rednih servisih, olje, filter, govorim o izrednih servisih če je kaj narobe. Seveda je razlika, VW, Audi zna šraufat, diagnosticirat mnogo mnogo mehanikov, Volvo le redki. Pa kot sem napisal, deli za Volvo so neprimerno dražji od enega VAG-a. Pa nima veze, pozabi da sem kaj napisal.
Ehmmm....ker je pri drugem servisu zadeva se v garanciji?Kje pa piše, da je treba na pooblaščenem delat servise?
Koliko volvotov pa si imel do sedaj?Ja napisal sem da verjetno Volvo XC90 ne bo tak simpl kot kak stari Passat kjer je olje, filter in kak ventiček. Pa neboma zdaj midva debatirala kateri del je pri Volvotu dražji, recimo da že preko 20 let prodajam dele za avtomobile (določen segment) in so v primerjavi s konkurenco cene le teh kar zasoljene. Zmagovalec pa je itak Lexus, tisto pa je bolano drago.
Diagnostika je problem je, zelo zelo velik problem, težava je v tem da večina mehanikov kaj dosti več od branja testerja ne obvlada, le ta pa ni zanesljiv. Problem je ker se večina mehanikov ne razume v samo delovanje določenih sklopov v avtu. Torej ko je nekaj narobe začne tester nizati napake ki so posledica drugih napak in nimajo z vzrokom nobene veze itd. No, in če res ne poznaš avto/znamke si najebal. Torej pri VAG koncernu to ni problem ker je masa tega na cesti, vsak malo pokliče okoli, se pozanima in se stvar nekako uredi. Kam pa boš ti koga klical za Volvo? Tega pač ni masa na cesti in ni nekih hudih, javno dostopnih baz in debat, vsaj ne v takšni meri kot je to pri kakšnem Audiju, BMW, Merkli pa še kje drugje. Pa ne pravim da ne gre tega rešit, govorim samo da zna bit problem če naletiš in imaš "srečo". Prav tako neoriginalni rezervni deli, neprimerljivo, prav tako rabljeni deli, nepreimerjivo večja masa tega za enega nemca....
Koliko volvotov pa si imel do sedaj?
Tako kot ti 20 let prodajas avtodele jih pa jaz ze 30 let kupujem in verjemi imam obcutek za cene
Samo bedak primerja 20 let star Volvo z "novim" Kitajskim Volvom.Ma dej ne seri nabijas o stvareh o katerih nimas ocitno veliko pojma
220000 imam trenutno na v90 verjetno sem imel situacije o katerih ti ves vse v teoriji...