Ful enih bajetov, k ponavad
jaz imam xc90 2020, prva generacija z b5 dizlom. od mehaničnih zadev samo redni servis. Pač kmag so posebneži, ampak za redne zadeve res ni treba bit dohtar.
Je pa tako, pri takih avtih kasko rabiš. kasko je pač drag, ker gre na ful ceno novega avta, samo tudi za popravljati se kar splača, ker recimo menjava vetrobrana je 1,5k; meni je počla luč in se je rosila, zamenjava je 1,8k po luči; pleh je drag, povsod je ful nekih dihtung, krom letvic ipd in so računi za popravilo ponavad na večih straneh, gume če nimaš nankang tut niso poceni...
Avto je meni še vedno topšit, ja nima mogoče vseh gadžetov k sveta trojica, ampak kar ima pa dela. Jaz bi obvezno iskal takega z zračnim vzmetenjem in BLIS (to včasih niso dodajal zraven), 360 kamero, pa recimo če že, da je inscription z boljšimi sedeži, vidiš po usnju, ker imaš opcija za bolj gladko usnje. Kljuko če rabiš lahko dodaš naknadno, meni je pa najbolj uporabno da lahko na prtljažniku zakleneš avto, ne vem s čim je povezan da imaš 2 gumba. Ne vem od kerga letnika naprej imajo notr sim kartico, in imaš pol Volvo app na telfonu. to je zakon, ker lohk preko telefona odklepaš/zaklepaš avto pa tudi štartaš motor za gretje/hlajenje... Ne rabiš webasta.
Problematični so bli D5 motorji, ker jim je prežgal neko cev pri turbotu, samo to so že vsi menjal do zdej. B5 je b.p., kolikor jaz gledam, samo kar dosti adbluja požre. Manjka pa mu 1000 ccm3, to pa res. konjev je sicer dost, samo nima pa takega navora ko 3.0 motor.
Edino kar mi gre RES na organ, je da se trese desni del armaturke nekje bolj glasni muziki... že parkrat sem gledu kje in kaj, pa mi ne rata odkrit.