Nova Škoda Superb

sole

Fizikalc
20. jul 2007
1.452
24
38
Lep avto, samo cena bo poletela v nebo...
 
Nazadnje urejeno:

mdragan

Pripravnik
30. okt 2014
993
6
18
Lep!!!
Spominja me pa ogromno na passata presnje generacije
Ceprav tisti zadnji del pri bocni slike je se vedno cesko neskladen....
 
Nazadnje urejeno:

mobifrik99

Fizikalc
20. nov 2007
1.138
5
38
VW nikoli ne bo dopustil, da bi se Superb oziroma Škoda preveč izkazala pri dizajnu...predvsem notranjost bo vedno nekoliko zaostajala, toliko, da se ve kdo je lastnik in premium znamka in kdo ne...je pa super avto seveda
wink-1.gif
 

mdragan

Pripravnik
30. okt 2014
993
6
18
Skoda verjetno je bolj produkt za vzhodne trge,npr Slo....ne vem koliko se v DE prodaja...ze v Ita je skoraj nerasirjena znamka....v koncernu sigurno vejo tocno kaj in zakaj
Postajajo pa vsecni avti
 
Nazadnje urejeno:

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Glede na to da je bila januarja Octavia glede na prodajne številke na 8 .mestu v Nemčiji, je ta tvoja teorija mal tako na pamet povedana....
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Na zahodu je kar dosti Škod. Par sem jih videl na Norveškem, tudi na Danskem avto ni neznan. Po drugi strani pa ravno balkanci raje vzamejo oguljenega Audija nižjega razreda kot polno naloženo Škodo.

Meni je novi Superb zelo všeč, dvomim pa da bo kdaj cenovno dosegljiv. Že Octavija je danes cenovno na nivoju prejšnjega Superba, tako da bo novi šel verjetno opazno višje.
 

mdragan

Pripravnik
30. okt 2014
993
6
18
La classifica dei marchi più venduti in Europa nel 2014, quindi:
1. Volkswagen – 2,05 milioni (+1,5 per cento rispetto al 2013)
2. Renault – 1,37 milioni (+4,1 per cento)
3. Ford – 1,28 milioni (+0,3 per cento)
4. Opel – 1,05 milioni (+2,9 per cento)
5. Peugeot – 981 mila (+3,4 per cento)
6. Mercedes-Benz – 840 mila (+6,5 per cento)
7. Fiat – 820 mila (+0,4 per cento)
8. Citroën – 807 mila (+0,1 per cento)
9. Audi – 780 mila (+3,9 per cento)
10. Toyota – 770 mila (+1,9 per cento)
11. BMW – 735 mila (+4,4 per cento)
12. Nissan – 705 mila (+10,4 per cento)
13. Skoda – 690 mila (+8,8 per cento)
14. Hyundai – 659 mila (-2,5 per cento)
15. Kia – 568 mila (-1,4 per cento)
16. Dacia – 419 mila (+20,9 per cento)
17. Lada – 395 mila (-16 per cento)
18. Seat – 344 mila (+12,8 per cento)
19. Volvo – 277 mila (+10 per cento)
20. Mazda – 229 mila (+17,2 per cento)
21. Mitsubishi – 203 mila (+10,2 per cento)
28. Lancia – 70.350 (-3,5 per cento)
29. Porsche – 60.124 (+21,1 per cento)
30. Alfa Romeo – 59.948 (-8,5 per cento)
33. Jeep – 52.222 (+64,9 per cento)
34. Lexus – 51.420 (+24,6 per cento)
45. Infiniti – 13.274 (+17,1 per cento)
48. Tesla Motors – 8.733 (+120,7 per cento)
49. Maserati – 5.798 (+260,1 per cento)
50. Abarth – 4.037 (+11,8 per cento)
Dati: Focus2move
to je lestvica najbolj prodajanih avtomobilskih znamk v Evropi v letu 2014
vir
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Glede na to da je bila januarja Octavia glede na prodajne številke na 8 .mestu v Nemčiji, je ta tvoja teorija mal tako na pamet povedana....

Ja in? Proti VW na 1. mestu in ko prišteješ še vse ostale nemce do 7. mesta, je prodaja Škode kot pljunek v morje.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
Je pa dvakrat večja kot pri seatu. Ne sedaj cifre gledat generalno. Najdite tako lestvico iz leta 90. Boste videli kje je bila takrat škoda. Lahko pa se lestvico pred ww2.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Elektricna rocna zavora... adijo.
smirk-1.gif
Noro kam vse rine industrija in kako uspesno prepricajo ljudi v placevanje neumnosti.
 

mdragan

Pripravnik
30. okt 2014
993
6
18
mislim da je avto (znamka) kateri si mora priborit svoje mesto na bolj resnih avto trgih.....verjamem,da so na dobri poti,ceprav za VW koncern,po moje ostane trzna nisa za east EU.....
Nikoli ne bo in ne bo smela konkurirat vw,za audi,bmw in mb pa itak nedosegljivo.....lahko pridobi kupce raznih drugih tipa opel ali ford....moje misljenje
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Elektricna rocna zavora... adijo.
smirk-1.gif
Noro kam vse rine industrija in kako uspesno prepricajo ljudi v placevanje neumnosti.

Največja genialnost, ki so jo pogruntali, je kakršnakoli dodatna oprema nasploh. Zaslužek za najmanj vložka.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
Točno, je nekdo že pisal.
Izdeava basic avta stane 4 jurja, polno naložbenega z opremo pa 5.razlika v prodajni ceni pa vemo kakšna je.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
Ja, mene to zavedanje tako boli, da mi ni možno prodat dodatne opreme
smile-1.gif
Prav ignoriram dodatke. Itak je 3/4 stvari zguba cajta. Nazadnje je prodajalec skoraj surlo držal, ker sem vsemu gladko rekel "ne".

Zdaj pa imam dokaj nov avto z 2 consko klimo in tempomatom (to dvoje rabim) in zadnjimi šipami na žgance. Pač na alterju sem sramota, sam pa vem, da se zadaj ne bom niti enkrat usedel.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.732
113
jap, pameetno, ko zadaj malo okna odpreš da preluftaš otroku itd, boš se pač stegno nazaj pa zarolal
wink-1.gif
. epsko. Sosedi pa: glejte, herman je šparal. :D haah
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
Veš kega

Za tistih 375€ doplačila raje vsakič najamem bosanca, pa naj mi on šipe rola. Ali pa se ustavim in grem sam rolat. Če bi se slučajno pokazala potreba, ker v zadnjih 9 letih se še ni.

Ne resno kake mate eni.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.732
113
seveda ni potrebe, ker ne moreš. Potem si potrebo izbiješ iz glave, ostale pa ko jebe.
wink-1.gif
poznamo to. Ni potrebeo po ksenonkah, tudi ni potrebe po tempomatu, ni potrebe po 4maticu, ni potrebe po avtu. Imam kolo. :D