Mah - tu je verjetno spet kak preveč zagret birokratek našel “luknjo”, kjer je ni.
Po celotni Evropi se je nekako uveljavilo, da je treba tovor, ki sega 1 m preko skrajnega dela vozila (mimogrede - to je običajno odbijač) ustrezno označiti (rdeča cunja, rdeča luč in kasneje rdečo-bela šrafirana tabla namesto cunje, da se poenoti).
Namen - da se štrleči tovor prej vidi, ker smo pač ljude tako naštrikani, da razdaljo predmeta pred seboj določimo glede na najbolj “viden”, kar je pri vozilih običajno zadnji odsevnik ozr. zadnja luč. Torej rdeča cunja zato, da se zadaj vozeči ne napiči na šperovec, ki ga vozimo v Golfu …
In zdaj do bistva - predpis je bil “rudeča cota (ne cvet!)” ali luč (ne večna, čeprav, če je ni lahko pride ravno do te …) - in nosilci koles za na kljuko imajo zadnje luči (in žmigavce itd) - ergo je pogoju “cunje”ozr. “luči” zadoščeno.
Zakaj prihaja do takih birokratskih neumnosti? Enostavno zaradi tega, ker nihče več ne ve čemu je bil kakšen predpis namenjen ozr. kaj so “takrat” s predpisi želeli doseči (v tem primeru: ustrezno vidnost in s tem večjo varnost). Najhuje pa je, ker današnje “predpisovalce” namen ozr. smiselnost predpisov sploh ne zanima.
Me prav zanima kaj bi lah, ki se je te neumnosti s tablo na bickle spomnil, povedal, če bi ga vprašal kaj želi doseči s to tablo.