Nosilci za kolesa na vlečni kljuki

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.532
1.127
113
Si mogoče kdo lasti kovček za na kljuko? Ali pa če je kdaj vozil? Morda Thule Arcos?
Če prav zastopim moraš kupiti posebej nosilec in posebej kovček?
Pa nikjer nisem zasledil, da bi se dalo najeti...
Pozna kdo alternativo?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Mah - tu je verjetno spet kak preveč zagret birokratek našel “luknjo”, kjer je ni.

Po celotni Evropi se je nekako uveljavilo, da je treba tovor, ki sega 1 m preko skrajnega dela vozila (mimogrede - to je običajno odbijač) ustrezno označiti (rdeča cunja, rdeča luč in kasneje rdečo-bela šrafirana tabla namesto cunje, da se poenoti).
Namen - da se štrleči tovor prej vidi, ker smo pač ljude tako naštrikani, da razdaljo predmeta pred seboj določimo glede na najbolj “viden”, kar je pri vozilih običajno zadnji odsevnik ozr. zadnja luč. Torej rdeča cunja zato, da se zadaj vozeči ne napiči na šperovec, ki ga vozimo v Golfu …

In zdaj do bistva - predpis je bil “rudeča cota (ne cvet!)” ali luč (ne večna, čeprav, če je ni lahko pride ravno do te …) - in nosilci koles za na kljuko imajo zadnje luči (in žmigavce itd) - ergo je pogoju “cunje”ozr. “luči” zadoščeno.

Zakaj prihaja do takih birokratskih neumnosti? Enostavno zaradi tega, ker nihče več ne ve čemu je bil kakšen predpis namenjen ozr. kaj so “takrat” s predpisi želeli doseči (v tem primeru: ustrezno vidnost in s tem večjo varnost). Najhuje pa je, ker današnje “predpisovalce” namen ozr. smiselnost predpisov sploh ne zanima.
Me prav zanima kaj bi lah, ki se je te neumnosti s tablo na bickle spomnil, povedal, če bi ga vprašal kaj želi doseči s to tablo.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Na kamperjih - ker so bila več kot 30 cm “ven”.

Sedanji predpis uvaja še pojem “slabo vidljiv” tovor, kamor po eni od zadnjih sodb spadajo kolesa, ki ga je treba na skrajnih točkah označiti s tablo - ergo, če imate malo ožji avto in malo večje bickle spadate sem in morajo dve tabli gor.
Celo nemški avtoklubi odsvetujejo potovanje v Italijo z nosilci za kolesa, dokler si lahi sami ne bodo na jasnem kaj hočejo. Naj bi do začetka ferragoste odločili - kar pa močno dvomim da bo.
In kot sem zgoraj omenil - vse zaradi enega al dveh nadobudnih pisarčekov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
ce malo pregledas google opazis, da je vsako leto, ze nekaj let, pred sezono panika okoli te table...

sicer pa lahko bi se to poenotilo v eu, pa ne bi rabil vsak medij pisat sokantnih naslovov "TO SE VAM BO ZGODILO, ČE...."
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

Fusionn

Guru
5. sep 2007
2.231
503
113
jaz sem bil lani v ita na dupustu, pa nisem opazil, da bi ljudje množično imeli table na nosilcih za kolesa. Tudi mene ni nihče ustavil. Sem pa prvič za to slišal letos, pred kakim mesecem, ko je bil predlagan zakon še bolj neumen. En del poredloga so opustili, o drugem delu pa sedaj internet gori, ker je marsikaj tudi dvoumno napisano.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Sem ta praznični teden malo opazoval s čim italjani, francozi, nizozemci in beglijci vozijo kolesa na avtu pa je živa katastrofa. Dejansko je prtljažnikov na kljuki samo 10%, ostalo so tiste gurtna variante, nekaj čudakov je imelo pa celo homemade gurtna stajl namestitev. Zmagal je nek francoz ki je imel na starejšem tovornem citroen berlingotu ena vrata napol odprta, pa kilometer gurten speljanih levo desno preko obeh vrat in treh biciklov pa še je delovalo kot da bo izgubil tiste bicikle po par ovinkih. Skratka noben od teh sistemov nima lastne osvetlitve in najbrž za take sistem so mišljene opozorilne table. Najbrž velja isto pri nas če namestiš nek tak nosilec (ker tovor štrli XX cm od konca vozila ki ga označujejo luči na vozilu).

Drugo opažanje je da se strešnih nosilcev ne uporablja več, pretežka električna kolesa in previsoke strehe SUVov pa vsi raje skeširajo za vlečno kljuko in thule zadaj. Sicer kot rečeno to je po zadnjem opazovanju slovenska posebnost (en bicikl za vsaj 3k eur, potem pa vlečna kljuka pa thule za dodatnega tisocaka da se peljes 3x na leto gužvat z biciklom nekam v 3pm). Tujina ne pozna vlečnih kljuk, to je bolj balkanska logika da se to rabi na vozilu.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.580
1.104
113
Titograd
Jaz si pecikl peljem na pohorje, pa se tam vozim. Sem raje plačal in kupil za na kljuko, kot pa da se j z streho, prtljažnimi vrati, gurtnami itd... itak kot po pravilu nekaj rabiš iz kuferana ko si že natovorjen in nagurtnan :bonk: