Kdor nima občutka, kako hitro vozi ne glede na avto, ima resne težave pri zaznavanju okolice in kot tak predstavlja smrtno nevarnost za druge na cesti.
Res pa je, da se on počuti varno. Ker pač ne zaznava pravilno. Saj menda hitrosti praviloma ne zaznavamo z ušesi in tresljaji telesa, temveč z očmi. In te sporočajo enako informacijo, če se peljemo v jajčku ali v premiji. Na koncu je reakcijski čas tudi enak.
Kak dokaz ali samo nabiraš poste? Reakcijski čas človeka v premiji je drugačen kot v jajčku? Obcestni količki se mimo oči voznika premikajo hitreje v cliotu pri 100 km/h kot v premiji pri 100 km / h?Mater si se pa potrudil, da si toliko neumnosti naklofal v enem postu.
Kak dokaz ali samo nabiraš poste? Reakcijski čas človeka v premiji je drugačen kot v jajčku? Obcestni količki se mimo oči voznika premikajo hitreje v cliotu pri 100 km/h kot v premiji pri 100 km / h?
To je največja neumnost, ki si jo sedaj izustil.reakcijski ne, ampak ko boš pohodil, se zna vse skupaj prej in vsaj varneje ustavit... tudi če si v štartu hitrejši.
To je največja neumnost, ki si jo sedaj izustil.
Drži, se boš NEKOLIKO prej ustavil PRI ISTI HITROSTI, ampak celotna zavorna pot se s hitrostjo eksponentno povečuje.
Tako da, ti misliš, da se boš z raketo ustavil prej z 80km/h kot pa nek Puntič s 60km/h, pa se prekleto motiš. In to je bilo že večkrat dokazano, ampak eni imajo rakete in mislijo, da za njih fizikalne lastnosti ne veljajo.
ja itak.. sej sm napovedal v naprej "da bluzim"Pa loool: primerjaš formulo s takšno aerodinamiko (pritiskom na tla), da se lahko vozi po stropu tunela in z gumami, ki so top state in seveda nelegalne za cesto z navadnim avtom.
Imaš prav. Zato je vsak dan v Sloveniji 10 mrtvih v starih prerjavelih garah.20 let s star punto z prerjavenim podnom, nosilci in hin bremzami ter čunga lunga gumami, se pri 130 sploh ne boš ustavil. Pa lahko ti fiziko nateguješ in izračunavaš kakor češ. Pač če že gremo v neke nežne ekstreme. Premije z aktivnim podvozjem, hlajenimi zavorami itd. ..tu se pa dela razlika.
A res?
Tisti v starem Civicu v Domžalah, ki ga je snel projektil v Audiju s 150km/h se je sam ubil, a ne? Ali ga je Šipoza ubil?
Neprimerljivo glede na debato in primere do sedaj, primerljivo bi bilo, da bi hondaš divjal pa mu nebi zneslo tako pa je bil žal zgolj nedolžna v bistvu stoječa žrtev.
Poleg tega pa je tista 6. generacija civica v primeru nesreče tako ali tako kot mokra kartonasta škatla, varnost na minimumu in v kolikor bi bil v kakšnem boljšem avtomobilu kot je bil, bi imel veliko večje možnosti za preživetje kljub zelo grdemu kotu naleta s strani drugega vozila.
Se strinjam s sajkekom in njegovo poanto, da je večina mrtvih v starejših, dotrajanih in/ali manj varnih vozilih. Da se ubije nekdo v dobrem oz. varnem novejšem avtomobilu morajo biti v igri že večje hitrosti ali pa zelo nesrečna naključja. Nekdo v 15-20 let stari hondi ima v primeru trka pač veliko manjše šanse za preživetje kot nekdo v recimo novemu MB večjega razreda.