marze pri prodajalcih novih avtomobilov?

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Da ne boš pameten... Ti lahko smrdi, pa ne boš nič našel... Lizol, če veš kaj je to...
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.773
548
113
42
povsod malo
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
čakam dan ko bodo začeli prodajat vozila preko interneta. Boš dobil dostavo z vleko na dom ali pa osebni prevzem-z navodili na stolu. Če pa kaj piska pa klicni center v Indijo, kjer bodo najprej svetovali odklop akumulatorja
smile-1.gif

 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik maurice pravi:
To se po moje ne bo zgodilo.
Vw ni klump, res pa je, da je precenjen.
Poglej si v eni prejšnjih avtomagazinov, ko so objavili test različnih znamk in ugotovili, da nima samo vw preveč svinarije v izpustih.

V bistvu je bil med dizli testirani VW (ne posploševat) edini, ki je bil znotraj dovoljenih meja prihodnjih predpisov.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
A niso bli včasih fokusi ene 12k€ oz. 10k star model.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
verjemi mi, da prodajalci vozil prav dobro ne živijo od marž pri prodaji novih vozil. marsikateri ti bo avto prodal tud v svoj minus, ker folk se je dejansko pripravljen za 200 € vozit iz KP v MS in je dumping znotraj mrež grozen. Imajo več od tega da dosežejo mesečne cilje in dobijo na ta račun bonuse od uvoznika (govorim za generaliste).

Naj se zoptimirajo.

Kaj rabijo nevem kake steklene salone v 3 štukih in blond 180cm študentke, katere ti prinesejo kavo s nasmehom.
tongue-1.gif


Jst ga komot z ograjenega makadama in predelanega kasona kupim za ustrezno ceno.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
Verjamem
Pa saj nisem prodajalcu na čelo pistole naslonil ko sva se pogovarjala o ceni. No, vsaj jaz je ne bi. Jaz sem se ohladil ze, ko sem zvedel dobavni rok,. O ceni (kaj sele popustih) se sploh nisem se zacel pogovarjati.
Zato ne vem v cem je smisel jetrc oziroma lizola.
Kaj pa ce bi se avto zarad jetrc potem vsak teden znasel na servisu z avtovleko kokvara okoli armature recimo) . Najbrz obstaja nacin kako zadevo spraviti na avtovleko. Pa naj se na servisu malo jetrca malicajo.
evil.gif
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
A pol se na to ceno da dobit še kaj popusta (keš, ne lizing fore), glede na to, da piše spodaj, da je vštetih že 4.100€?

http://www.avto.net/_AVTO/ogla...coBoost%20Trend

Dajte malo manj brihtolirat in odgovorte na tole.
smile-1.gif
Pomoje se more dat, ker takle Focus ne vrjamem, da je 19k po ceniku.

Mislm, da ne boš dobil več popusta, ker majo običajno fordi povsod isto ceno - popust je pa že določen preko uvoznika.
Vsaj pred petimi leti je bilo tako, ko sem kupoval mondea. Ko pride model ven že takoj malo popusta, potem pa na vsake pol leta še dodatnih 500 ali 1000€ popusta, dokler ne pride nov model.

Ker nismo prišli skupaj ga pač nisem vzel (imem sem določen budget, ki ga nisem želel prekoračit). Čez dva meseca so me poklical, da sedaj bi pa šlo in je šlo. So pa dodatni popust imeli tudi pri ostalih avtohišah.
Kolikor mi je znano pa trgovec dobi 200-400 € od avta - sploh če je iz zaloge.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.732
113
malo ločite kot je en napisal.Proizvodna in tovarniška. Tovarniška je 50% priodajne cene, ostalo so pa davki, transport, marketing itd.
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.048
4.291
113
Citat:
Pred časom sem imel kar dober vpogled v te igrice... Ceno ti določi uvoznik. RVC ti tudi določi uvoznik, celo tako daleč gre da ti določi koliko mora obvezno ostati prodajalcu in koliko ima maneverskega prostora (od 0 do nekje max. 15%; osnovni modeli gravitirajo k 0 ali celo 0, top opremljeni pa na zgornjo mejo).
Vse te oglaševane akcije ala 1000€ popusta, božičnica... To finacira uvoznik in ne sodijo v zgornje. Za vozila iz zaloge (oglaševana akcija) isto... Za večje popuste (količinske, neprofitne organizacije,...) te odobri uvoznik (20% in to).
Toliko,mdane bo kdo sanjal da ima trgovec blazne marže... V tej igri največ zasluži proizvajalec in uvoznik (distributer), ta dva določata cene in pogoje...

Tole pa si slišal od fate...

Uvoznik daje PPC na vozilo, vse ostalo ima prodajalec proste roke. Omejitve velja le pri nekaterih vozilih, ki so reklamne ali testne namene.

Trgovci vozil imajo ponavadi kvoto, ter porabate (to je sicer bolj odvisne od brenda). Nekateri tudi pogojujejo , velikost salona, reklame itd....

skratka noben uvoznik ne določa, kolikor ti more ostati, ti kamot prodajaš tudi z minusom. Seveda zaželjeno pa je da daješ po PPC cenah. Vendar je danes trg zlo nasičen in konkurenca velika.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Sorry, tole sem videl (uraden mejl) v koncesiji katerega je dobil prodajalec od distributerja. Sicer lahko trdiš svoje, ampak svojim očem pa še verjamem.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
čakam dan ko bodo začeli prodajat vozila preko interneta. Boš dobil dostavo z vleko na dom ali pa osebni prevzem-z navodili na stolu.
in kaj točno je s tem narobe? Sam bi mnogo rajši vse z avtom uredil, brez da bi gledal lowlife scume, ki berejo iz selling for dummies v avtosalonih.

Mogoče zato kupujem le rabljene avte in izključno od fizičnih oseb.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik optiplex pravi:noben uvoznik ne določa, kolikor ti more ostati, ti kamot prodajaš tudi z minusom. Seveda zaželjeno pa je da daješ po PPC cenah. Vendar je danes trg zlo nasičen in konkurenca velika.
to ne bo čisto držalo. Nobenemu izmed grosistov ni v interesu, da se mu prodajalci v mreži tepejo med seboj, ker to na dolgi rok povzroča le izgubo za vse, predvsem pa za grosista.

tudi zato nekateri prodajalci, ki se želijo znebiti avtomobila, tega registrirajo nase in prodajo čez pol leta.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
Citat:
Uporabnik optiplex pravi:noben uvoznik ne določa, kolikor ti more ostati, ti kamot prodajaš tudi z minusom. Seveda zaželjeno pa je da daješ po PPC cenah. Vendar je danes trg zlo nasičen in konkurenca velika.
to ne bo čisto držalo. Nobenemu izmed grosistov ni v interesu, da se mu prodajalci v mreži tepejo med seboj, ker to na dolgi rok povzroča le izgubo za vse, predvsem pa za grosista.
Se strinjam, s tem dejansko razvrednotiš vrednost svoje znamke in znižaš s strani kupca pričakovano ceno za nek produkt. In ko si enkrat tam, vemo, kako težko je to dvignit. Recimo lanski debakl Kie to lepo pokaže.
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
tudi zato nekateri prodajalci, ki se želijo znebiti avtomobila, tega registrirajo nase in prodajo čez pol leta.
zmaga.gif

To je en od enostavnih načinov, kako ostane pričakovana cena za nek produkt še vedno na višji ravni, hkrati pa plasiraš večjo količino avtomobilov na trg po nižji ceni. Recimo v Italiji je to znano že več desetletij kot avtomobili z 0 kilometri. Dejansko lahko dobiš tudi 2 leti stare avtomobile, ki so stali na parkirišču, za ustrezno ceno.
Naslednji način je recimo, da plasiraš neke avtomobile kot ''sponzor'' na trg. Recimo ko je bil vrh EU (če se prav spomnim) v Sloveniji je Mercedes kup top Vitov spravil na SLO trg za ekstremno nizko ceno. Namreč, ko jih je država odrabila so jih kot rabljene prodali naprej... Ob tem pa njihov imidž oz. pričakovana cena za nov avto ni nič trpela.
Itd. itd... Vse je samo stvar iznajdljivosti.
Jajc pa je, ko se enkrat zakolješ s popusti na novem avtomobilu, potem bo trnova pot za navzgor. Saj poznamo nekaj znamk na SLO trgu, ki so v taki situaciji.
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.048
4.291
113
Kot prvo uvoznik ima cene za vse enako. Kje se ločijo večji od manjših, so porabati na količini.
najprej dejmo to budalaščino razjasnit...

Vse cene uvoznika naj bi ble fiksne, prodano v svoji prodajni mrežo z PPC-jem. Kar se pri končnih strankah dogaja pa je stvar prodajalca.

Danes je ponudba večja od povpraševanja in to je fact. Za isti model avtomobila, dobiš od avtohiš do hiš precej različne cene...

Uvoznik pa resnično določa pravila testnih avtomobilov, službenih, reklamnih itd.. oz če je neka avtohiša podprta iz strani uvoznika, tam pa se delajo razične klavzule...

Kr se tiče pa registracije vozil pa to ne počno zaradi znebit se ga, saj lahko obračunajo popust ravno takšen kot jim paše, še več od uvoznika za neprodano količino lahko prosijo za večji porabat pri nabavi novih količin.

Same registracije pa se dogajajo izključno zaradi računovodskih in davčnih malverzacij... o tem ne bom.

Po vaše bi bile cene v vseh avtohišah potem cene enake (se pravi avto z isto opremo...)

Recimo lahko povem za škodo cena se je gibala za isti model in oprema po jurja gor in dol... Vsekakor so mi tele vaše teorije resnično smešne.

Uvoznik daje samo PPC in nič drugega, razen izjem, te pa sem naštel oz tudi kakšno pozabil...

Kar uvoznik privija v svoji mreži pa je kvota, nekateri tudi pogojujejo prostor, opremljenost salona in nekateri tudi servisa.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik maurice pravi:
Mene ne zanima, koliko kateri trgovec zasluži, jaz bi rad dobil zase dober popust oziroma če se da največji možni popust.

Pri vseh znamkah razen Dacia, se da dobit 45%, seveda čes si resen kupec z kešom, lizing odpade. Tak da ti svetujem, če ti ne dajo 45%, NE kupi, ker te hočejo olupat. Resno.