Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Se strinjam, s tem dejansko razvrednotiš vrednost svoje znamke in znižaš s strani kupca pričakovano ceno za nek produkt. In ko si enkrat tam, vemo, kako težko je to dvignit. Recimo lanski debakl Kie to lepo pokaže.
Tudi to je eden izmed pogledov. Ampak okej, kle je do neke mere trg. določeni avti pač ne grejo za PPC. Lahko je PPC previsoka, lahko prodajajo popuste, etc.
Ampak jaz sem mislil na to, da si noben distributer ne želi, da se prodajalci tepejo med sabo. Energija porabljena za to, kdo bo jožetu prodal cenejsega passata, nujno pomeni, da ni energija vložena v to, da passata kupijo še srečo in marjan.
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
tudi zato nekateri prodajalci, ki se želijo znebiti avtomobila, tega registrirajo nase in prodajo čez pol leta.
To je en od enostavnih načinov, kako ostane pričakovana cena za nek produkt še vedno na višji ravni, hkrati pa plasiraš večjo količino avtomobilov na trg po nižji ceni. Recimo v Italiji je to znano že več desetletij kot avtomobili z 0 kilometri. Dejansko lahko dobiš tudi 2 leti stare avtomobile, ki so stali na parkirišču, za ustrezno ceno.
[/QUOTE]
Tukaj so različni razlogi. Odvisno od tega, kdo to dela. Če to dela trgovec, dela to zato, ker ni dosegel plana, avta se mora pa vseeno znebiti. Oziroma, ko bi ga rad prodal pod standardi za popuste, ki jih postavi distributer. Če to dela distributer, so drugi razlogi spet. Lahko doseganje korpo standardov ali pa kaj tretjega.
Citat:
Naslednji način je recimo, da plasiraš neke avtomobile kot ''sponzor'' na trg. Recimo ko je bil vrh EU (če se prav spomnim) v Sloveniji je Mercedes kup top Vitov spravil na SLO trg za ekstremno nizko ceno. Namreč, ko jih je država odrabila so jih kot rabljene prodali naprej... Ob tem pa njihov imidž oz. pričakovana cena za nov avto ni nič trpela.
to je pa spet nekaj čisto tretjega, načeloma politika proizvajalca. proizvajalci pač radi vidijo njihova vozila na prepoznavnih dogodkih in se precej tepejo kdo jih bo oddal. Podobno, kot ti. diplomatski popusti, ki so določeni s strani principalov ponavadi, recimo pri VW 12% in se izključuje z ostalimi popusti...