marze pri prodajalcih novih avtomobilov?

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.048
4.291
113
mtl.... registracija vozil je čisto računovodska pogruntavščina, ne da jih cenej dajejo, amapak ker vemo da gre zaloga v dobiček, ta pa vemo kako je obdavčena.....

v tem je problem, na avto ti daš recimo 10.000 kamot 5% popusta oz manj.. Je lažje kot avto registrirat, plačat zavarovanje, tablice itd... Seveda konec leta pa je panika...

To se pa zato dogaja, ker jim uvoznik nabija kvote, saj le tega zanima le to... Pravtako je jebena stranka uvoznik iz strani vendorja..


Uvozniku se dobesedno jebe, če proda kvoto (za ceno, le da jo izpolni). Dobiček samih ga ne zanima, problem pa je če kvota ni izpolnjena, takrat so produkti dražji, pritiski večji, ter še kaj drugega.

Hišam pa ostajajo neprodani avti, katere imajo v bilancah. Zdej tukaj poslušamo floskule, da jim še pogojujejo maržo...
aplauz.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Ok, sem šel sedaj še enkrat brat zapisan stavek, na katerega sem repliciral.
Da ne bo nesporazumov, bom svoj odgovor še dopolnil: nobenemu normalnemu upravljalcu blagovne znamke (torej v tem primeru generalnemu uvozniku) ni v interesu, da njegovi prodajalci avtomobile prodajajo pod ceno (torej nabavno ceno za prodajalca).
S tem namreč pride do razvrednotenja znamke, ki pa bi morala biti hudo v interesu normalnega generalnega uvoznika. Če tega uvoznika skrbi le to, da bo potegnil v doglednem času največ ven, potem pa itak vrnil oz. mu bo tovarna odvzela status, je pa nekaj drugega.
Poleg tega, da je to nelojalna konkurenca, s takšnim ravnanjem izgubi določen vpliv na delovanje prodajalcev. Recimo večji porabati bolj uspešnemu trgovcu ali tistemu, ki ima boljšo raziskavo zadovoljstva kupcev, itd.

Vsekakor pa konkurenco med trgovci sam pozdravljam in je pravilno da je, seveda v zakonskih okvirih. Kar pa prodaja pod ceno ni. Iz kakršnihkoli razlogov se že dogaja.
Kot si pa omenil je dejansko možno dobiti ceno pod nabavno ceno trgovca v določenih trenutkih, recimo ko trgovcu manjka par avtomobilov za kvoto, itd. Ampak to so posamezne deviacije, ni pa to normalno stanje na trgu. Česar pa itak normalen trgovec ne bi dolgoročno zdržal. Ali pa ga enostavno registrira nase in potem prodaja kot rabljenega.

In kolikor sam vem imajo nekateri uvozniki v Sloveniji prav programe za zaposlene pri prodajalcih, ki lahko kupijo avto na toliko časa bistveno ceneje. Seveda se gre za ''marketinške'' prijeme v smislu testnega vozila, itd., ampak dejansko je to to. Kolegi so parkrat tako kupili par mesecev star avto (naročen po njihovi specifikaciji), ki ga je imel njihov kolega-prodajalec v uporabi, za konkretno nižjo ceno. Oz. en kolega je dobil avto praktično takoj in ga je vozil ta čas na potne naloge (avto je bil seveda ta čas registriran na prodajalca). In seveda so potem še ostali ''programi''.
 
Nazadnje urejeno:

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
se v mercatorju tud pogajaš s trgovkami za ceno štruce kruha? pa v štacuni s tehnično robo, pa v lekarni, pa v gostilni al pa bifeju?pri zobarju mogoče? se mi zdi da je pri vozilih zadeva že prešla meje razuma.

avto po ceniku vreden 20.000 € bi vsak že rad dobil za 5.000 €, pa zraven še 10 let neomejene garancije + vinjeto in gume ob priliki
bonk.gif


Kia je zdaj v dveh mesecih prodala okoli 200 vozil Sportage ker reklamirajo popuste do več kot 7k €. Pa j.ebote to je več kot 1/3 cene.
folk pri nas kupuje popuste in ne izdelkov, zato pa razni kuponkoti in taka jajca še kar laufajo na polno in vsi pričakujejo da bodo povsod izsilili enake pogoje

verjemi mi, da prodajalci vozil prav dobro ne živijo od marž pri prodaji novih vozil. marsikateri ti bo avto prodal tud v svoj minus, ker folk se je dejansko pripravljen za 200 € vozit iz KP v MS in je dumping znotraj mrež grozen. Imajo več od tega da dosežejo mesečne cilje in dobijo na ta račun bonuse od uvoznika (govorim za generaliste).

A pa se tebi zdijo cene avtomobilov normalne?
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Cene novih in tudi rabljenih avtomobilov se nobenemu ne zdijo normalne, so pa prodajno možne. Zakaj? Zato ker se bo vedno našel nekdo, ki bo za določen model odštel toliko, kolikor je prodajna cena in pika. Vedno se bo našel nekdo, ki ne bo "tečnaril" za popust in dokler bo tako, tudi prodajalci ne bodo spuščali cen, ampak bo cena še vedno visoka in zraven bodo seveda razni "popusti", ki pa so nič drugega kot marketinška poteza - češ glej koliko popusta ti mi damo - kupi pri nas.

V bistvu pa je ozadje še vedno tako, da boš vsako vozilo verjetno preplačal pa ne glede na to, ali ga "skeširaš" ali vzameš "na obroke".

Prodajalci se tega povsem zavedajo, zato pa si lahko privoščijo imeti visoke cene, na katere dajo popuste.

Primer:
- prodajalec od uvoznika dobi neko vozilo z določeno opremo po nabavni ceni 20.000 EUR
- za to vozilo pripravi "super duber oh in sploh" akcijo ter popuste, kjer stranki dajo do 3.000 EUR popusta
- za tak popust bi se morala postaviti cena do nekje 23.000 EUR
- AMPAK ker bi si s tem delali samo minus (pozitivna ničla namreč ne pokrije vseh stroškov: najem salona, stroškov zaposlenih itd....), je potrebno na takemu vozilu še dodatno dvignit ceno in to ne za malo, ampak za kar precej. Tako pridemo na prodajno ceno vozila 30.000 EUR.

Če sedaj potegnemo črto lahko vidimo, da je razlika od nabavne do prodajne cene kar 1/3, s tem da je pri tej 1/3 nekaj manevrskega prostora za popuste, zato se tega vozila ne prodaja izpod 27.00 0EUR!

Tukaj govorim samo o prodaji vozila.... kje so pa še servisi, kjer zaslužijo tudi čez 300%, pa je povsem druga zgodba.

Točno tak primer mi je razložil kolega, ki je vodja servisa neke avto hiše v Sloveniji.

Torej olupijo nas tako pri prodaji kot tudi na kasnejših obveznih servisi
cheer.gif
cenami, jih bomo tudi mastno plačevali.

Seveda pa obstajajo tudi prodajalci, ki vozilo prodajo iz stare zaloge po še nižji ceni samo zato, ker jim vozilo stoji in izgublja na vrednosti. Prodaja novih in rabljenih avtomobilov danes je velik rizik saj nikoli ne veš, ali bo kdo kupil vozila, ki jih imaš na zalogi.

Ni lahko biti prodajalec vozil, še manj pa kupec, ki išče popuste oziroma kot bi nekateri rekli "kupuje popuste in ne avtomobila"
grin1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik optiplex pravi:
mtl.... registracija vozil je čisto računovodska pogruntavščina, ne da jih cenej dajejo, amapak ker vemo da gre zaloga v dobiček, ta pa vemo kako je obdavčena.....

v tem je problem, na avto ti daš recimo 10.000 kamot 5% popusta oz manj.. Je lažje kot avto registrirat, plačat zavarovanje, tablice itd... Seveda konec leta pa je panika...

To se pa zato dogaja, ker jim uvoznik nabija kvote, saj le tega zanima le to... Pravtako je jebena stranka uvoznik iz strani vendorja..


Uvozniku se dobesedno jebe, če proda kvoto (za ceno, le da jo izpolni). Dobiček samih ga ne zanima, problem pa je če kvota ni izpolnjena, takrat so produkti dražji, pritiski večji, ter še kaj drugega.

Hišam pa ostajajo neprodani avti, katere imajo v bilancah. Zdej tukaj poslušamo floskule, da jim še pogojujejo maržo...
aplauz.gif


S prvim stavkom si dokazal, da si pravi strokovnjak - ne samo pri prodaji vozil, ampak tudi računovodski.
rolleyes-1.gif
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.048
4.291
113
Normalno zaloga povečuje bilanci dobiček. Za uvoznika pa je pod PVC prodan avto lahko z popustom, ali pa če je registriran z pari mi kilometri...

Le računovodsko se spremeni, zmanjšaš zalogo, daš v stroške.....
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.599
1.203
113
Celje
Citat:
Uporabnik optiplex pravi:
mtl.... registracija vozil je čisto računovodska pogruntavščina, ne da jih cenej dajejo, amapak ker vemo da gre zaloga v dobiček, ta pa vemo kako je obdavčena.....

v tem je problem, na avto ti daš recimo 10.000 kamot 5% popusta oz manj.. Je lažje kot avto registrirat, plačat zavarovanje, tablice itd... Seveda konec leta pa je panika...

Upam, da bo v tole temo vskočil kdo od naših, ki se na bilance spozna... Ker da bi zaloga povečevala dobiček? ne vem no...
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.586
9.813
113
40
MB
jaz sem pa vedno mislo da me zaloga bremeni, pa sem se je poskušal čimprej znebit, kaki bedak sem bil
evil.gif
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.455
1.912
113
Res, kaki bedaki so šele organizatorji modernih "just in time" proizvodnih procesov. Namesto da z zalogami večali dobiček, se ti trudijo le-te čimbolj zmanjšati. Noro, res.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Sem vprašal našega financ direktorja in dejansko zaloga povečuje dobiček, a samo tam, kjer je proizvodnja oziroma dejavnost kjer so dodaja vrednost. Pri prodajnih podjetjih pa ne.

Recimo da podjetje kupi surovine v vrednosti 100.000 eur, in jih skozi leto "oplemeniti" (dodela) tako da so vredne recimo 150.000 eur. Ko se odšteje strošek dela in ostalo, ostane dobiček, ki je "na zalogi".

Dobiček je v grobem: končna zaloga+prihodki-začetna zaloga-stroški.

Prodajno podjetje pa tega nima, saj se vrednost avta ne spremeni, torej je končna zaloga - začetna zaloga (ali strošek nabave)= 0

http://www.davkoplacevalci.com...je-kot-prihodek

Je pa zaloga seveda problem ker ti veže sredstva (odvisno seveda kako imajo plačilne pogoje). Kakor jaz vem pa se "dnevne" registracije delajo predvsem zato da se dobavitelju poveča kvota in pa da se recimo avte preproda v kakšno državo, kjer so cene višje (pri nas je tega precej, ker so avti dokaj poceni).


http://www.zurnal24.si/prodaja-avtomobili-vozilaservis-clanek-241548
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.599
1.203
113
Celje
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Sem vprašal našega financ direktorja in dejansko zaloga povečuje dobiček, a samo tam, kjer je proizvodnja oziroma dejavnost kjer so dodaja vrednost. Pri prodajnih podjetjih pa ne.

Recimo da podjetje kupi surovine v vrednosti 100.000 eur, in jih skozi leto "oplemeniti" (dodela) tako da so vredne recimo 150.000 eur. Ko se odšteje strošek dela in ostalo, ostane dobiček, ki je "na zalogi".

Dobiček je v grobem: končna zaloga+prihodki-začetna zaloga-stroški.

Prodajno podjetje pa tega nima, saj se vrednost avta ne spremeni, torej je končna zaloga - začetna zaloga (ali strošek nabave)= 0

http://www.davkoplacevalci.com...je-kot-prihodek

Je pa zaloga seveda problem ker ti veže sredstva (odvisno seveda kako imajo plačilne pogoje). Kakor jaz vem pa se "dnevne" registracije delajo predvsem zato da se dobavitelju poveča kvota in pa da se recimo avte preproda v kakšno državo, kjer so cene višje (pri nas je tega precej, ker so avti dokaj poceni).


http://www.zurnal24.si/prodaja-avtomobili-vozilaservis-clanek-241548

odlično razloženo!
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Cene novih in tudi rabljenih avtomobilov se nobenemu ne zdijo normalne, so pa prodajno možne. Zakaj? Zato ker se bo vedno našel nekdo, ki bo za določen model odštel toliko, kolikor je prodajna cena in pika. Vedno se bo našel nekdo, ki ne bo "tečnaril" za popust in dokler bo tako, tudi prodajalci ne bodo spuščali cen, ampak bo cena še vedno visoka in zraven bodo seveda razni "popusti", ki pa so nič drugega kot marketinška poteza - češ glej koliko popusta ti mi damo - kupi pri nas.

V bistvu pa je ozadje še vedno tako, da boš vsako vozilo verjetno preplačal pa ne glede na to, ali ga "skeširaš" ali vzameš "na obroke".

Prodajalci se tega povsem zavedajo, zato pa si lahko privoščijo imeti visoke cene, na katere dajo popuste.

Primer:
- prodajalec od uvoznika dobi neko vozilo z določeno opremo po nabavni ceni 20.000 EUR
- za to vozilo pripravi "super duber oh in sploh" akcijo ter popuste, kjer stranki dajo do 3.000 EUR popusta
- za tak popust bi se morala postaviti cena do nekje 23.000 EUR
- AMPAK ker bi si s tem delali samo minus (pozitivna ničla namreč ne pokrije vseh stroškov: najem salona, stroškov zaposlenih itd....), je potrebno na takemu vozilu še dodatno dvignit ceno in to ne za malo, ampak za kar precej. Tako pridemo na prodajno ceno vozila 30.000 EUR.

Če sedaj potegnemo črto lahko vidimo, da je razlika od nabavne do prodajne cene kar 1/3, s tem da je pri tej 1/3 nekaj manevrskega prostora za popuste, zato se tega vozila ne prodaja izpod 27.00 0EUR!

Tukaj govorim samo o prodaji vozila.... kje so pa še servisi, kjer zaslužijo tudi čez 300%, pa je povsem druga zgodba.

Točno tak primer mi je razložil kolega, ki je vodja servisa neke avto hiše v Sloveniji.

Torej olupijo nas tako pri prodaji kot tudi na kasnejših obveznih servisi
cheer.gif
cenami, jih bomo tudi mastno plačevali.

Seveda pa obstajajo tudi prodajalci, ki vozilo prodajo iz stare zaloge po še nižji ceni samo zato, ker jim vozilo stoji in izgublja na vrednosti. Prodaja novih in rabljenih avtomobilov danes je velik rizik saj nikoli ne veš, ali bo kdo kupil vozila, ki jih imaš na zalogi.

Ni lahko biti prodajalec vozil, še manj pa kupec, ki išče popuste oziroma kot bi nekateri rekli "kupuje popuste in ne avtomobila"
grin1.gif

Kje imaš odprt salon? Grem takoj delati zate, 5% RVCja mi daš za plačo od vozila, brez osnove.
Saj imaš salon in si uspešen ane?
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.048
4.291
113
Še enkrat zaloga povečuje bilančni dobiček zmanjšuje pa denarni tok....
Zdej osnov se mi ne da razlagat...
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.599
1.203
113
Celje
Citat:
Uporabnik optiplex pravi:
Še enkrat zaloga povečuje bilančni dobiček zmanjšuje pa denarni tok....
Zdej osnov se mi ne da razlagat...

Da ne boš mislil, da te zafrkavamo, ampak mene bi res zadeva zanimala. Nisem ekonomist, vem samo eno malenkost v smeri, da imam rad, da je na koncu leta bilanca zelena...

In jaz znam samo v Google vpisati "bilančni dobiček", ki mi ven vrže:
Pri dobičku je torej treba ločiti dva pojma, čisti dobiček in bilančni dobiček. Čisti dobiček je pozitivni poslovni izid poslovnega leta po plačilu davkov. Bilančni dobiček pa je čisti dobiček po upoštevanju povečanja za preneseni dobiček/izgubo in določenih zmanjšanj. Bilančni dobiček se izkaže v izkazu poslovnega izida ali pa v dodatku k izkazu.

Em... pa sem malce zmeden zakaj bi enega prodajalca glava pekla zaradi zaloge v smislu, ki si ga navedel ti. Pustimo proizvodnjo to smo že razčistili.
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.048
4.291
113
zelena bilanca že... samo davek na dobiček ni prijeten...

Če hočeš enostavno razlago

prodaš stvar za 10.000 ter ne dobiš plačano oz nimaš...

v bilanci imaš 10.000 dobička
denarni tok pa je 10.000 negativen

seveda dražavi ne samo da odvedeš DDV plačaš še bilančni dobiček.. Primer je enostaven ker nima vhodne fakture, za lažje razumevanje...

Kako so banke goljufale, tako kot sem napisal gor, prikazovali dobičke, neke vrednosti itd.. a na koncu so bile vse to slabe terjatve...

Podjetnika več ali man zanima bolj denarni tok, kar je realna bilanca, samo naša država potem crkne v moment.